Η βρετανική πρωτεύουσα είναι η μεγάλη αδυναμία του φωτογράφου Mattia Bicchi, ο οποίος δεν βαριέται ποτέ να την επισκέπτεται ξανά και ξανά. Από αυτά τα πολλά ταξίδια του λοιπόν έφερνε πάντα κατά την επιστροφή του έναν τεράστιο όγκο φωτογραφιών, ενώ αυτό που παρατηρούσε ήταν μικρές αλλαγές στην πόλη. Κάποια στιγμή αποφάσισε να συνθέσει όλες αυτές τις εικόνες σε ένα time lapse βίντεο… φόρος τιμής στην αγαπημένη του πόλη. Γνωστά αρχιτεκτονικά μνημεία, κατοικίες, δρόμοι και εναλλαγές ημέρας νύχτας προσδίδουν τη μαγεία που αρμόζει σε αυτή την πολύ όμορφη πόλη. Απολαύστε το.
Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013
Γνωρίστε το Λονδίνο σε 4 λεπτά! (VIDEO)
Η βρετανική πρωτεύουσα είναι η μεγάλη αδυναμία του φωτογράφου Mattia Bicchi, ο οποίος δεν βαριέται ποτέ να την επισκέπτεται ξανά και ξανά. Από αυτά τα πολλά ταξίδια του λοιπόν έφερνε πάντα κατά την επιστροφή του έναν τεράστιο όγκο φωτογραφιών, ενώ αυτό που παρατηρούσε ήταν μικρές αλλαγές στην πόλη. Κάποια στιγμή αποφάσισε να συνθέσει όλες αυτές τις εικόνες σε ένα time lapse βίντεο… φόρος τιμής στην αγαπημένη του πόλη. Γνωστά αρχιτεκτονικά μνημεία, κατοικίες, δρόμοι και εναλλαγές ημέρας νύχτας προσδίδουν τη μαγεία που αρμόζει σε αυτή την πολύ όμορφη πόλη. Απολαύστε το.
Το φυτό που μπορεί να σκοτώσει τον καρκίνο σε 40 ημέρες !!!
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ!!!
Ενα ελάχιστα γνωστό φυτό με ένα πραγματικά περίεργο όνομα κάνει τώρα πρωτοσέλιδα ως... δολοφόνος του καρκίνου, με την ένωση του φυτού εξαφανίστηκαν οι όγκοι σε ποντίκια με καρκίνο του ...παγκρέατος. Γνωστό ως η «βροντή του θεού της αμπέλου» ή lei gong teng, το κινεζικό φυτό έχει ενσωματωθεί στην κινεζική ιατρική και έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες για την αποκατάσταση, υπό ορισμένες προϋποθέσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα.
Σύμφωνα με τη νέα έρευνα από το Πανεπιστημίου του Τεκτονικού Κέντρου για τον Καρκίνο στην Μινεσότα www.cancer.umn.edu, η ένωση των φυτών δεν οδήγησε σε κανένα σημάδι όγκου μετά από μια περίοδο 40 ημερών - ακόμη και μετά τη διακοπή της θεραπείας. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science Translational Medicine και χρηματοδοτήθηκε από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, ακόμη και οι επιστήμονες που εργάζονται για το έργο είχαν μείνει άφωνοι από τις αντικαρκινικές ιδιότητες της ένωσης. Περιέχει κάτι που είναι γνωστό ως τριπτολίδη, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως μαχητής του καρκίνου σε προηγούμενη έρευνα, που πιστεύεται ότι είναι το βασικό συστατικό που μπορεί να είναι υπεύθυνο για τις αντικαρκινικές ικανότητες.
Ο αντιπρόεδρος της έρευνας στο Κέντρο Καρκίνου εξήγησε στο Bloomberg:
Αυτό το φάρμακο είναι απίστευτα ισχυρό για να σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα, είπε. Οπως και με πολλές άλλες ισχυρές ουσίες, όπως η κουρκούμη και το τζίντζερ, η επικρατούσα τάση στην επιστήμη είναι ακόμη αργά για να επιβεβαιώσει αυτό που πολλοί στην παραδοσιακή ιατρική έχουν γνωστό για ολόκληρη τη ζωή τους.
Αυτό φυσικά, οφείλεται στο γεγονός ότι απλά δεν υπάρχει χρήμα για μεγάλες εταιρείες να ερευνήσουν τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων και φυσικών ενώσεων, όπως η ένωση που βρίσκεται στο lei gong teng.
Το Turmeric (κουρκουμάς) και το τζίντζερ, για παράδειγμα, έχει βρεθεί ότι έχει καταπληκτικές αντικαρκινικές ουσίες που είναι σχεδόν δωρεάν σε σύγκριση με τα ακριβά και επικίνδυνα φάρμακα κατά του ουσίες και βασικό, χωρίς παρενέργειες! Παρ 'όλα αυτά, οι μεγαλοφαρμακευτικές έχουν καταφέρει να αγνοήσουν αυτά τα μπαχαρικά όσο το δυνατόν περισσότερο. Στην πραγματικότητα, έχουν ακόμη επινοήσει χιλιάδες μελέτες που να καταδεικνύουν με δόλο την υποτιθέμενη αξία των φαρμακευτικών προϊόντων που προωθούνται από τις μεγάλες φαρμακευτικές.
Αυτό φυσικά, οφείλεται στο γεγονός ότι απλά δεν υπάρχει χρήμα για μεγάλες εταιρείες να ερευνήσουν τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων και φυσικών ενώσεων, όπως η ένωση που βρίσκεται στο lei gong teng.
Το Turmeric (κουρκουμάς) και το τζίντζερ, για παράδειγμα, έχει βρεθεί ότι έχει καταπληκτικές αντικαρκινικές ουσίες που είναι σχεδόν δωρεάν σε σύγκριση με τα ακριβά και επικίνδυνα φάρμακα κατά του ουσίες και βασικό, χωρίς παρενέργειες! Παρ 'όλα αυτά, οι μεγαλοφαρμακευτικές έχουν καταφέρει να αγνοήσουν αυτά τα μπαχαρικά όσο το δυνατόν περισσότερο. Στην πραγματικότητα, έχουν ακόμη επινοήσει χιλιάδες μελέτες που να καταδεικνύουν με δόλο την υποτιθέμενη αξία των φαρμακευτικών προϊόντων που προωθούνται από τις μεγάλες φαρμακευτικές.
Ο ιδρυτής της δυναστείας των… αιλουροειδών!!!!!!!
Διεθνής ομάδα ερευνητών ανακάλυψε
στα Ιμαλάϊα τα απολιθώματα ενός άγνωστου μέχρι σήμερα είδους αιλουροειδούς. Τα απολιθώματα δείχνουν ότι το είδος αυτό έμοιαζε με τη λευκή λεοπάρδαλη (ή λεοπάρδαλη του χιονιού) που ζει σήμερα. Το είδος αυτό είναι το αρχαιότερο είδος των αιλουροειδών που γνωρίζουμε.
Η αποκάλυψη
Ομάδα αμερικανών και κινέζων παλαιοντολόγων εντόπισε πριν από τρία χρόνια σε μια περιοχή του νοτιοδυτικού Θιβέτ περίπου 100 οστά τα οποία έδειχναν ότι ανήκουν σε κάποιο αρχαίο ζώο. Ολοκληρώθηκαν οι μελέτες στα απολιθώματα αλλά και οι αναλύσεις του DNA που εντοπίστηκε σε αυτά και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.
Οπως διαπιστώνεται τα απολιθώματα προέρχονταν από τουλάχιστον τρία ζώα και δεύτερον - και πιο σημαντικό - ότι αυτά τα ζώα ανήκαν σε ένα άγνωστο μέχρι σήμερα είδος αιλουροειδούς που είναι και το αρχαιότερο που γνωρίζουμε. Οι ερευνητές ονόμασαν το άγνωστο είδος Panthera blytheae και οριοθετούν χρονικά την παρουσία του στον πλανήτη πριν από 4-6 εκ. έτη. To αρχαιότερα μέχρι σήμερα απολιθώματα αιλουροειδούς είχαν εντοπιστεί στην Τανζανία και ανήκουν σε ένα είδος που ζούσε πριν από 3,6 εκ. έτη.
Ομάδα αμερικανών και κινέζων παλαιοντολόγων εντόπισε πριν από τρία χρόνια σε μια περιοχή του νοτιοδυτικού Θιβέτ περίπου 100 οστά τα οποία έδειχναν ότι ανήκουν σε κάποιο αρχαίο ζώο. Ολοκληρώθηκαν οι μελέτες στα απολιθώματα αλλά και οι αναλύσεις του DNA που εντοπίστηκε σε αυτά και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.
Οπως διαπιστώνεται τα απολιθώματα προέρχονταν από τουλάχιστον τρία ζώα και δεύτερον - και πιο σημαντικό - ότι αυτά τα ζώα ανήκαν σε ένα άγνωστο μέχρι σήμερα είδος αιλουροειδούς που είναι και το αρχαιότερο που γνωρίζουμε. Οι ερευνητές ονόμασαν το άγνωστο είδος Panthera blytheae και οριοθετούν χρονικά την παρουσία του στον πλανήτη πριν από 4-6 εκ. έτη. To αρχαιότερα μέχρι σήμερα απολιθώματα αιλουροειδούς είχαν εντοπιστεί στην Τανζανία και ανήκουν σε ένα είδος που ζούσε πριν από 3,6 εκ. έτη.
Ασία και όχι Αφρική
Οπως είναι ευνόητο η ανακάλυψη μεταβάλει τα δεδομένα ενισχύοντας τη θεωρία ότι τα μεγάλα αιλουροειδή πρωτοεμφανίστηκαν και εξελίχθηκαν στην Ασία και από εκεί μετανάστευσαν σε άλλες περιοχές. «Πρόκειται για ένα είδος που είναι κοντινός συγγενής της λευκής λεοπάρδαλης. Οι βιολόγοι, βασιζόμενοι σε αναλύσεις DNA, υπεδείκνυαν ως τόπο προέλευσης των αιλουροειδών την Ασία όμως τα ευρήματα, τα απολιθώματα, δεν συμφωνούσαν μαζί τους. Η ανακάλυψη όπως φαίνεται ‘δένει’ τη θεωρία των βιολόγων και την επαληθεύει» αναφέρει ο Τζακ Τσενγκ, καθηγητής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια και επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας. Η ανακάλυψη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Royal Society Proceedings B».
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Το φάντασμα του παππού εμφανίστηκε στα βαφτίσια της εγγονής του!!! (φωτο)
Η Heather Sewell εμφάνιζε τις φωτογραφίες από τη βάφτιση της κόρης της όταν πρόσεξε μια περίεργη μορφή…Τις έδειξε αμέσως στη μητέρα της, η οποία υποστήριξε πως αυτή η περίεργη μορφή μοιάζει φοβερά στον άντρα της, ο οποίος είχε αυτοκτονήσει 17 χρόνια πριν.
Αν οι οικογένεια θέλει να πιστεύει αυτό, ποιοι είμαστε εμείς που θα τους κατακρίνουμε…
Ποια είναι τελικά τα 7 θαύματα του κόσμου;Αξίζει να διαβαστεί!
Μετά το τέλος του μαθήματος ο δάσκαλος ζήτησε από τους μαθητές του να κάνουν μια εργασία:
Έπρεπε να γράψουν σε μια λίστα αυτά που κατά τη γνώμη τους ήταν…
Έπρεπε να γράψουν σε μια λίστα αυτά που κατά τη γνώμη τους ήταν…
τα σημερινά «επτά θαύματα του κόσμου». Όσα, δηλαδή, πίστευαν ότι υπερτερούν σε μέγεθος και αξία για τον άνθρωπο στη σύγχρονη εποχή. Το μυαλό όλων, βέβαια, -χωρίς να πολυσκεφτούν- πήγε αμέσως σε κτίρια και μνημεία που κατασκεύασαν σπουδαίοι άνθρωποι ανά τον κόσμο. Έτσι ο κάθε μαθητής ξεχωριστά ξεκίνησε την απαρίθμηση… Παρότι υπήρξαν κάποιες διαφωνίες μεταξύ των μαθητών, οι περισσότερες γνώμες των παιδιών έδειχναν να συγκλίνουν σε συγκεκριμένα «θαύματα» τα οποία αφορούσαν στα παρακάτω:
1. Οι πυραμίδες της Αιγύπτου
2. Το Τaj Mahal
3. To Grand Canyon
4. Το κανάλι του Παναμά
5. To Εmpire State Building
6. Η βασιλική του Αγίου Πέτρου
7. Το Σινικό Τείχος…
2. Το Τaj Mahal
3. To Grand Canyon
4. Το κανάλι του Παναμά
5. To Εmpire State Building
6. Η βασιλική του Αγίου Πέτρου
7. Το Σινικό Τείχος…
Αρκετά ικανοποιημένος ο δάσκαλος από τις γνώσεις των μαθητών του άρχισε να μαζεύει τα γραπτά τους. Τότε μόνο πρόσεξε -προς μεγάλη έκπληξη όλων- ότι μια μαθήτρια δεν είχε τελειώσει ακόμη το γράψιμο. Τη ρώτησε, λοιπόν, αν είχε κάποιο πρόβλημα με τη λίστα της.
Το κορίτσι απάντησε: «Nαι, έχω ένα μικρό πρόβλημα. Δεν μπορώ να αποφασίσω, γιατί είναι τόσα πολλά…»
Ο δάσκαλος απορώντας με την απάντησή της είπε: «Πες μας, λοιπόν, τι έχεις γράψει, για να δούμε αν μπορούμε να σε βοηθήσουμε.»
Το κορίτσι στην αρχή δίστασε, μα μετά διάβασε με θάρρος: «Πιστεύω τα επτά θαύματα του κόσμου είναι…
1. Να βλέπεις…
2. Να ακούς…
3. Να αγγίζεις…
4. Να γεύεσαι…
5. Να αισθάνεσαι…
6. Να γελάς…
και
7. Να αγαπάς…»
Η ησυχία στην αίθουσα ήταν τέτοια, που θα άκουγες και μια καρφίτσα αν έπεφτε…
2. Να ακούς…
3. Να αγγίζεις…
4. Να γεύεσαι…
5. Να αισθάνεσαι…
6. Να γελάς…
και
7. Να αγαπάς…»
Η ησυχία στην αίθουσα ήταν τέτοια, που θα άκουγες και μια καρφίτσα αν έπεφτε…
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ: Φωτογραφικό σαφάρι στη Νότια Αφρική!!
Με φόντο τον «πολύχρωμο» ουρανό της Νότιας Αφρικής και πρωταγωνιστές ζώα, ο φωτογράφος Andrew Schoeman κατέγραψε με το φακό του μοναδικές εικόνες….Ο 40χρονος έκανε φωτογραφικό σαφάρι στην χώρα της «Μαύρης Ηπείρου» και «αιχμαλώτισε» στιγμές λιονταριών, πτηνών ακόμη και ελεφάντων στο ηλιοβασίλεμα και την ανατολή.Δείτε τις εκπληκτικές φωτογραφίες:
Το AIDS δημιουργήθηκε εργαστηριακά με στόχο την μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού!!! (έγγραφο)
Η αλήθεια δεν είναι πάντα ευχάριστη, διαπίστωση που επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση του ιού ΗIV. Το pentapostagma.gr μετά από έρευνα σας παρουσιάζει ένα αποκαλυπτικό ντοκουμέντο μέσω του οποίου αποδεικνύεται ότι το AIDS δημιουργήθηκε σε εργαστηριακές συνθήκες και χρησιμοποιήθηκε για να καθυποτάξει την ανθρωπότητα στον φόβο και να οδηγήσει σε σταδιακή μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού.
Η παρακάτω φωτογραφία αποτελεί επίσημο έγγραφο που βρίσκεται στη Βιβλιοθήκη της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Το έγγραφο αποδεικνύει ότι ο ιός του HIV δημιουργήθηκε σε εργαστηριακές συνθήκες από το Υπουργείο Αμύνης των Η.Π.Α.
Το πρόγραμμα Σκοπιμότητας (Feasibility program) ολοκληρώθηκε κατά τη διετία 1974-1975 και ο ιός δημιουργήθηκε μεταξύ 1974 και 1979. Το εμβόλιο που περιείχε AIDS ξεκίνησε να εγχέεται σε περισσότερους από 100 εκατομμύρια Αφρικανούς το 1977. Επίσης, περισσότεροι από 2.000 λευκοί ομοφυλόφιλοι άνδρες (Επιχείρηση Δούρειος Ίππος) έλαβαν εμβόλιο κατά της ηπατίτιδας τύπου Α που “τροποποιήθηκε” το 1978 στο Κέντρο Ελέγχου Μολυσματικών Παθήσεων στη Νέα Υόρκη..
Η ανάπτυξη του ιού, είχε προφανώς δύο κύριους στόχους: (1) Χρησιμοποιήθηκε ως Πολιτικό και εθνοτικό όπλο (2) Χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της προγραμματισμένης μείωσης του πληθυσμού.
Στις 29 Ιουλίου του 1969, μερικές μόλις ημέρες αφότου το Υπουργείο Αμύνης ζήτησε ερευνητική επιχορήγηση ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων από το Κογκρέσο για την «δημιουργία ενός συνθετικού βιολογικού παθογόνου, μίας ουσίας που ουσιαστικά δεν υπάρχει στη φύση και στην οποία δεν είναι δυνατόν να αποκτηθεί φυσική ανοσία», ο Πρόεδρος της Ομάδας Δράσης των Ρεπουμπλικανών για τους Φυσικούς Πόρους και τον Πληθυσμό, ο George Bush ο πρεσβύτερος, τόνισε την άμεση ανάγκη ανάληψης δράσης για τον έλεγχο του πληθυσμού ώστε να αντιμετωπιστεί η “αυξανόμενη κρίση στον Τρίτο Κόσμο”..
Ο προγραμματισμός της επιδημίας του AIDS
Το 1972, υπό την αιγίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, πραγματοποιήθηκε πρόγραμμα μαζικών εμβολιασμών του Αφρικανικού πληθυσμού κατά της ευλογιάς. Το συγκεκριμένο εμβόλιο μόλυνε με AIDS εκατομμύρια φτωχούς Αφρικανούς, με τους αριθμούς των μολύνσεων να αυξάνονται ραγδαία. Το συγκεκριμένο γεγονός «προβλημάτισε» τους ελίτ, όπως τον GHW Bush, τους Rockefellers, την Λέσχη της Ρώμης και τα Μέλη της Λέσχης Bilderberg από το 1969, και άδραξαν την ευκαιρία με την σκόπιμη πρόσθεση του ιού HIV στο εμβόλιο κατά της ηπατίτιδας Β.
Οι μελέτες που αφορούν τα εμβόλια κατά της ηπατίτιδας B είναι άκρως απόρρητες, βρισκόμενες υπό τον έλεγχο του Υπουργείου Δικαιοσύνης στην Washington όπου κανένας δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση.
Πηγή: http://www.awakengr.com/
Τα 10 πράγματα που δεν πρέπει να λέμε στο παιδί μας
Τα 10 συχνότερα πράγματα που λέμε λάθος στα παιδιά μας. Τι καταλαβαίνει ο παιδικός εγκέφαλος… τρόποι αντίδρασης και αντιμετώπισης ανάλογα με την κατάσταση!
1. Πού χτύπησες; Θα το κάνω «ντα»Το παιδί καταλαβαίνει: Ό,τι δεν μου αρέσει το χτυπάω. Άρα δεν είναι κακό να χτυπάμε. Έτσι, μην απορήσετε όταν το παιδί θα αρχίσει να χτυπάει κι εσάς τις ίδιες. Σίγουρα αν θα το κάνει θα προσπαθήσετε να του δείξετε ότι αυτό που κάνει δεν είναι σωστό. Ωστόσο, το παιδί λαμβάνει μπερδεμένα μηνύματα από εσάς. Δηλαδή βλέπει τον ίδιο άνθρωπο να του λέει δυο διαφορετικά πράγματα, αντίθετα μεταξύ τους. Αυτό του δημιουργεί σύγχυση και ανασφάλεια. Τα μπερδεμένα, διπλά μηνύματα συνδέονται με την εμφάνιση πολλών ψυχικών διαταραχών στο μέλλον.
Πώς να αντιδρούμε: Μπορούμε όταν θα χτυπήσει απλά να πούμε «Δεν πειράζει» ή «Δεν πειράζει, την επόμενη φορά θα προσέξεις πιο πολύ» ή απλά να αγκαλιάσουμε το παιδί και να το φιλήσουμε.2. Μπράβο! Καλό παιδί!
Το παιδί καταλαβαίνει: Δηλαδή, αν δεν κάνω αυτό που μου λέει είμαι κακό παιδί. Ωστόσο, σίγουρα το «κακός» το ακούει από εσάς να το χρησιμοποιείτε για να χαρακτηρίσετε κάτι πραγματικά κακό. Έτσι, όταν δεν κάνει αυτό που του ζητάτε νιώθει άσχημα για τον εαυτό του και όχι για την συμπεριφορά του. Αν αυτό γίνεται σε καθημερινή βάση, υπάρχει ο κίνδυνος να πληγώσουμε την αυτοεκτίμηση του παιδιού.
Πώς να αντιδρούμε: όταν κάνει κάτι όμορφο ή σωστό χρειάζεται να είμαστε συγκεκριμένοι. «Τι όμορφη ζωγραφιά που έκανες!» ή «Μπράβο που άκουσες τη μαμά και καθόσουν στην καρέκλα» «Μπράβο που μίλησες χαμηλόφωνα όταν ήθελες να μου ζητήσεις νερό».3. Τι θέλεις να κάνουμε μετά;Το παιδί σκέφτεται: Τι πρέπει άραγε να απαντήσω; Ποιο είναι το σωστό; Γιατί με ρωτάει; Η ίδια δεν ξέρει; Εγώ είμαι αυτός/η που αποφασίζω.
Πώς να αντιδρούμε: Μπορούμε όταν θα χτυπήσει απλά να πούμε «Δεν πειράζει» ή «Δεν πειράζει, την επόμενη φορά θα προσέξεις πιο πολύ» ή απλά να αγκαλιάσουμε το παιδί και να το φιλήσουμε.2. Μπράβο! Καλό παιδί!
Το παιδί καταλαβαίνει: Δηλαδή, αν δεν κάνω αυτό που μου λέει είμαι κακό παιδί. Ωστόσο, σίγουρα το «κακός» το ακούει από εσάς να το χρησιμοποιείτε για να χαρακτηρίσετε κάτι πραγματικά κακό. Έτσι, όταν δεν κάνει αυτό που του ζητάτε νιώθει άσχημα για τον εαυτό του και όχι για την συμπεριφορά του. Αν αυτό γίνεται σε καθημερινή βάση, υπάρχει ο κίνδυνος να πληγώσουμε την αυτοεκτίμηση του παιδιού.
Πώς να αντιδρούμε: όταν κάνει κάτι όμορφο ή σωστό χρειάζεται να είμαστε συγκεκριμένοι. «Τι όμορφη ζωγραφιά που έκανες!» ή «Μπράβο που άκουσες τη μαμά και καθόσουν στην καρέκλα» «Μπράβο που μίλησες χαμηλόφωνα όταν ήθελες να μου ζητήσεις νερό».3. Τι θέλεις να κάνουμε μετά;Το παιδί σκέφτεται: Τι πρέπει άραγε να απαντήσω; Ποιο είναι το σωστό; Γιατί με ρωτάει; Η ίδια δεν ξέρει; Εγώ είμαι αυτός/η που αποφασίζω.
Αν όμως το παιδί πει για παράδειγμα, ότι θέλει να πάει στις κούνιες και εσείς το βάλετε τιμωρία για κάτι, θα σκέφτεται ότι φταίει εκείνο που ήθελε να πάει στις κούνιες. Όταν το παιδί νιώθει ότι έχει εκείνο την εξουσία αναπτύσσει έναν ψευτοδυναμισμό. Το αίσθημα ότι μπορεί να κάνει ό, τι θέλει, κάτι που δεν θα μείνει μόνο για την στιγμή που θα το ρωτήσετε, αλλά θα είναι μια γενική του αίσθηση. Έτσι, θα δυσκολεύεστε να θέσετε τα όρια, που είναι απαραίτητα για ανάπτυξή του. Επίσης, το παιδί μπερδεύεται όταν έχει πολλές επιλογές και νιώθει ανασφάλεια.
Τι να του λέτε: Να του ανακοινώνετε την επόμενη δραστηριότητά του με τόνο σίγουρο, ήρεμο και ευχάριστο.
Τι να του λέτε: Να του ανακοινώνετε την επόμενη δραστηριότητά του με τόνο σίγουρο, ήρεμο και ευχάριστο.
4. Αν το ξανακάνεις η μαμά θα κλαίει (ή θα στεναχωρηθεί)
Το παιδί καταλαβαίνει: Κάνω την μαμά να κλαίει. Έχω την δύναμη να στεναχωρώ τη μαμά. Άρα όταν η μαμά θα είναι στεναχωρημένη, μάλλον θα έχω φταίξει εγώ.
Επειδή τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειρίζονται τις παρορμήσεις τους και σίγουρα δεν ξέρουν ακόμη να διαχωρίσουν το σωστό από το λάθος, σίγουρα όλο και κάτι θα κάνει το παιδί που δεν θα πρέπει. Άρα έτσι, το κάνουμε να σκέφτεται ότι στεναχωρεί τη μαμά ή τον μπαμπά του.
Το ζήτημα δεν είναι να επιβάλλουμε πειθαρχία στα παιδιά έχοντας την αίσθηση ότι το κάνουν για εμάς. Τα παιδιά δεν πρέπει να σκέφτονται τους γονείς τους! Πρέπει να γίνεται το ανάποδο! Επίσης, οι γονείς πρέπει να μαθαίνουν στα παιδιά να σκέφτονται το καλύτερο για τον εαυτό τους. Έτσι θα αναπτύσσουν υγιής προσωπικότητες.
Τα παιδιά δεν πρέπει να λυπούνται, να προβληματίζονται και να στεναχωριούνται για τους γονείς. Έχουν ήδη πολλά να διαχειριστούν: To μεγάλωμά τους!
Έχω δει πολλούς ενήλικες που ως παιδιά ήταν πιο ώριμα από την ηλικία τους έχοντας την ευθύνη να σκέφτονται για τους γονείς τους, που τελικά έμειναν συναισθηματικά ανώριμοι (Το σύνδρομο του Πήτερ Πάν/γονεϊκό παιδί).
Το παιδί καταλαβαίνει: Κάνω την μαμά να κλαίει. Έχω την δύναμη να στεναχωρώ τη μαμά. Άρα όταν η μαμά θα είναι στεναχωρημένη, μάλλον θα έχω φταίξει εγώ.
Επειδή τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειρίζονται τις παρορμήσεις τους και σίγουρα δεν ξέρουν ακόμη να διαχωρίσουν το σωστό από το λάθος, σίγουρα όλο και κάτι θα κάνει το παιδί που δεν θα πρέπει. Άρα έτσι, το κάνουμε να σκέφτεται ότι στεναχωρεί τη μαμά ή τον μπαμπά του.
Το ζήτημα δεν είναι να επιβάλλουμε πειθαρχία στα παιδιά έχοντας την αίσθηση ότι το κάνουν για εμάς. Τα παιδιά δεν πρέπει να σκέφτονται τους γονείς τους! Πρέπει να γίνεται το ανάποδο! Επίσης, οι γονείς πρέπει να μαθαίνουν στα παιδιά να σκέφτονται το καλύτερο για τον εαυτό τους. Έτσι θα αναπτύσσουν υγιής προσωπικότητες.
Τα παιδιά δεν πρέπει να λυπούνται, να προβληματίζονται και να στεναχωριούνται για τους γονείς. Έχουν ήδη πολλά να διαχειριστούν: To μεγάλωμά τους!
Έχω δει πολλούς ενήλικες που ως παιδιά ήταν πιο ώριμα από την ηλικία τους έχοντας την ευθύνη να σκέφτονται για τους γονείς τους, που τελικά έμειναν συναισθηματικά ανώριμοι (Το σύνδρομο του Πήτερ Πάν/γονεϊκό παιδί).
5. Μην πιάνεις το τσουτσούνι (ή το πιπί) σου. Κακό! (ή Βρώμικο)
Το παιδί σκέφτεται: «Είναι κακό να ασχολούμαι μα τα γεννητικά μου όργανα. Είναι βρώμικα και κακά». Αν ενοχοποιούμε τον αυνανισμό ενοχοποιούμε τις σεξουαλικές φαντασιώσεις και άρα την σεξουαλική ανάπτυξη και ωρίμανση του παιδιού.
Πώς αντιδρούμε: Σεβόμαστε τις σεξουαλικές ανάγκες του παιδιού (οι οποίες αρχίζουν από τα 2 χρόνια περίπου) και αν το κάνει σε δημόσια θέα, μόνο τότε του λέμε ήρεμα και ευγενικά να το κάνει μόνος/η του στο δωμάτιό του και ότι δεν είναι ευγενικό να το κάνει όταν είναι κάποιος άλλος μπροστά.
Το παιδί σκέφτεται: «Είναι κακό να ασχολούμαι μα τα γεννητικά μου όργανα. Είναι βρώμικα και κακά». Αν ενοχοποιούμε τον αυνανισμό ενοχοποιούμε τις σεξουαλικές φαντασιώσεις και άρα την σεξουαλική ανάπτυξη και ωρίμανση του παιδιού.
Πώς αντιδρούμε: Σεβόμαστε τις σεξουαλικές ανάγκες του παιδιού (οι οποίες αρχίζουν από τα 2 χρόνια περίπου) και αν το κάνει σε δημόσια θέα, μόνο τότε του λέμε ήρεμα και ευγενικά να το κάνει μόνος/η του στο δωμάτιό του και ότι δεν είναι ευγενικό να το κάνει όταν είναι κάποιος άλλος μπροστά.
6. Θα έρθεις αγκαλίτσα; Όχι; Τότε κι εγώ θα φύγω
Το παιδί σκέφτεται: H Μαμά (ή ο μπαμπάς) θα με εγκαταλείψουν αν δεν κάνω αυτά που μου ζητάνε. Άρα είναι κάτι που μπορεί να κάνουν ανά πάσα στιγμή (γιατί ξέρει ότι δεν θα μπορεί πάντα να κάνει το σωστό). Έτσι, ζει με τον φόβο. Μπορεί επίσης να εκδηλώνει έντονο άγχος αποχωρισμού.
Πώς να αντιδρούμε: Αν το παιδί δεν θέλει να μας αγκαλιάσει ή να μας φιλήσει, δεν πρέπει να το πιέζουμε. Θα το κάνει όταν θελήσει το ίδιο. Γενικά τα παιδιά πρέπει να νιώθουν ελεύθερα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους όποια κι αν είναι αυτά. Έτσι, δεν θα φοβόμαστε ότι μας κρύβουν πράγματα που μπορεί να γίνονται και να τα στενοχώρησαν.
Πώς να αντιδρούμε: Αν το παιδί δεν θέλει να μας αγκαλιάσει ή να μας φιλήσει, δεν πρέπει να το πιέζουμε. Θα το κάνει όταν θελήσει το ίδιο. Γενικά τα παιδιά πρέπει να νιώθουν ελεύθερα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους όποια κι αν είναι αυτά. Έτσι, δεν θα φοβόμαστε ότι μας κρύβουν πράγματα που μπορεί να γίνονται και να τα στενοχώρησαν.
7. Πάρε το ποτήρι αλλά μην το ρίξεις στο πάτωμα και κάνει μπαμ
Το παιδί σκέφτεται: Ωραίο ακούγεται αυτό. Ας το κάνω να δω τι θα γίνει. Θα το δοκιμάσω!
Δεν πρέπει να μιλάμε για την αταξία στα παιδιά πριν την κάνουν! Είναι σα να τους γνωρίζουμε κάτι καινούριο που σίγουρα θα τους εξάψει την περιέργεια.
Πώς να τους μιλάμε: Όταν το παιδί, ετοιμάζεται να κάνει κάτι επικίνδυνο, τα προειδοποιούμε μια φορά ότι αν το ξανακάνει θα μπει στην τιμωρία. Μόλις το ξανακάνει, αμέσως το βάζουμε τιμωρία.
8. Έκανες την πιο ωραία ζωγραφιά στην τάξη; Ή ήσουν το καλύτερο παιδί στην τάξη;
Δεν πρέπει να μιλάμε για την αταξία στα παιδιά πριν την κάνουν! Είναι σα να τους γνωρίζουμε κάτι καινούριο που σίγουρα θα τους εξάψει την περιέργεια.
Πώς να τους μιλάμε: Όταν το παιδί, ετοιμάζεται να κάνει κάτι επικίνδυνο, τα προειδοποιούμε μια φορά ότι αν το ξανακάνει θα μπει στην τιμωρία. Μόλις το ξανακάνει, αμέσως το βάζουμε τιμωρία.
8. Έκανες την πιο ωραία ζωγραφιά στην τάξη; Ή ήσουν το καλύτερο παιδί στην τάξη;
Το παιδί σκέφτεται: Για να είναι ωραία πρέπει να είναι η πιο ωραία, για να είμαι καλό πρέπει να είμαι το καλύτερο. Αν δεν είμαι το καλύτερο, δεν είμαι καλό.Το παιδί μπαίνει συνεχώς στη διαδικασία να συγκρίνεται με τα υπόλοιπα παιδιά, κάτι πολύ αγχωτικό. Επίσης νιώθει μειονεκτικά για τον εαυτό του καθώς δεν αναπτύσσει αίσθημα υψηλής αυτοαξίας. Πάντα, το αν νιώθει άξιος ενήλικας, θα εξαρτάται από τους άλλους. Άρα θα γίνει ένας ενήλικας που θα ζητά συνεχώς την επιβεβαίωση από τους γύρω του καθώς κατά βάθος δεν θα πιστεύει στον εαυτό του. Έχω δει πολλούς ανθρώπους με διαταραχή πανικού, φοβίες και κατάθλιψη, οι οποίοι έχουν ακριβώς το παραπάνω σκεπτικό.
Πώς να αντιδρούμε: «Μπράβο!» (για την προσπάθεια, την δημιουργικότητα, την συγκέντρωση, την αφοσίωση, την υπακοή, την πειθαρχία, την συνέπεια) Λέξεις που μπορούμε να αναφέρουμε μετά το «μπράβο» ανάλογα με την περίσταση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην του πείτε μπράβο είσαι πολύ έξυπνος, γιατί είναι πολύ γενικό. Ειδικά ένα μεγαλύτερο παιδί που πηγαίνει σχολείο, χρειάζεται επιβράβευση για κάτι συγκεκριμένο που κάνει και όχι γενικό.
Πώς να αντιδρούμε: «Μπράβο!» (για την προσπάθεια, την δημιουργικότητα, την συγκέντρωση, την αφοσίωση, την υπακοή, την πειθαρχία, την συνέπεια) Λέξεις που μπορούμε να αναφέρουμε μετά το «μπράβο» ανάλογα με την περίσταση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην του πείτε μπράβο είσαι πολύ έξυπνος, γιατί είναι πολύ γενικό. Ειδικά ένα μεγαλύτερο παιδί που πηγαίνει σχολείο, χρειάζεται επιβράβευση για κάτι συγκεκριμένο που κάνει και όχι γενικό.
9. Μην κλαις. Μπράβο! Καλό παιδί!
Το παιδί σκέφτεται: Aν κλαίω είμαι κακός/ιά. Άρα είμαι κακός/ιά (γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα θελήσει να κλάψει για κάτι). Το πιθανότερο είναι να καταπιέζει το συναίσθημά του ή να το κρύβει όταν για παράδειγμα έγινε κάτι στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο και το έκανε να κλάψει.
Πώς να αντιδρούμε: Απλά προσπαθούμε να καταλάβουμε το γιατί κλαίει και ενθαρρύνουμε το παιδί να εκφράζεται με το λόγο. Σε καμία περίπτωση δεν πάμε να σταματήσουμε το κλάμα του.
Το παιδί σκέφτεται: Aν κλαίω είμαι κακός/ιά. Άρα είμαι κακός/ιά (γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα θελήσει να κλάψει για κάτι). Το πιθανότερο είναι να καταπιέζει το συναίσθημά του ή να το κρύβει όταν για παράδειγμα έγινε κάτι στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο και το έκανε να κλάψει.
Πώς να αντιδρούμε: Απλά προσπαθούμε να καταλάβουμε το γιατί κλαίει και ενθαρρύνουμε το παιδί να εκφράζεται με το λόγο. Σε καμία περίπτωση δεν πάμε να σταματήσουμε το κλάμα του.
10. Την γιαγιά την πήρε ο Θεούλης
Το παιδί σκέφτεται: O Θεούλης είναι κακός, πήρε μακριά κάποιον που αγαπώ.
Αν θέλετε να καλλιεργήσετε την πίστη στο παιδί σας, καλό είναι να του μιλάτε ξεκάθαρα για τα θεία. Κάτι καλό δεν μπορεί να κάνει κάτι κακό.
Τι να του πείτε: Η γιαγιά θα είναι πάντα στην καρδιά σου και στο μυαλό σου. Έτσι, μπορείς να την βλέπεις όποτε θέλεις, αρκεί να κλείνεις τα μάτια σου και να την σκέφτεσαι.
Το παιδί σκέφτεται: O Θεούλης είναι κακός, πήρε μακριά κάποιον που αγαπώ.
Αν θέλετε να καλλιεργήσετε την πίστη στο παιδί σας, καλό είναι να του μιλάτε ξεκάθαρα για τα θεία. Κάτι καλό δεν μπορεί να κάνει κάτι κακό.
Τι να του πείτε: Η γιαγιά θα είναι πάντα στην καρδιά σου και στο μυαλό σου. Έτσι, μπορείς να την βλέπεις όποτε θέλεις, αρκεί να κλείνεις τα μάτια σου και να την σκέφτεσαι.
Η τεχνολογία δίνει ώθηση στην… απιστία!
Υπάρχουν πολλοί λόγοι και ακόμη περισσότεροι τρόποι να απατήσει κανείς, όμως φαίνεται πως η εξέλιξη της τεχνολογίας το κάνει ακόμη πιο εύκολο!
Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο δείχνει ότι το 25% των παντρεμένων ζευγαριών είχε κάποια στιγμή εξωσυζυγική σχέση, ενώ πρόσφατη έρευνα για τη Σεξουαλική Συμπεριφορά των Αμερικανών δείχνει ότι το 14% των παντρεμένων γυναικών έχει απατήσει τουλάχιστον μία φορά το σύζυγό του, με το αντίστοιχο ποσοστό στους άνδρες να αγγίζει το 22%.
Αυτά τα ποσοστά αναμένεται να αυξηθούν ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Ένας από τους λόγους είναι οι μειωμένοι ηθικοί ενδοιασμοί απέναντι στην απιστία. Όμως ακόμη σημαντικότερο ρόλο παίζει η τεχνολογία, η οποία διευκολύνει τα ερωτικά παραστρατήματα.
Υπάρχουν μάλιστα και applications που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει! Ένα από αυτά, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί το GPS του τηλεφώνου προκειμένου να εντοπίσει άτομα που βρίσκονται στη γύρω περιοχή και είναι ερωτικά διαθέσιμα! Μια άλλη εφαρμογή επιτρέπει την αποστολή μηνυμάτων και φωτογραφιών με δυνατότητα διαγραφής σε συγκεκριμένο χρόνο, ώστε να μην υπάρχει ανησυχία ποιος θα τα ανακαλύψει.
Υπάρχουν βέβαια και αντίστοιχες ιστοσελίδες, στις οποίες μπορεί να δημιουργήσει κάποιος ανώνυμο προφίλ και να… απατά ανενόχλητος!
http://www.onmed.gr/
ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ;;; Μεγαλύτερος ο εγκέφαλος των κοινωνικών ατόμων!
Όσο περισσότερους φίλους έχει κάποιος, τόσο «μεγαλύτερο» εγκέφαλο διαθέτει, υποστηρίζει νέα βρετανική μελέτη του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, περίπου έξι εγκεφαλικές περιοχές των κοινωνικών ατόμων εμφανίζονται μεγαλύτερες σε μέγεθος και καλύτερα «καλωδιωμένες» συγκριτικά με εκείνες πιο μοναχικών τύπων.
Ο φλοιός του πρόσθιου προσαγωγίου, κατά τους ειδικούς, εμφανίζεται ιδιαίτερα… ενισχυμένος στα κοινωνικά άτομα, καθώς πρόκειται για την περιοχή η οποία – μεταξύ άλλων – σχετίζεται με το να είμαστε ενήμεροι σχετικά με το τι κάνουν οι γύρω μας. Ακόμα, οι συνάψεις που συνδέουν τη συγκεκριμένη περιοχή του εγκεφάλου με μια άλλη, που σχετίζεται με το πώς αισθάνονται οι γύρω μας, είναι ιδιαίτερα ισχυρές στα κοινωνικά άτομα σε σχέση με τα πιο ακοινώνητα.
Η μελέτη
Στη μελέτη των ειδικών έλαβαν μέρος 18 άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι κλήθηκαν να δηλώσουν πόσους φίλους τους συνάντησαν, σε πόσους μίλησαν στο τηλέφωνο ή μέσω email, μέσα στον τελευταίο μήνα.
Ο μέσος αριθμός που δηλώσαν οι περισσότεροι ήταν 20 φίλοι, ωστόσο υπήρχαν και περιπτώσεις που ανέφεραν 40 φίλους.
«Στα πιο κοινωνικά άτομα, τα συγκεκριμένα επικοινωνιακά “μονοπάτια” ενδεχομένως να μοιάζουν περισσότερο με λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας, παρά με επαρχιακούς χωματόδρομους, γεγονός που κάνει τη διαδικασία της επεξεργασίας της πληροφορίας πιο αποδοτική» εξηγεί η ερευνήτρια δρ ΜέριΑν Νούναν.
Προηγούμενη μελέτη που διεξήχθη και πάλι από ειδικούς του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, είχε δείξει ότι η διατήρηση φιλικών σχέσεων με τους γύρω μας, απαιτεί περισσότερη εγκεφαλική ενέργεια.
Επιπλέον, είχε φανεί ότι τα άτομα που διαθέτουν περισσότερες πραγματικές – και όχι διαδικτυακές – φιλίες, τείνουν να έχουν πιο ενισχυμένες ικανότητες σε ό,τι αφορά την κατανόηση των σκέψεων και των συναισθημάτων των φίλων τους.
http://www.apocalypsejohn.com
Ενδοοικογενειακή βία:
Life & Style Magazi
Ένα διαφημιστικό σποτ που προβάλλεται τις τελευταίες ημέρες στη Γαλλία έχει καθηλώσει το διαδίκτυο, καυτηριάζοντας το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας με τον πιο ωμό τρόπο.
Στο βίντεο προβάλλεται μία μητέρα να μιλά στο τηλέφωνο, ενώ ο γιος της κάνει θορύβους την ώρα που παίζει. Εκείνη ενοχλείται και χάνει την υπομονή της, με αποτέλεσμα να τον χαστουκίσει. Η καμπάνια ευαισθητοποίησης υπέρ της προστασίας των παιδιών από κάθε μορφή σωματικής ή ψυχολογικής βίας προωθείται από την Fondation Pour L'Enfance με ένα πολύ απλό αλλά δυνατό μήνυμα: «Ένα μικρό χαστούκι για σας... ένα μεγάλο χαστούκι για εκείνο». Δείτε το βίντεο:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Νονοι και δωρα (ιδεες)
Ένα από τα πιο σημαντικά δώρα που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...
-
Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό [βίντεο] Δεν αρέσει σε όλες, αλλά σε α...