Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Πως βγήκαν οι φράσεις: «Όποιον πάρει ο Χάρος» ή «Πάμε σαν τους στραβούς στον Άδη»;


Φράσεις μακάβριες και απόκοσμες αλλά συχνές στο λεξιλόγιο μας. Πολλοί θεωρούν πως «απλά βγήκαν» ή πως τις είπε κάποιος και έμειναν. Ίσως να ναι κι έτσι. Όμως μια μικρή αναζήτηση στην ελληνική λαογραφία θα αποδείξει πως τίποτα τελικά δεν έχει βγει στην τύχη.

Πως βγήκαν λοιπόν οι πασίγνωστες φράσεις «Όποιον πάρει ο Χάρος» ή «Πάμε σαν τους στραβούς στον Άδη»; Οι ιστορίες σίγουρα θα σας εκπλήξουν.

ΚΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ

Ο Θεός έστειλε µια φορά τον Χάρο να πάρει την ψυχή µιας πεντάµορφης κοπέλας. Η κοπέλα έπεσε στα πόδια και τον παρακαλούσε, ο Χάρος λύγισε ,της χάρισε τη ζωή και γύρισε στον Θεό µε άδεια χέρια. 

Θύµωσε ο Θεός για την παρακοή του Χάρου, του έδωσε ένα χαστούκι και τον κούφανε, να µην ακούει πια θρήνους και µοιρολόγια και λυπάται. 

Τον έστειλε άλλη φορά να πάρει την ψυχή ενός λεβεντονιού. Και µόνο που τον είδε ο Χάρος σπάραξε η καρδιά του, άφησε τον λεβεντονιό να χαρεί τη νιότη και την οµορφιά του και γύρισε πάλι στον Θεό µε άδεια χέρια.

Καινούργιο χαστούκι του Θεού και ο Χάρος απόµεινε για πάντα στραβός. 

Από τότε ο Χάρος έγινε σκληρός και αδυσώπητος , παίρνει στην τύχη όποιον βρει µπροστά του, νέο ή γέρο, όµορφο ή άσχηµο, πλούσιο ή φτωχό και οδηγεί την ψυχή του στο υπόγειο βασίλειό του, τον Άδη ή Κάτω Κόσµο. 

ΠΑΜΕ ΣΑ ΣΤΡΑΒΟΙ ΣΤΟΝ ΑΔΗ

Εκεί, λοιπόν, στον Κάτω Κόσµο, που έφερε ο Χάρος τις ψυχές, είναι παγωνιά και µαυρίλα. Οι ψυχές πορεύονται ψηλαφητά, κρατώντας και ακολουθώντας η µια την άλλη. 

Οι ζωντανοί ,για να φωτίσουν λίγο το δρόµο των ψυχών, ανάβουν στους τάφους των νεκρών καντήλια. Το καντήλι πρέπει ν’ ανάβει κάθε βράδυ σαράντα µέρες µετά τον θάνατο .

Όταν περάσουν οι σαράντα µέρες πρέπει ν’ ανάβει κάθε Σάββατο και απαραίτητα τα Ψυχοσάββατα , ώσπου να κλείσουν τρία χρόνια. 

Αν οι ζωντανοί παραµελούν το άναµµα του καντηλιού, οι ψυχές θλίβονται και αγανακτούν ,που οι αγαπηµένοι τους ξέχασαν και πια δεν τους θυµούνται.

( Από το βιβλίο του Γιώργου Αλβανού « Το χωριό µου Βασιλικά Λέσβου » )

Τα κυριότερα είδη διαταραχών της προσωπικότητας


Υπάρχει ένα ευρύ πεδίο διαταραχών της
προσωπικότητας. Όλες αυτές οι διαταραχές εμπεριέχουν ένα διεισδυτικό πρότυπο συμπεριφοράς, κάτι που σημαίνει ότι οι χαρακτηριστικές συμπεριφορές και σκέψεις είναι έκδηλες σε όλες σχεδόν τις πτυχές της ζωής του ατόμου.
Υπάρχουν τρεις ομάδες διαταραχών προσωπικότητας: οι ιδιόρρυθμες ή εκκεντρικές διαταραχές, οι δραματικές συναισθηματικές ή ασταθείς διαταραχές και οι αγχώδεις ή έντρομες διαταραχές.

Οι συγκεκριμένες διαταραχές είναι οι παρακάτω:

Η παρανοϊκή διαταραχή της προσωπικότητας (Paranoid personality disorder)

Χαρακτηρίζεται από την έντονη καχυποψία και δυσπιστία προς τους άλλους, με αποτέλεσμα τα κίνητρά τους να ερμηνεύονται ως κακόβουλα.

Η σχιζοειδής διαταραχή της προσωπικότητας (Schizoid personality disorder)

Έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό την αποσύνδεση του ατόμου από τις κοινωνικές σχέσεις και την περιορισμένη κλίμακα έκφρασης συναισθημάτων στις διαπροσωπικές σχέσεις.

Η σχιζότυπη διαταραχή της προσωπικότητας (Schizotypal personality disorder)

Έχει σαν κυρίαρχο στοιχείο την κοινωνική και διαπροσωπική ανεπάρκεια και χαρακτηρίζεται από έντονη δυσφορία και μειωμένη ικανότητα για διαπροσωπικές σχέσεις. Χαρακτηρίζεται επίσης από διαταραχές της σκέψης και της αντίληψης και από εκκεντρική συμπεριφορά.


Η αντικοινωνική διαταραχή της προσωπικότητας (Antisocial personality disorder)

Έχει σαν κυρίαρχο χαρακτηριστικό την περιφρόνηση και την παραβίαση των δικαιωμάτων των άλλων.


Η υποκριτική διαταραχή της προσωπικότητας (Histrionic personality disorder)

Έχει σαν βασικό χαρακτηριστικό την υπερβολική συναισθηματικότητα και την επιζήτηση προσοχής.


Η ναρκισσιστική διαταραχή της προσωπικότητας (Narcissistic personality disorder) 

Έχει σαν κυρίαρχο στοιχείο τις ιδέες μεγαλείου (στην φαντασία του ατόμου ή στην ίδια τη συμπεριφορά του), την ανάγκη για θαυμασμό και την έλλειψη συναισθηματικής κατανόησης.


Η αποφευκτική διαταραχή της προσωπικότητας (Avoidant personality disorder)

Χαρακτηρίζεται από κοινωνική αναστολή, αισθήματα ανεπάρκειας και υπερευαισθησία στην αρνητική κριτική.


Η εξαρτημένη διαταραχή της προσωπικότητας (Dependent personality disorder)

Έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό την έντονη και υπερβολική ανάγκη του ατόμου να το φροντίζουν οι άλλοι, κάτι που οδηγεί σε υποτακτική και εξαρτημένη συμπεριφορά, καθώς και σε φόβο αποχωρισμού από τους άλλους.

Η έμμονη παθολογική διαταραχή της προσωπικότητας (Obsessive-compulsive personality)

Χαρακτηρίζεται από την έντονη ενασχόληση του ατόμου με την τάξη, από την τελειοθηρία και τον ψυχικό και διαπροσωπικό έλεγχο, σε βάρος της ευελιξίας, της ανοιχτής επικοινωνίας και της αποδοτικότητας.

Η οριακή διαταραχή της προσωπικότητας (Borderline personality disorder) 

Έχει σαν κυρίαρχο χαρακτηριστικό την αστάθεια στις διαπροσωπικές σχέσεις, στην εικόνα που έχουν τα άτομα για τον εαυτό τους, στη συναισθηματική τους διάθεση και στον έλεγχο των παρορμήσεών τους.

Η κατανόηση της οριακής διαταραχής της προσωπικότητας είναι ιδιαίτερα σημαντική, διότι είναι πιθανό να διαγνωσθεί λανθασμένα ως κάποια άλλη ψυχική διαταραχή, ιδιαίτερα ως κάποια διαταραχή της διάθεσης.

Τα άτομα που πάσχουν από την οριακή διαταραχή προσωπικότητας είναι πιθανό να έχουν τα παρακάτω συμπτώματα:

• Ακραίες αλλαγές στη διάθεση.

• Θυμός που δεν ταιριάζει στην περίσταση ή δυσκολία στο να ελέγξουν το θυμό τους

• Χρόνια αισθήματα κενού

• Επανειλημμένη αυτοκτονική συμπεριφορά, χειρονομίες, απειλές ή αυτοβλαπτική

συμπεριφορά

• Παρορμητική και αυτοκαταστροφική συμπεριφορά

• Ιστορικό ασταθών διαπροσωπικών σχέσεων

• Επίμονα ασταθής εικόνα ή αίσθηση του εαυτού τους

• Φόβος εγκατάλειψης

• Περίοδοι παραφροσύνης και απώλεια της επαφής με την πραγματικότητα


onmed.gr









Πηγή: Τα κυριότερα είδη διαταραχών της προσωπικότητας ~ Τσεκουρατοι | Tsekouratoi

Συγκλονιστικές προφητείες για την Ελλάδα, που επαληθεύονται! αφού τα έχουν κανονισμένα!!!



Συγκλονίζει ο Νοστράδαμος με τα τετράστιχά του για την Ελλάδα, που οι μελετητές του 5ου Βιβλίου του φέρνουν στο φως!

Ως και μερικά χρόνια πριν οι απόψεις των διίσταντο, μιας και δεν ήταν βέβαιο οτι επρόκειτο για μια χώρα της Ευρώπης, όπως η Ελλάδα.

Σήμερα όμως…τα λόγια του μεγάλου αυτού ανδρός συγκλονίζουν με την καθαρότητά τους!

Τα παρακάτω χωρίς αμφισβήτηση έχουν να κάνουν με την τωρινή κατάσταση που βιώνουμε στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας έτσι και τις προφητείες των πατέρων της εκκλησίας μας (Πατροκοσμά Αιτωλού, Πατέρα Παΐσιου, Ιωσήφ Βατοπεδινού, κ.ά.)


Ο διασυρμός και χλευασμός της Ελλάδος από Δυτικούς
Η Κόρη του Φωτός, από τους φίλους της θα καταδικαστεί.
Ότι τάχα το σκότος στη Παλιά Γη έχει φέρει.
Θα την βρίζουν θα την χτυπούν,θα λένε ότι αυτή φταίει.
Αλλά σύντομα θα καταλάβουν το λάθος τους.



Ερμηνεία: Η κόρη τους φωτός είναι η Ελλάδα (Ελ=φως, ‘λάδα’ εκ του ‘λας’ που σημαίνει γη ή χώρα, δηλαδή Ελλάδα = Χώρα του Φωτός.) Όταν λέει φίλους εννοεί τους Ευρωπαίους οι οποίοι θα γυρίσουν την πλάτη τους στην Ελλάδα επειδή θα νομίζουν ότι αυτή ευθύνεται για την κρίση στην Ευρωζώνη(«ότι τάχα το σκότος στη Παλιά Γη έχει φέρει»). Παλιά Γη είναι η Ευρώπη. Θα την κατηγορούν και θα την χλευάζουν αλλά όταν οι ίδιες τους οι χώρες βρεθούν στην ίδια κατάσταση με την Ελλάδα θα καταλάβουν το λάθος τους (τον διασυρμό της Ελλάδος).

Αποτυχία επίλυσης της οικονομικής κρίσης
Η αρρενωπή γυναίκα θα ασκήσει πίεση στον βορρά.
Θα δημιουργήσει δυσφορία σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Δύο αποτυχίες θα την θέσουν σε έλλειψη ισορροπίας.
Ώστε ζωή και θάνατος θα ισχυροποιήσουν τους Ανατολικούς Ευρωπαίους.

Ερμηνεία: Η αρρενωπή γυναίκα είναι είτε η Μέρκελ είτε η Λαγκάρντ. Οι δύο αποτυχίες είναι η αποτυχία της επίλυσης του προβλήματος της οικονομικής κρίσης. Η πρώτη αποτυχία έχει να κάνει με την κρίση στην Ελλάδα και η δεύτερη με την παγκόσμια κρίση. Μέσα από την κρίση θα ανατείλουν οι για χρόνια αδύναμοι ανατολικοί Ευρωπαίοι, δηλαδή οι ορθόδοξοι (οι οποίοι θα ενισχυθούν από την Ρωσία του Πούτιν.)


Οι G20 για την Ελλάδα
Θα πουν οι δυνατοί, στο άκρο του Θρόνου,
ότι με το δίκιο τους, ο χρυσός της τους ανήκει.
Μα δεν θα προφτάσουν στη σκιά της Γης.
Τα γεγονότα τρέχουν σε μια μεγάλη πόλη.



Ερμηνεία: Οι δυνατοί είναι οι G20 και το άκρο του θρόνου είναι η βάση των τραπεζιτών στην Wall Street, στην Νέα Υόρκη, οι οποίοι θα διεκδικήσουν τα μεταλλεύματα και το πετρέλαιο της Ελλάδος μη την δικαιολογία ότι η Ελλάδα χρωστάει πολλά στο ΔΝΤ. Αλλά δεν θα προλάβουν να κάνουν τίποτα (όπως άλλωστε επιβεβαιώνουν οι πατέρες της εκκλησίας μας στις δικές τους προφητείες) επειδή κάτι θα συμβεί, μάλλον πόλεμος, στη Μεγάλη Πόλη που δεν είναι άλλη από την Κωνσταντινούπολη! Η «σκιά της γης» ήταν δύσκολο να ερμηνευθεί, αλλά μάλλον ο Νοστράδαμος αναφέρεται στην Ιερουσαλήμ όπου μάλλον θα γίνει εμπόλεμη σύρραξη και έτσι οι G20 θα ασχοληθούν με τον πόλεμο και θα αφήσουν την Ελλάδα στην άκρη.

Η πείνα στην Ελλάδα
Στις Κυκλάδες, στην Πείρινθο, και στην Λάρισα,
στην Σπάρτη και ολόκληρη την Πελοπόννησο,
ένας τρομερός λιμός, μια μάστιγα από ψεύτικη σκόνη
Εννιά μήνες θα διαρκέσει δίνοντας μορφή σε όλα.



Ερμηνεία: Η Ελλάδα θα πεινάσει (όπως είπε και ο Πατροκοσμάς, ο Παΐσιος και ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός) και η πείνα θα διαρκέσει από τρεις μήνες μέχρι ένα χρόνο (όπως προφήτεψε ο Παΐσιος). Ο Νοστράδαμος μας λέει ότι θα διαρκέσει εννιά μήνες. Η πείνα όμως θα είναι «φτιαχτή», ψεύτικη, αλλά θα είναι τόσο έντονη που θα εξαπλωθεί σαν μάστιγα. «Δίνοντας μορφή σε όλα» εννοεί πως οι Έλληνες θα έρθουν πιο κοντά παίρνοντας μορφή, γινόμενοι έτσι πιο ανθρώπινοι. Δηλαδή η κρίση θα τους φέρει πιο κοντά και θα τους ενώσει.


Το μέλλον των καταπιεσμένων
Οι καταπιεσμένοι, αφέντες θα γίνουν.
Γιατί ο Θεός την σειρά αλλάζει.
Το φως της, τον κόσμο ξανά θα φέξει.
Και τότε όλοι τους θα θυμηθούν ποια είναι Αυτή.

Ερμηνεία: (Η προφητεία αυτή δεν έχει σχέση μόνο με την Ελλάδα, αλλά με όλους όσοι ήταν καταπιεσμένοι και θα γίνουν στο τέλος αφέντες.) «Και τότε όλοι τους θα θυμηθούν ποια είναι Αυτή» Όπως είπαν ο Παΐσιος και ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός, η Ελλάδα θα αρχίσει η ίδια να εκμεταλλευτεί τα πετρέλαιά της και θα γίνει υπερδύναμη («Το φως της, τον κόσμο ξανά θα φέξει»), «όλοι οι Έλληνες θα τρώνε με χρυσά κουτάλια.» Και όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και όλοι οι ορθόδοξοι λαοί Σέρβοι, Ρουμάνοι κτλ. επειδή η προφητεία φέρεται γενικά σε όλους όσους ήταν καταπιεσμένοι.


http://mhnpetaslefta.blogspot.gr/

Δείτε τι σημαίνει αν μουδιάζουν τα χέρια και τα πόδια συχνά


Μήπως μουδιάζουν τα πόδια και τα χέρια σας συχνά; Το συγκεκριμένο φαινόμενο μπορεί να οφείλεται σε διάφορες αιτίες...

Δείτε αναλυτικά ποιες είναι οι κυριότερες από αυτές και τι πρέπει να κάνετε κατά περίπτωση.
Έλλειψη βιταμίνης Β12Στην περίπτωση αυτή δυσχεραίνεται η μεταφορά των νευρικών ερεθισμάτων, που έχει ως αποτέλεσμα την εκδήλωση μουδιάσματος στα άκρα και μπορεί να συνοδεύεται από την αίσθηση καψίματος.
Στην περίπτωση αυτή συστήνεται η αύξηση της πρόσληψης της Β12. Έχετε υπόψη σας ότι το κρέας, τα πουλερικά και τα ψάρια είναι πλούσιες πηγές της βιταμίνης αυτής.
Κακή κυκλοφορία του αίματος.
Στην περίπτωση αυτή, οι νευρικές απολήξεις των άκρων δεν αιματώνονται ικανοποιητικά.
Καλό θα είναι να απευθυνθείτε σε κάποιον γιατρό, προκειμένου να σας συστήσει κατάλληλη αγωγή για τη βελτίωση της κυκλοφορίας.
Κήλη μεσοσπονδύλιου δίσκου.
Σε αυτή την περίπτωση, η κήλη είναι δυνατό να πιέζει κάποιο νεύρο, προκαλώντας μούδιασμα, που γίνεται αισθητό στα άκρα, όπου και καταλήγει.
Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα.
Οι χρήστες υπολογιστών υποφέρουν πολύ συχνά από το συγκεκριμένο σύνδρομο. Προκειμένου να ανακουφιστείτε, καλό θα είναι να ξεκουράσετε το χέρι σας και να σταματήσετε τη δραστηριότητα που θεωρείτε ότι το προκάλεσε.


http://axioperierga.blogspot.gr/

Το ακούσαμε και αυτό από τον Ταμήλο:«Οι πολίτες φταίνε που πεθαίνουν από τα μαγκάλια»


Τον απλό πολίτη που δε διαθέτει κοινή λογική, κατηγόρησε ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Μιχάλης Ταμήλος, αναφερόμενος στο γεγονός ότι ο κόσμος χρησιμοποιεί μαγκάλια για…. να ζεσταθεί επειδή δεν έχει χρήματα για να πληρώσει το ρεύμα του ή για να αγοράσει πετρέλαιο θέρμανσης. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Radio1d.gr και στην εκπομπή «Όλα στην φόρα» του Ντήν Βουλκίδη και της Βάσιας Μπάρμπα, ο κ. Ταμήλος ξεκαθάρισε ότι η κυβέρνηση δεν έχει ευθύνη. » Είναι άδικο ότι συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία να τα ρίχνουμε στην κυβέρνηση. Δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ η κυβέρνηση στην Αθήνα να λύσει το πρόβλημα μιας οικογένειας που μένει στην επαρχία. Οι βουλευτές δεν πλησιάζουν τον πρωθυπουργό για αυτό και ο κόσμος εκλέγει την τοπική αυτοδιοίκηση. Οι πολίτες δεν μπορούν να ενημερωθούν σωστά για το γεγονός ότι το να ανάβεις μαγκάλια στο σπίτι σου είναι επικίνδυνο; Η ατομική υπευθυνότητα είναι πολύ σημαντική υπόθεση.» τόνισε ο βουλευτής ενώ υπεραμύνθηκε της οικονομικής πολιτικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση υποστηρίζοντας οτι είναι ο μόνος τρόπος για να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις. Αναφορικά με το μεγάλο θέμα της ανεργίας ο βουλευτής Τρικάλων τόνισε ότι η καταπολέμηση της δεν είναι ευθύνη της κυβέρνησης : » Πάνω από 1.5 εκατομμύριο Έλληνες είναι άνεργοι. Αυτό δεν μπορεί να το λύσει το κράτος. Δεν έχουμε κομμουνιστικό καθεστώς για να είμαστε αναγκασμένοι να δώσουμε δουλεία και ένα πιάτο φαΐ στον κόσμο. Δεν υπάρχει περίπτωση για τα επόμενα πέντε χρόνια το κράτος να ασκήσει κοινωνική πολιτική μέσω προσλήψεων. Πρέπει πρώτα να ορθοποδήσουμε και να αποκτήσουμε ξανά την αξιοπιστία μας» δήλωσε ο κύριος Ταμήλος. «Πολλοί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας είναι κάθετοι στο θέμα των πλειστηριασμών των σπιτιών των Ελλήνων. Έχουμε θέσει βέτο για να παραταθεί για ένα ακόμα χρόνο η προστασία της πρώτης κατοικίας. Η πρόταση μας έχει γίνει δεκτή από την κυβέρνηση και αναμένουμε να έρθει προς ψήφιση ο ενιαίος φόρος των ακινήτων μέσα στο οποίο θα υπάρχει σε άρθρο και η πρόταση μας» τόνισε ο βουλευτής Τρικάλων για το θέμα της άρσης της απαγόρευσης των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας που εισηγείται η τρόικα.


http://www.araxtoi.com/10022568

Η εξέγερση των Κρητικών κατά των φόρων για τα δάνεια που φορτώθηκαν στο λαό, το 1928!



Του Αλέκου Α. Ανδρικάκη
(andrikakis@gmail.com)

Η εποχή του 1928 έμοιαζε πολύ με τη σημερινή. Οι κυβερνήσεις άδειαζαν τα δημόσια ταμεία, φόρτωναν με σπατάλες και ρουσφέτια το φτωχό ελληνικό κράτος κι έπαιρναν δάνεια για να λειτουργήσει η χώρα και να πληρώνουν τους δανειστές. Δάνεια τα οποία καλούσαν το λαό να πληρώσει, χωρίς να φταίει. Και τότε έγινε κάτι που δεν το υπολόγιζαν. Η άγρια και απάνθρωπη φορολογία οδήγησε σε εξέγερση τους Κρήτες. 

Μια εξέγερση που ξεκίνησε τον Ιανουάριο εκείνης της χρονιάς και κράτησε μέχρι το καλοκαίρι, ανατρέποντας δύο συμμαχικές, πολυκομματικές κυβερνήσεις. Ξεκίνησε με την πυρπόληση του φορολογικού γραφείου στις Μοίρες, και ακολούθησαν άλλες καταστροφές δημόσιων κτιρίων, αλλά και συνεχείς συγκεντρώσεις στις πόλεις και τα κεφαλοχώρια, αποκορύφωμα των οποίων ήταν η μεγάλη συγκέντρωση του Ηρακλείου και η ανάληψη της διοίκησης της πόλης από το λαό, στις 29 Ιανουαρίου. Παράλληλα, η εξέγερση είχε τη μορφή ενός ξεσηκωμού κατά του πολιτικού συστήματος, αφού αποκηρύχθηκαν οι βουλευτές. 

Τα συλλαλητήρια σ’ όλο το νησί, επί μήνες, οδήγησαν σε πανελλήνιο αντικυβερνητικό κίνημα και την πτώση της συμμαχικής κυβέρνησης Αλέξανδρου Ζαΐμη, άλλοτε αρμοστή της Κρήτης.

Ο Ζαΐμης είχε αναλάβει, μετά τις εκλογές της 4 Δεκεμβρίου 1926, στις οποίες οδηγήθηκε η χώρα με την πτώση της δικτατορίας του Γεωργίου Κονδύλη, επικεφαλής μιας θεωρούμενης οικουμενικής κυβέρνησης. Στην πρώτη του κυβέρνηση, αμέσως μετά τις εκλογές, συμμετείχαν τρία βενιζελογενή κεντρώα κόμματα (του Αλέξανδρου Παπαναστασίου, του Γεωργίου Καφαντάρη και του Ανδρέα Μιχαλακόπουλου ) και δύο αντιβενιζελικά δεξιά ( το Λαϊκό του Παναγή Τσαλδάρη και οι ακροδεξιοί Ελευθερόφρονες του Ιωάννη Μεταξά).

Η δεύτερη συμμαχική κυβέρνηση ανέλαβε στις 22 Αυγούστου 1927, μετά την αποχώρηση του Λαϊκού Κόμματος. Συμμετείχαν όλοι οι υπόλοιποι. Την εποχή που ξέσπασαν τα γεγονότα της Κρήτης, στα μέσα Ιανουαρίου 1928, στην εξουσία ήταν η δεύτερη συμμαχική κυβέρνηση Ζαΐμη. Υπουργός των Οικονομικών ήταν ο Καφαντάρης, Γεωργίας ο Παπαναστασίου, Συγκοινωνιών ο Μεταξάς (πρωταγωνιστής πολλών οικονομικών σκανδάλων, με κυριότερο των σιδηροδρόμων), Εξωτερικών ο Μιχαλακόπουλος. Το υπουργείο Εσωτερικών είχε ο ίδιος ο Ζαΐμης, καθώς είχε την ευθύνη και της δημόσιας τάξης στη χώρα.


Το κράτος με τη μορφή ληστών και πάνοπλων χωροφυλάκων γυρίζει στην Κρήτη για την είσπραξη των φόρων από τους φτωχούς Κρητικούς. Γελοιογραφία του Ν. Καστανάκη τις ημέρες των κρητικών συλλαλητηρίων (“Η Πρωία”, 2 Φεβρουαρίου 1928)

Η αντιφορολογική εξέγερση της Κρήτης ήταν επί μήνες στα πρωτοσέλιδα της εποχής, παρά το γεγονός ότι ταυτόχρονα εξελίσσονταν συνταρακτικά γεγονότα, πολιτικά και οικονομικά. Η Ελλάδα είναι στα πρόθυρα της πτώχευσης, αναζητά κι εξασφαλίζει νέο δάνειο από την Αμερική, δέχεται πιέσεις από τους δανειστές, οι οποίοι στην ουσία την θέτουν υπό την εποπτεία τους. 

Παράλληλα, αποκαλύπτονται σκάνδαλα, ένα απ’ αυτά με πρωταγωνιστή τον Μεταξά που ως υπουργός Συγκοινωνίας αναθέτει με αδιαφανείς όρους σε εταιρεία την οδοποιία της χώρας έναντι ενός τεράστιου ποσού. Προκαλείται κρίση στην πολυκομματική κυβέρνηση Αλέξανδρου Ζαΐμη, παραιτούνται υπουργοί, με πρώτο τον Γεωργίας Αλέξανδρο Παπαναστασίου, που βγαίνει πλέον ως κεντρική αιχμή της αντιπολίτευσης. Στην επικαιρότητα είναι και σκάνδαλα σε βάρος των προσφύγων και της γης που τους διανέμεται. Ενώ την ίδια εποχή πραγματοποιείται η δίκη του δικτάτορα Πάγκαλου.


Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας “Ελληνική” στις 8 Φεβρουαρίου 1928, με την εξέγερση στην Κρήτη, η οποία αρχίζει να παίρνει πλέον πανελλήνιες διαστάσεις

Τα γεγονότα της Κρήτης ξεκίνησαν με την πυρπόληση του φορολογικού γραφείου Μοιρών από απεγνωσμένους αγρότες, άγρια φορολογούμενους, Ακολούθησαν καταστροφές και πυρπολήσεις και άλλων φορολογικών γραφείων, δημόσιων ταμείων, τηλεγραφείων και κοινοτικών γραφείων, στη Νεάπολη, το Τζερμιάδω, τη Σητεία, τα Χανιά και σε άλλα μέρη.

Στις εφημερίδες καθημερινά αναγράφονταν και τερατώδη ψέματα για να συκοφαντηθεί ο αγώνας του κρητικού λαού. Για παράδειγμα, γράφηκε ότι οι εξεγερμένοι είχαν δολοφονήσει το νομάρχη Ηρακλείου Εμμανουήλ Λυδάκη, ή, σε άλλες περιπτώσεις, ότι κρατούσαν όμηρους τον γενικό διοικητή Κρήτης Τίτο Γεωργιάδη και το νομάρχη Ηρακλείου.

Η κυβέρνηση αρχικά, για να ηρεμήσει τα πνεύματα, απάντησε με ψεύτικες υποσχέσεις. Ότι θα υπήρχε ελάφρυνση της φορολογίας στους πιο φτωχούς. Αλλά όταν αυτό δεν παγίδεψε τους Κρήτες, που συνέχισαν τις μεγάλες κινητοποιήσεις, επιχειρήθηκε σκληρή κυβερνητική απάντηση. Πάρθηκαν έκτακτα μέτρα με την αποστολή στην Κρήτη μονάδων στρατού και χωροφυλακής. Ακολούθησαν συλλήψεις στις πόλεις και τα χωριά, Ανάμεσα στους συλληφθέντες ήταν το γενικός γραμματέας του ΕΚΗ Νίκος Σφακιανάκης και το ιστορικό στέλεχός του ΚΚΕ Στέλιος Παπαδομιχελάκης, κοινοτάρχης τότε του Μαράθου. Ο αυταρχικός τρόπος που η κυβέρνηση πάντως αντιμετώπισε ένα δίκαιο αγώνα, προκάλεσε, όπως ήταν φυσικό, την έντασή του και την επέκταση σε όλη την Ελλάδα.

Οι Κρήτες αποκήρυξαν τους κυβερνητικούς βουλευτές, που κατηγορήθηκαν ότι αντί να είναι δίπλα στο λαό, αποφάσιζαν όλο και σκληρότερα μέτρα σε βάρος των φτωχών, ενώ την ίδια ώρα εκείνοι πλούτιζαν! Στο Ηράκλειο ο βουλευτής Γεώργιος Κοκκινάκις, που ήταν από τους σφοδρούς πολέμιους των κινητοποιήσεων, κατηγορήθηκε ευθέως για ρουσφετολογική πολιτική και πλουτισμό. Το πρόβλημα εξελίχθηκε σε κυβερνητικό.


Το «έργο» της κυβέρνησης, η οποία αναπαρίσταται σαν ετοιμόρροπο κτίσμα, με τα πολλά προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει. Κεντρικό θέμα οι Κρήτες: Ο χωροφύλακας κυνηγά τον ένα Κρητικό, ζητώντας του φόρους και πίσω τον χωροφύλακα κυνηγά άλλος Κρητικός, που έχει πάρει τα όπλα! Ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου με σφυροδρέπανο βγαίνει στα κεραμίδια! Ήδη έχει διαχωρίσει τη θέση του από την κυβερνητική πολιτική, ενώ οι άλλοι πολιτικοί αρχηγοί παρακολουθούν. (Γελοιογραφία του Κ. Καστανάκη, από την εφημερίδα “Η Πρωία”, 16 Φεβρουαρίου 1928)

Προκλήθηκε ρήγμα στη συνοχή της πολυκομματικής κυβέρνησης Ζαΐμη, η οποία «φορτωμένη» από την οικονομική πολιτική και τα σκάνδαλα, παρέπαιε. Και στις 3 Φεβρουαρίου έπεσε, για να συγκροτηθεί και πάλι, χωρίς τον Παπαναστασίου αυτή τη φορά. Ενώ στις 4 Ιουλίου 1928 έπεσε οριστικά και ανέλαβε ο Βενιζέλος, που πάντως είχε κατηγορηθεί (μάλλον αβάσιμα) ότι ενίσχυε το κίνημα αντίδρασης του λαού. Ήταν η τελευταία πρωθυπουργία Βενιζέλου, που δεν έμοιαζε και πολύ με τις προηγούμενες…

Μερικοί που δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να εξηγήσουν τους πραγματικούς λόγους αυτού του διαρκούς λαϊκού ξεσπάσματος, προσπάθησαν να δώσουν στο ελληνικό κοινό ερμηνείες που βόλευαν: άλλοι από τους δημοσιογράφους έγραψαν για προσπάθεια της Κρήτης να επιστρέψει στο καθεστώς αυτονομίας, άλλοι ότι οι Κρήτες υποκινήθηκαν από τους Βενιζελικούς κι άλλοι από τους κομμουνιστές. Γράφηκε ακόμη κι ότι πίσω από την κρητική εξέγερση βρίσκονταν οπαδοί του άλλοτε δικτάτορα Θεόδωρου Πάγκαλου, παππού του σημερινού στελέχους του ΠΑΣΟΚ και πρώην αντιπροέδρου της κυβέρνησης. Ουδείς μπορούσε να φανταστεί ότι ένας φτωχός άνθρωπος, απελπισμένος επειδή του δεσμεύουν τη ζωή και το μέλλον των παιδιών του, μπορεί να φτάσει στα άκρα, αφού δεν έχει να χάσει τίποτε. Και δεν χρειάζεται υποκινήσεις ή άλλες σκέψεις για να ξεσηκωθεί…

http://www.eleysis-ellinwn.gr/el/


Ψωροκώσταινα – Η ιστορία της γενναιόδωρης ζητιάνας που έσωσε δεκάδες ορφανά από την πείνα!!!


Σήμερα το παρατσούκλι της χρησιμοποιείται απαξιωτικά για να αποδώσει την κακομοιριά και την άθλια οικονομική κατάσταση της χώρας. Η ίδια όμως υπήρξε μια ηρωική και αξιέπαινη Ελληνίδα.
Η Πανωραία Χατζηκώστα, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, έζησε στα δύσκολα της ελληνικής Επανάστασης.
Το 1821, μετά την καταστροφή του Αϊβαλιού από τους Τούρκους, μεγάλο μέρος του πληθυσμού του σφαγιάστηκε και το υπόλοιπο βρήκε σωτηρία στα Ψαρά. Τόσο τον άντρα της, Κώστα Αϊβαλιώτη πλούσιο έμπορο, όσο και τα παιδιά της, τους έσφαξαν μπρος τα μάτια της οι Τούρκοι. Η ίδια πάμφτωχη και ολομόναχη, βρέθηκε αρχικά στα Ψαρά απ’ όπου πήρε και το προσωνύμιο Ψαροκώσταινακαι έπειτα στο Ναύπλιο.
Εκεί ξεκινά ένας δυσβάστακτος αγώνας επιβίωσης για την άλλοτε αρχόντισσα, καθώς για να βγάλει το ψωμί της αναγκάζεται να κάνει την αχθοφόρο και την πλύστρα.
Παρά τα προβλήματά της όμως, παίρνει υπό την προστασία της ορφανά παιδιά αγωνιστών, τα οποία για να τα θρέψει, γυρνά από σπίτι σε σπίτι και ζητιανεύει. Τα χαμίνια της παραλίας την παίρνουν στο κατόπι και την φωνάζουν Ψωροκώσταινα.
Το 1826 ενώ μαίνονταν η πολιορκία του Μεσολογγίου από τον Ιμπραήμ, διενεργήθηκε έρανος στην κεντρική πλατεία της πόλης, για την ενίσχυση των αποκλεισμένων μαχητών. Οι υπεύθυνοι μάταια ζητούσαν από τον πολύπαθο λαό να βάλει το χέρι στην τσέπη. Η φτώχια και η εξαθλίωση ήταν συγκάτοικος σε κάθε ελληνικό σπίτι.
Το παρατσούκλι της μεγαλόκαρδης Πανωραίας, συχνά σήμερα παρομοιάζεται με την ένδεια της Ελληνικής οικονομίας
Τότε και ενώ κανένας δεν πλησίαζε το τραπέζι, η φτωχότερη όλων, η χήρα Χατζηκώσταινα, βγάζει το ασημένιο δαχτυλίδι που φορούσε στο δάχτυλό της και μαζί με ένα γρόσι που είχε στην τσέπη της, τα ακουμπά στο τραπέζι της ερανικής επιτροπής. «Δεν έχω τίποτα άλλο από αυτό το ασημένιο δαχτυλίδι κι αυτό το γρόσι. Αυτά τα τιποτένια προσφέρω στο μαρτυρικό Μεσολόγγι».
Η απρόσμενη αυτή χειρονομία έκανε κάποιον από το πλήθος να αναφωνήσει: «Για δείτε, η πλύστρα η Ψωροκώσταινα πρώτη πρόσφερε τον οβολό της» κι αμέσως ξύπνησε το ελληνικό φιλότιμο. Ένας, ένας όλοι άρχισαν να αποθέτουν στο τραπέζι του εράνου λίρες, γρόσια και ασημικά, ό,τι είχε ο καθένας από το υστέρημά του.
Με την ίδρυση του ελληνικού κράτους, σε μια συνεδρίαση της Συνέλευσης, κάποιος παρομοίασε το Ελληνικό Δημόσιο με την Ψαροκώσταινα. Ο συσχετισμός αυτός άρεσε και έμεινε…

Αργότερα επί της βασιλείας του Όθωνα, οι αγωνιστές συνήθιζαν να αποκαλούν ειρωνικά την βαυαρική αντιβασιλεία «Ψωροκώσταινα» και αυτή γεμάτη περιφρόνηση ανταπαντούσε, σε όσους ζητούσαν τη βοήθεια του κράτους για να συντηρηθούν, «όλοι από την Ψωροκώσταινα ζητούν να ζήσουν».


mixanitouxronou.gr



Πώς μία εταιρεία «τέρας» γενετικά μεταλλαγμένων προϊόντων «σπέρνει» τον καρκίνο στον κόσμο



Κάτι έχει αλλάξει ριζικά στην ανθρωπότητα, όπως την γνωρίζουμε, οδηγώντας την σταθερά στον αφανισμό, στο βωμό του κέρδους. Ένα «τέρας» ρίχνει βαριά τη σκιά του πάνω στον πλανήτη, ένας εταιρικός κολοσσός, η περιώνυμη Monsanto, η οποία – καθώς λένε οι πολέμιοί της – μετατρέπει σιγά-σιγά τον κόσμο σε ένα τεραστίων διαστάσεων γενετικό πείραμα, με αντίκρισμα έναν πακτωλό χρημάτων.




Μετερχόμενη κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο, η εταιρεία γενετικά μεταλλαγμένων προϊόντων Monsanto αυξάνει το φάσμα επιρροής της στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα και αγορά, αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο, εξαπλώνοντας τις καλλιέργειές της σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.


Σύμφωνα με δημοσίευμα του tvxs.gr, σε επιμέλεια της Νικολέττας Ρούσσου:


Το Νοέμβριο του 2012, η εφημερίδα The Journal of Food and Chemical Toxicology, δημοσίευσε έρευνα με τίτλο «Η μακροπρόθεσμη τοξικότητα του ζιζανιοκτόνου Roundup και του γενετικώς τροποποιημένου αραβόσιτου, ανεκτικό στο Roundup», η οποία πραγματοποιήθηκε από τον Ζιλ Έρικ Σεραλίνι και την επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου Cean της Γαλλίας. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική έρευνα, καθώς είναι η μοναδική μέχρι στιγμής, που μελέτησε τον αντίκτυπο που έχει στην υγεία η διατροφή που βασίζεται στο γενετικώς τροποποιημένο σιτάρι, το οποίο έχει ψεκαστεί με το ζιζανιοκτόνο Roundup της Μονσάντο.


Ο Σεραλίνι δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα της έρευνας του, ενώ ακολούθησε τετράμηνος ενδελεχής έλεγχος από επιστήμονες αναφορικά με την εγκυρότητα της.


Η ομάδα του Σεραλίνι εξέτασε πάνω από 200 αρουραίους, οι οποίοι είχαν τραφεί με γενετικώς τροποποιημένο σιτάρι σε μια περίοδο 2 χρόνων, δηλαδή πολύ περισσότερο από την αντίστοιχη τρίμηνη έρευνα που πραγματοποίησε η Μονσάντο, προκειμένου να λάβει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA). Η έρευνα η οποία κόστισε 3 εκατομμύρια ευρώ, έγινε κάτω από συνθήκες άκρας μυστικότητας για την αποφυγή της πίεσης των βιομηχανιών.


Τι έδειξε όμως η μελέτη; Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα του tvxs.gr:


Η εν λόγω μελέτη ανέδειξε τις σοβαρές επιπτώσεις των μεταλλαγμένων τροφίμων καθώς και του συγκεκριμένου ζιζανιοκτόνου στην υγεία. Ειδικότερα τα πειραματόζωα εμφάνισαν καρκίνο στο μαστό, νεφροπάθειες, ορμονολογικές ανωμαλίες καθώς και ψηλαφητούς όγκους. Οι πρώτοι όγκοι εμφανίστηκαν στα πειραματόζωα 4 με 7 μήνες μετά την έναρξη της έρευνας, οι φωτογραφίες των οποίων έκαναν τον γύρο του κόσμου. Μολονότι στην έρευνα της Μονσάντο είχαν σημειωθεί επίσης ποσοστά τοξικότητας, παραβλέφθηκαν ως βιολογικώς ασήμαντα, τόσο από την ομάδα της εταιρείας όσο και από την EFSA.


Η δημοσίευση της έρευνας πυροδότησε αντιδράσεις, προκαλώντας πανικό στους ιθύνοντες της Ε.Ε, που είχαν αρχικά εγκρίνει τα προϊόντα της Μονσάντο. Η EFSA παραδέχθηκε ότι έδωσε την έγκρισή της βασιζόμενη σε στοιχεία της Μονσάντο, χωρίς να προβεί σε περαιτέρω διερεύνηση. «Οι κλινικές δοκιμές των μεταλλαγμένων προϊόντων στα ζώα δεν αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκριση τους. Παλαιότερα έρευνες που είχαν πραγματοποιηθεί και περιελάμβαναν τη χρήση πειραματόζωων κατά διάρκεια 90 ημερών, δεν είχαν φανερώσει τις βλαβερές συνέπειες των μεταλλαγμένων τροφίμων στην υγεία», δήλωσαν οι υπεύθυνοι της Ε.Ε. Ωστόσο η φράση 90 μέρες είναι και το κλειδί στην υπόθεση. Όλες οι παθογένειες εμφανίστηκαν στα ζώα μετά τους 4 μήνες.


Η αντίδραση της Μονσάντο για τον περιορισμό της ζημιάς που προκλήθηκε από την έκταση που πήρε το θέμα ήταν σπασμωδική, καθώς τόνισε ότι έδωσε την έρευνα του Σεραλίνι για αξιολόγηση στο επιστημονικό τμήμα της EFSA.


Για να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα του tvxs.gr, πατήστε εδώ:



Παρακολουθήστε, επίσης, το διαφωτιστικό ντοκιμαντέρ που ακολουθεί, με θέμα τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της Monsanto και τις επιπτώσεις τους στην παγκόσμια υγεία:

Δείτε πώς επηρεάζει το αλκοόλ τη σεξουαλική μας ζωή

Δείτε πώς επηρεάζει το αλκοόλ τη σεξουαλική μας ζωή
Το αλκοόλ είναι ένα κατασταλτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος και δρα αναστέλλοντας μέρη του κεντρικού νευρικού συστήματος σημαντικά για τη σεξουαλική διέγερση και τον οργασμό – την αναπνοή, την κυκλοφορία και την ευαισθησία των νευρικών απολήξεων.
Το αλκοόλ αφυδατώνει το σώμα, ενώ η σεξουαλική διέγερση χρειάζεται ένα ορισμένο όγκο του αίματος για να οξυγονωθεί και την μεγαλύτερη αίσθηση στα γεννητικά όργανα. Η διαδικασία αυτή σχετίζεται με τη στύση στους άνδρες και την λίπανση στις γυναίκες.
Με λιγότερο όγκο υγρού στο σώμα και με το νευρικό σύστημα σε καταστολή, το σώμα αγωνίζεται με τη σεξουαλική επίδοση.
Ωστόσο το αλκοόλ δεν έχει πάντα αρνητικά αποτελέσματα στην στις σεξουαλικές μας επιδόσεις.  Έχει τη φήμη ότι είναι αφροδισιακό και η απάντηση βρίσκεται στη μετριοπάθεια! Ένα ή δύο ποτήρια μπορεί όντως να έχουν κατευναστική και αγχολυτική δράση. Μελέτες έχουν δείξει ότι το αλκοόλ μπορεί να επιτρέψει σε ορισμένους ανθρώπους να ξεπεράσουν τις σεξουαλικές αναστολές ή τα αισθήματα ανεπάρκειας.
Αλλά εάν καταναλώσουμε μερικά περισσότερα ποτά  η κατευναστική δράση αρχίζει να αναστέλλει την ικανότητα του σώματός μας να ανταποκριθεί σεξουαλικά με αποτέλεσμα να δυσκολεύται η στυτική λειτουργία, να καθυστερεί η εκσπερμάτιση και στις γυναίκες να παρουσιάζεται κολπική ξηρότητα.
Ωστόσο η είδηση δεν φαίνεται να είναι όλες οι παραπάνω αρνητικές συνέπειες του αλκοόλ, αλλά ότι ορισμένοι ερευνητές συνιστούν το αλκοόλ ως θεραπεία για τον έλεγχο της εκσπερμάτισης! Αν και το αλκοόλ μπορεί να είναι μια προσωρινή λύση, υπάρχουν πιο αποτελεσματική και μόνιμη θεραπεία για την πρόωρη εκσπερμάτιση.
Το αλκοόλ αυξάνει την υποκειμενική ευχαρίστηση στις γυναίκες. Σύμφωνα με μελέτες οι μεθυσμένες γυναίκες  έχουν περισσότερη δυσκολία επίτευξης οργασμού. Ωστόσο μερικές γυναίκες αναφέρουν ότι αισθάνονται περισσότερη ευχαρίστηση, η οποία μπορεί πιθανόν να εξηγηθεί ότι το αλκοόλ τις χαλαρώνει συναισθηματικά και σπάει τις αναστολές τους.
Τελικά η απάντηση για το αλκοόλ είναι : το μέτρο . Ένα δυο ποτηράκια μας χαλαρώνουν και απολαμβάνουμε τις σεξουαλικές μας επαφές, ωστόσο η υπερβολή μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.
πηγή:boro.gr

Θες καλό σεξ; Μη φας αυτές τις 5 τροφές!

Θες καλό σεξ; Μη φας αυτές τις 5 τροφές!
Η διασταύρωση των πιο πρόσφατων ευρημάτων μπορεί να δώσει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον υγιεινό τρόπο διατροφής που μπορεί να βοηθήσει τη σεξουαλική επίδοση, αλλά και σχετικά με τις βλαπτικές συνήθειες που μπορεί να οδηγήσουν σε αντίθετα αποτελέσματα. Πιο κάτω αναφέρονται οι 5 τροφές που σύμφωνα με τους επιστήμονες μπορεί να καταστρέψουν τη σεξουαλική ζωή ενός ατόμου.

1. Αλάτι
Είναι εδώ και χρόνια γνωστό ότι μια δίαιτα πλούσια σε νάτριο αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο υπέρτασης. Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι μπορεί, επίσης, να προκαλέσει στυτική δυσλειτουργία, η οποία είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί με φάρμακα.

2. Σόγια
Μια μελέτη του πανεπιστημίου του Harvard βρήκε ότι μια δίαιτα πλούσια σε σόγια μπορεί να οδηγήσει σε στυτική δυσλειτουργία, πιθανόν εξαιτίας των οιστρογονικών ιδιοτήτων των καρπών της σόγιας που μειώνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης.

3. Κονσερβοποιημένες τροφές
Το εσωτερικό σχεδόν όλων των μεταλλικών κονσερβών είναι επενδυμένο με μια συνθετική ρητίνη, τη Βισφαινόλη Α. Οι άνδρες που εκτίθενται σε υψηλότερα επίπεδα αυτής της ρητίνης, βρέθηκε πως είναι 4 φορές πιο πιθανό να αναφέρουν στυτική δυσλειτουργία και 7 φορές πιο πιθανό να αναφέρουν προβλήματα με την εκσπερμάτιση.

4. Trans λιπαρά
Πρόκειται για ακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία όχι μόνο δεν είναι απαραίτητα στον οργανισμό, αλλά αντιθέτως είναι ιδιαίτερα βλαπτικά για την καρδιαγγειακή υγεία. Όπως είναι γνωστό , η καλή στυτική λειτουργία εξαρτάται από την καλή καρδιαγγειακή λειτουργία.

5. Ζάχαρη
Οι μελέτες δείχνουν ότι μετά από μια απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα τα επίπεδα τεστοστερόνης μπορούν να εμφανίσουν πτώση έως και 25%, με τις ανάλογες επιπτώσεις στη σεξουαλική λειτουργία.

Είναι σημαντικό να θυμάται κανείς πως η σεξουαλική υγεία είναι συνάρτηση της γενικής του υγείας και του τρόπου ζωής. Οι υγιεινές επιλογές οδηγούν σε καλύτερες επιδόσεις.
πηγή:healthierworld.gr

Τσακωμοί στο ζευγάρι: Άσκηση καλής επικοινωνίας

Τσακωμοί στο ζευγάρι: Άσκηση καλής επικοινωνίας
Αν σας αγχώνει η ιδέα της συζήτησης με τον/τη σύντροφό σας, ρωτήστε τον εαυτό σας ποια θα είναι η καλύτερη και η χειρότερη έκβαση μιας συζήτησης και αν είστε διατεθειμένος να δεχτείτε το αποτέλεσμα είτε έτσι είτε αλλιώς.
    Αποφασίστε αν το θέμα είναι σημαντικό για να το συζητήσετε.  Πόση ενέργεια επιθυμείτε να επενδύσετε στη σχέση σας;  Τι διαστάσεις έχει το ζήτημα και ποιες είναι οι προθέσεις σας; (πχ να το επιλύσετε, να ξεσπάσετε, να κατηγορήσετε τον άλλον, να του δημιουργήσετε τύψεις, να τον καταλάβετε;)
    Επικεντρωθείτε στο ζήτημα.  Ανακαλύψτε τα αληθινά σας αισθήματα, τις σκέψεις, τις εντυπώσεις, τις επιθυμίες, τη στάση σας, τις προηγούμενες πράξεις σας που σχετίζονται με αυτό το θέμα πριν το συζητήσετε.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
«Το συγκεκριμένο ζήτημα που επιθυμώ να επιλύσω είναι  __________».

Γνωρίζω ότι τα πράγματα θα έχουν καλύτερη έκβαση αν προγραμματίσουμε το πώς θα επιλύσουμε το ζήτημα.  Το να τσακωθούμε ή να μείνουμε αμετακίνητοι στη θέση μας δεν πρόκειται να μας βοηθήσει.  Τρία θετικά πράγματα που κάναμε σχετικά με αυτό το ζήτημα στο παρελθόν είναι:

1) __________, 2) __________, και 3) __________.

Αισθάνομαι __________ (πχ απογοητευμένη, θυμωμένη, κοκ).

Πρέπει να χρησιμοποιήσω και τις 5 αισθήσεις μου (όραση, ακοή, αφή, γεύση και όσφρηση) για να καταλάβω τη συμβαίνει με τον άνθρωπό μου.
Θα πρέπει να κάνουμε «λογικές δηλώσεις» για να μπορέσουμε να απαντήσουμε ερωτήσεις τύπου «τι/που/ποιος/πότε/γιατί/με ποιον τρόπο».  Όσο πιο συγκεκριμένοι είμαστε, τόσο καλύτερα θα επικοινωνήσουμε.

Για παράδειγμα, «Θέλω να μιλήσουμε για προχτές που βάλαμε τις φωνές ο ένας στον άλλον».

Πιστεύω ότι ___________. Πχ, «πιστεύω ότι το να φωνάζουμε και να απειλούμε ο ένας τον άλλον είναι εντελώς απαράδεκτο».
Όσο γίνεται πιο συγκεκριμένα, ρωτήστε: «τι θέλω για μένα; Τι θέλω για τον/τη σύντροφό μου;  Τι θέλω για εμάς σαν ζευγάρι σχετικά με το θέμα που μας απασχολεί;».  Η απάντηση μπορεί να είναι, για παράδειγμα, «Για μένα, θέλω να ακούσεις την άποψή μου, για σένα θέλω να καθίσεις να συζητήσουμε, για εμάς τους δύο θέλω να βρούμε μια μέση λύση που να μας ικανοποιεί και τους δύο».

4 .  Αποφασίστε ποια είναι καλή στιγμή και για τους δύο να συζητήσετε. Κλείστε ραντεβού για το μέρος και την ώρα (Δευτέρα στις 10 στο δωμάτιο μας).

5. Επικεντρωθείτε σε ένα συγκεκριμένο θέμα τη φορά.  Το να παραπονιέστε για όλα, το να φέρετε στην επιφάνεια άλλα σχετικά ή άσχετα θέματα δεν πρόκειται να βοηθήσει.

6.  Μοιραστείτε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας και προσπαθήστε να κάνετε δηλώσεις που να ξεκινάνε με το «Εγώ» και όχι με το «Εσύ».  Πχ, «εγώ θέλω να κάνουμε ένα πρόγραμμα και να δούμε πώς μπορούμε να κόψουμε μερικά περιττά έξοδα», αντί για το πιο επιθετικό «Εσύ κάνεις όλο σπατάλες».

7. Δώστε και πάρετε ανατροφοδότηση (feedback) για να βεβαιωθείτε ότι ο/η σύντροφός σας άκουσε την άποψή σας και ότι εσείς ακούσατε τη δική του.  «Απ’ ότι κατάλαβε σε ενοχλεί που κάθομαι και γράφω στο κομπιούτερ μέχρι αργά το βράδυ.  Σωστά;».

8. Ελέγξτε αν οι εντυπώσεις σας είναι σωστές: «είδα να ζαρώνεις τα φρύδια σου, αυτό σημαίνει ότι θύμωσες;»

9. Όχι στα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη. «Για φαλακρός δε δείχνεις και τόσο χάλια!».

10. Ζητήστε αυτό που θέλετε – που ξέρετε, μπορεί να το πάρετε! «Αυτό που θέλω είναι να πηγαίνουμε 2 φορές τον μήνα στον κινηματογράφο.  Εσύ τι θέλεις από εμένα;».

11.  Παραμείνετε στο εδώ και τώρα.

12.  Να είστε ξεκάθαροι.  Όταν λέτε ναι ή όχι να εννοείτε αυτό που λέτε.

13. Εξασκηθείτε στο να κάνετε αποτελεσματικoύς  συμβιβασμούς. Πειραματιστείτε για ένα μήνα: χωρίς να σαμποτάρετε την προσπάθεια, μπορείτε να ζήσετε με αυτή τη λύση;

14.  Για να διαπραγματευτείτε μια συμβιβαστική λύση:

α. Προσδιορίστε το συγκεκριμένο πρόβλημα και ποιος/τι εμπλέκεται.

β. Aπαντήστε χωριστά ο καθένας, «τι θέλω στ’ αλήθεια;».

γ. Βρείτε μαζί όσες περισσότερες πιθανές εναλλακτικές λύσεις, χωρίς να τις κρίνετε σε πρώτη φάση.

δ. Αξιολογείστε τις εναλλακτικές και τα υπέρ και τα κατά τους.

ε. Επιλέξτε τις καλύτερες εναλλακτικές για τους δυο σας, βασιζόμενοι στο τι είναι καθένας πρόθυμος να κάνει (μην ξεχνάτε τα μηνύματα με το «Εγώ» και να ακούτε καλά).

στ. Αποφασίστε ποιος θα κάνει τι, πώς, πότε και που.

ζ. Βάλτε το πλάνο σας σε εφαρμογή δοκιμαστικά.

η. Δώστε ραντεβού με τον/τη σύντροφό σας και σε ένα μήνα επαναξιολογήστε τι λειτούργησε και τι όχι.

15.Επιβραβεύστε τη θετική συμπεριφορά.  «Πραγματικά εκτιμώ το ότι συζητάς μαζί μου αυτό το θέμα».

16.  Κάνετε αυτό που συμφωνήσατε.

17. Αξιολογήστε την πρόοδό σας σε ένα μήνα.  Επιβραβεύστε τα μικρά βήματα αλλαγής, επαναπροσδιορίστε τις διαφορές σας.

πηγή:boro.gr

Επτά πράγματα που θα ήταν καλό να αλλάζατε στο σεξ

Επτά πράγματα που θα ήταν καλό να αλλάζατε στο σεξ
Μύθοι που θα πρέπει να καταρριφθούν, κανόνες που καλό είναι να σπάσουν, οδηγίες, αποστολές αποπλάνησης και πόσα ακόμα μας μπερδεύουν περισσότερο παρά μας βοηθούν. Το σεξ απαιτεί αυθορμητισμό. Τι στιγμή εκείνη που υπάρχει πάθος πώς μπορεί κανείς να θυμηθεί τον δεκάλογο των όσων πρέπει και δεν πρέπει. Ποιος τα ορίζει όλα αυτά; Τέλος πάντων, τα πράγματα είναι πιο απλά!
  1. Δεν σου αρέσει το σεξ μαζί του. Πιθανότατα δεν υπάρχει χημεία μεταξύ σας στον ερωτικό τομέα. Θυμάστε τη φράση «Άστο να μάθει μια τέχνη, αφού δεν τα παίρνει τα γράμματα». Ακριβώς, αυτό ποιος ο λόγος να μείνετε σε μία σχέση όταν δεν τα βρίσκετε εκεί. Το σεξ είναι επικοινωνία, άμα δεν υπάρχει εκεί επικοινωνία, τότε για ποιο ερωτικό σύντροφο μιλάμε και για ποια σχέση;
  2. Αν φοβάσαι ή ντρέπεσαι να μοιραστείς φαντασιώσεις ή κάτι που δεν σου αρέσει, τότε έχετε πολλά θέματα να λύσετε. Το καλό σεξ έρχεται όταν νιώθεις ασφάλεια και οικειότητα με τον άλλον. Δεν έχει savoir vivre εδώ. Προσοχή, μην μπερδέψετε το σεβασμό. Σεβασμός πρέπει να υπάρχει. Όμως, υποτίθεται πως στο σύντροφό σου μπορείς να εκφράσεις αυτά που νιώθεις χωρίς να σκέφτεσαι αν θα το παρεξηγήσει ή όχι.
  3. Επιτέλους συμβιβαστείτε με το σώμα σας ή αδυνατίστε. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Το να περιορίζεστε σ” ένα αριθμό στάσεων που δείχνουν κομψή τη σιλουέτα σας ή να ψάχνετε από που κλείνουν τα φώτα κάθε φορά είναι ψυχοφθόρο.
  4. Το σεξ δεν είναι τιμωρία ούτε έπαινος. Μην το αντιμετωπίζετε έτσι. Η Λυσιστράτη ξεσήκωσε και τις άλλες γυναίκες της Αθήνας και της Σπάρτης, να κάνουν απόχη απ΄το σεξ για να σταματήσει ο Πελοποννησιακός πόλεμος. Εσείς όμως δεν έχετε τέτοια θέματα. Γιατί να απέχετε απ΄το σεξ; Το σεξ είναι υγεία.
  5. Αφήστε τα κατοικίδια εκτός δωματίου. Το κενό ανάμεσα σας δεν είναι καλό να υπάρχει.
  6. To χιούμορ και το σεξ είναι ένας εκρηκτικός συνδυασμός. Σας βοηθά να χαλαρώσετε και να έρθετε ακόμα πιο κοντά. Τολμήστε λοιπόν να το συνδυάσετε!
  7. Δίνεις-παίρνεις. Μην το ξεχνάτε αυτό στο σεξ είναι αμφίδρομη σχέση. Ικανοποιήστε τον για να σας ικανοποιήσει.

Παραφιλία: Τι συμβαίνει όταν τα φετίχ στο σεξ ξεπερνούν τα όρια;

Παραφιλία: Τι συμβαίνει όταν τα φετίχ στο σεξ ξεπερνούν τα όρια;
Το νέο διαγνωστικό εγχειρίδιο ψυχικών διαταραχών, γνωστό ως DSM-5, θέτει συγκεκριμένα κριτήρια για τις ψυχιατρικές διαγνώσεις και δίνει επίσημες θεραπευτικές κατευθύνσεις. Αν και μέχρι τη δημοσίευσή του οι ακριβείς διατυπώσεις του εγχειριδίου κρατούνται απόρρητες, σύμφωνα με τις προτεινόμενες αλλαγές που συζητιούνται διαδικτυακά από ερευνητές της αμερικανικής ψυχιατρικής εταιρείας, ο φετιχισμός θα συνεχίσει να έχει τη θέση του στο εγχειρίδιο.

Παράλληλα, οι ασυνήθιστες σεξουαλικές καθηλώσεις ή παραφιλίες είναι πιθανό να συνιστούν μια ξεχωριστή κατηγορία, ως αποκλίνουσες από τη νόρμα, αλλά όχι απαραίτητα ως σημεία ψυχικής ασθένειας. Εάν όμως ένα φετίχ φέρνει στο άτομο που το έχει δυσφορία ή μπορεί να βλάψει κάποιον άλλο, τότε είναι πολύ πιθανό να τεθεί η διάγνωση της παραφιλικής διαταραχής.

Κάποιοι ψυχίατροι επισημαίνουν ότι αυτός είναι ένας τρόπος να διαχωριστεί μια καλοήθης παραφιλία από μια ψυχική διαταραχή. Άλλοι διαφωνούν με τη διατήρηση των παραφιλιών αυτών στο DSM, ισχυριζόμενοι ότι οι σεξουαλικές καθηλώσεις που είναι δυνατόν να προκαλέσουν βλάβη και δυσφορία μπορούν να καλυφθούν από άλλες διαγνώσεις, χωρίς να είναι απαραίτητο να στιγματιστούν τα άτομα που απολαμβάνουν ασυνήθιστες, αλλά ακίνδυνες σεξουαλικές δραστηριότητες. Κάποιοι μάλιστα επισημαίνουν την αναλογία που υπάρχει με την περίπτωση των ομοφυλοφίλων οι οποίοι θεωρούνταν ψυχικά διαταραγμένοι μέχρι τη στιγμή που η ομοφυλοφιλία αποσύρθηκε από το DSM, το 1974.

Τι είναι όμως η παραφιλία;

Οι ψυχίατροι ορίζουν τις παραφιλίες ως μη συνηθισμένα αντικείμενα σεξουαλικής διέγερσης που κυμαίνονται από κοινότυπες και ακίνδυνες, όπως είναι το φετίχ των παπουτσιών, μέχρι καθολικά κατακριτέες, όπως είναι η παιδοφιλία. Η τρέχουσα έκδοση του εγχειριδίου δεν θεωρεί τις παραφιλίες προβληματικές, εάν δεν προκαλούν βλάβη και δυσφορία στο ίδιο το άτομο ή στους γύρω του.

Η νέα έκδοση όχι μόνο διαχωρίζει σαφώς την παραφιλία από την παραφιλική διαταραχή, αλλά προτείνει κι έναν νέο ορισμό, περιγράφοντας την παραφιλία ως οποιοδήποτε έντονο κι επίμονο σεξουαλικό ενδιαφέρον, εκτός από το σεξουαλικό ενδιαφέρον για τη γενετήσια διέγερση και τα προκαταρτικά αγγίγματα με άτομα που συναινούν και βρίσκονται ηλικιακά μετά τη φυσική ωριμότητα και πριν από τη φυσική φθορά.

Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα ευρύ ορισμό. Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2011βρέθηκε ότι το 62,4% ενός δείγματος Γερμανών ηλικίας 40-79 ετών ανέφερε τουλάχιστον ένα σεξουαλικό ενδιαφέρον που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως παραφιλία. Στο 60% του χρόνου τους , οι άνδρες ανέφεραν ότι απλώς φαντασιώνονταν σχετικά με αυτό το ασύνηθες ενδιαφέρον, ενώ στο 44% το ενσωμάτωναν στην πραγματική σεξουαλική τους συμπεριφορά. Η μελέτη αυτή αποκάλυψε ότι η πιο συχνή παραφιλία ήταν η ηδονοβλεψία, με τον φετιχισμό, τη σεξουαλική καθήλωση δηλαδή σε ένα άψυχο αντικείμενο, να ακολουθεί.

Το σεξ και το DSM έχουν μια αμφιλεγόμενη ιστορία. Μέχρι το 1986, 12 χρόνια μετά την έξοδο της ομοφυλοφιλίας από το εγχειρίδιο, οι ψυχίατροι είχαν ακόμα την επιλογή να διαγνώσουν ψυχική ασθένεια στους ομοφυλοφίλους, εάν η σεξουαλικότητά τους τούς προκαλούσε δυσφορία. Τα άτομα που διεγείρονται σεξουαλικά με τη χρήση ασυνήθιστων αντικειμένων λένε ότι βρίσκονται στην ίδια θέση που βρίσκονταν οι ομοφυλόφιλοι κατά τη δεκαετία του ΄80, στιγματισμένοι και με οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν να αποδίδεται αδίκως στη σεξουαλικότητά τους. Το πραγματικό πρόβλημα μπορεί να μη βρίσκεται στη σεξουαλική επιθυμία ενός φετιχιστή, αλλά στο γεγονός ότι η κοινωνία τον κρίνει αυστηρά.

Οι συντάκτες του DSM, ωστόσο, επισημαίνουν ότι δεν μπορεί να συγκριθεί κάθε ιδιαίτερο σεξουαλικό ενδιαφέρον με την ομοφυλοφιλία, διότι στην ομοφυλοφιλία για παράδειγμα υπάρχει η ικανότητα σύναψης και διατήρησης μιας συντροφικής σχέσης, η οποία συχνά δεν βρίσκεται στις παραφιλίες. Για αυτόν τον λόγο είναι σημαντικό οι παραφιλίες να αξιολογούνται ως τέτοιες και όχι αναφορικά με την ομοφυλοφιλία.

Η μεγάλη δυσκολία που υπάρχει στην ταξινόμηση των παραφιλιών είναι ότι κυμαίνονται από αναμφίβολα επιβλαβείς μέχρι και τελείως ακίνδυνες. Η ουροφιλία, για παράδειγμα, δηλαδή η σεξουαλική ευχαρίστηση κατά την ούρηση, μπορεί να φαίνεται αηδιαστική στους περισσότερους ανθρώπους, αλλά δεν είναι πολύ πιθανό να βλάψει κάποιον. Με σκοπό να μη χαρακτηρίζονται όλες οι σεξουαλικές συμπεριφορές αυτού του τύπου ως παθολογικές ακόμα κι όταν είναι τελείως ακίνδυνες, εισήχθη το διαγνωστικό κριτήριο της δυσφορίας. Εάν κανείς είναι χαρούμενος με το φετίχ του, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Τα πράγματα όμως περιπλέκονται, όταν οι σεξουαλικές συμπεριφορές βλάπτουν τους άλλους. Πολλοί παιδόφιλοι, για παράδειγμα, δεν αισθάνονται καμία δυσφορία κατά την επαφή τους με τα παιδιά, ενώ παράλληλα η εφαψιομανία και η ηδονοβλεψία ενέχουν εξ ορισμού τη συμμετοχή ατόμων που δεν έχουν συναινέσει. Σύμφωνα με το νέο DSM λοιπόν, ακόμα και εάν η παραφιλία δεν προκαλεί υποκειμενική δυσφορία, τίθεται η διάγνωση της ψυχικής διαταραχής εάν προκαλεί βλάβη σε τρίτους.

Το κριτήριο της βλάβης σε τρίτους φέρνει στην επιφάνεια ένα τεράστιο ζήτημα της ψυχιατρικής. Πότε μιλάμε για ψυχική διαταραχή και πότε για έγκλημα; Πρόκειται για ένα θεμελιώδες φιλοσοφικό ερώτημα που το DSM, σύμφωνα με κάποιους ειδικούς, δεν χειρίζεται εύστοχα.

Δεν είναι ξεκάθαρο γιατί μια πράξη, αλλά όχι μια ενόρμηση μπορεί να θέσει τη διάγνωση της ψυχικής διαταραχής. Από την άλλη, πολλές παράξενες, παράνομες και συχνά ειδεχθείς συμπεριφορές που η κοινωνία αποστρέφεται δεν αποδίδονται σε ψυχική διαταραχή. Γιατί, λοιπόν, η παραφιλία που βλάπτει κάποιον να μη θεωρείται έγκλημα; Γιατί η βλάβη που προκαλεί ένας παιδόφιλος να αξιολογείται διαφορετικά από την πράξη του ατόμου που πυροβολεί έναν συνάνθρωπο; Γιατί δεν θεωρούμε κάθε εγκληματία ως άτομο ψυχικά διαταραγμένο;

Το βασικό ζήτημα των παραφιλιών, που αφορά ακόμα και στις ακίνδυνες, είναι η δυσκολία να εκτιμήσει κανείς με αντικειμενικότητα τι είναι «άρρωστο». Όσο η ψυχική διαταραχή εμπλέκεται με θεωρίες σχετικά με την κουλτούρα και την ηθική, το σωστό και το λάθος, η διαχείριση των ευαίσθητων ζητημάτων, όπως είναι η σεξουαλική επιθυμία θα παραμένει περίπλοκη.

Οι ειδικοί τονίζουν χαρακτηριστικά ότι όσο δεν υπάρχει ένα καλός ορισμός της ψυχικής διαταραχής, δεν θα υπάρχει και η σωστή ταξινόμηση.
Το άρθρο  επιμελήθηκε ο Θ. Παλλαντζάς,  Χειρουργός, Ουρολόγος-Ανδρολόγος, συνεργάτης του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών
πηγή: andrologia.gr

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...