Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για το εμπόριο βρεφών


Εγκληματική οργάνωση αγοραπωλησίας βρεφών εξαρθρώθηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου, με την σύλληψη επτά ατόμων εκ των οποίων τα έξι είναι μέλη της οργάνωσης και ο ένας ο ενδιαφερόμενος αγοραστής-υποψήφιος πατέρας του παιδιού.

Τα μέλη της οργάνωσης αποτελούσαν: 53χρονος δικηγόρος, η 24χρονη βουλγάρα που είναι μητέρα του βρέφους των 10 ημερών που βρέθηκε στο επίκεντρο της υπόθεσης και θα δινόταν για παράνομη υιοθεσία και ακόμη τέσσερις αλλοδαποί, υπήκοοι Βουλγαρίας. Δύο άντρες ηλικίας 45 και 40 ετών και δύο γυναίκες ηλικίας 33 και 66 ετών.

Σχετική ανακοίνωση για το θέμα, το οποίο ήρθε χθες στο φως της δημοσιότητας, εξέδωσε η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας, η οποία αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι στο πλαίσιο οργανωμένης αστυνομικής επιχείρησης απετράπη η παράνομη υιοθεσία βρέφους 10 ήμερων, η οποία θα γινόταν έναντι του χρηματικού ποσού των 5000 ευρώ.

Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων το βιβλιάριο υγείας του παιδιού, τέσσερις ληξιαρχικές πράξεις γέννησης, μεταφρασμένο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης της βιολογικής του μητέρας, τέσσερις φάκελοι με έγγραφα από τα οποία προκύπτουν τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις υιοθεσιών άλλων βρεφών και το χρηματικό ποσό των 875 ευρώ και 100 δολαρίων Η.Π.Α.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος των συλληφθέντων περιλαμβάνει:

Για τον 62χρονο ημεδαπό το αδίκημα της ηθικής αυτουργίας σε παράνομη υιοθεσία, για την 24χρονη μητέρα του βρέφους τα αδικήματα της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης και της παράδοσης ανηλίκου τέκνου κατ’ επάγγελμα από κερδοσκοπία, ενώ για τους υπόλοιπους συλληφθέντες τα αδικήματα της συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση και της μεσολάβησης σε παράνομη υιοθεσία κατ’ επάγγελμα από κερδοσκοπία.

Το χρονικό της υπόθεσης έχει ως ακολούθως:

Στα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου, ο 53χρονος δικηγόρος έφερε σε επαφή τον 62χρονο με τον 45χρονο αλλοδαπό, που είχε το ρόλο του «μεσάζοντα».

Κατά τη συνάντηση αυτή, ο υποψήφιος πατέρας εξέφρασε το ενδιαφέρον του να υιοθετήσει ένα βρέφος και συμφώνησαν ότι ο 45χρονος θα μεσολαβούσε για την υιοθεσία ενός αγοριού, έναντι του χρηματικού ποσού των 5.000 ευρώ.

Κατόπιν τούτου, στα μέσα του προηγούμενου μήνα, το 40χρονο μέλος της οργάνωσης μετέβη στη Βουλγαρία, από όπου παρέλαβε την 24χρονη ομοεθνή του και την μετέφερε στην περιοχή του Αλμυρού Μαγνησίας. Εκεί, η εγκυμονούσα φιλοξενήθηκε στο σπίτι του, όπου διέμενε και η 66χρονη συλληφθείσα, μητέρα του.

Στις 5 Ιανουαρίου η 66χρονη συνόδευσε την επίτοκη στο Γενικό Νοσοκομείο του Βόλου, όπου την ίδια μέρα γέννησε με φυσιολογικό τοκετό ένα αγοράκι. Αφού εξήλθε από το νοσοκομείο, η 24χρονη επέστρεψε στο προαναφερόμενο σπίτι, ενώ ο αλλοδαπός «μεσάζοντας» συναντήθηκε εκ νέου με τον 62χρονο η για επιβεβαίωση της συμφωνίας τους.

Την Πέμπτη το απόγευμα, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του υποψήφιου πατέρα με τον αλλοδαπό μεσάζοντα και το δικηγόρο, ο 62χρονος μετέβη στην οικία του 45χρονου αλλοδαπού στον Αλμυρό. Εκεί παρευρισκόταν εκτός από τον 45χρονο με την 33χρονη σύζυγό του, ο 40χρονος Βούλγαρος με την 24χρονη μητέρα και το βρέφος. Αφού είδε το μωρό, ο 62χρονος τους έδωσε το χρηματικό ποσό των 50 ευρώ, ως προκαταβολή για την παράνομη υιοθεσία, ενώ η αποπληρωμή θα γινόταν με την παράδοση του αγοριού σε μεταγενέστερο χρόνο.

Κατά την αποχώρησή του 62χρονου, ορισμένοι από τους αστυνομικούς που επιτηρούσαν διακριτικά το σπίτι, τον ακολούθησαν και τον συνέλαβαν στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου. Άμεσα συνελήφθησαν και τα υπόλοιπα αλλοδαπά μέλη της οργάνωσης, ενώ η μητέρα με το βρέφος μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους. Χθες το πρωί συνελήφθη και ο δικηγόρος, μέλος της οργάνωσης, ο οποίος έφερνε τους ενδιαφερόμενους σε επαφή με το μεσάζοντα.

Σε νομότυπες έρευνες που διενεργήθηκαν στο σπίτι και στο γραφείο του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν: τέσσερις φάκελοι με έγγραφα από τα οποία προκύπτουν τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις υιοθεσιών βρεφών που τελέστηκαν μέσα στο έτος 2013, με βιολογικούς γονείς των υιοθετούμενων τέκνων Βούλγαρους στις τρεις περιπτώσεις κι Έλληνες στην τέταρτη.

Τα έγγραφα αυτά απεστάλησαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Βόλου για την περαιτέρω δικαστική εκτίμησή τους. Επίσης και ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής με το φορτιστή του.

Την προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται προκειμένου να διαπιστωθεί τυχόν συμμετοχή και άλλων ατόμων στο κύκλωμα αγοραπωλησίας βρεφών, καθώς και για τυχόν αποκάλυψη και άλλων περιπτώσεων παράνομων υιοθεσιών που μπορεί να έχουν διαπραχθεί κατά το παρελθόν.

Σημειώνεται, ότι ο 45χρονος Βούλγαρος με την 33χρονη σύζυγό του είχαν κατηγορηθεί και στο παρελθόν για το ίδιο αδίκημα και συγκεκριμένα, τον Μάρτιο του 2006 στην περιοχή του Αλμυρού είχαν συλληφθεί, σε προκαθορισμένο ραντεβού, να παραδίδουν βρέφος προς υιοθεσία σε γυναίκα αστυνομικό που προσποιούνταν την ενδιαφερόμενη άτεκνη μητέρα.

Για την περίπτωση αυτή είχαν επιβληθεί στον 46χρονο οι περιοριστικοί όροι της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης στο Αστυνομικό Τμήμα του τόπου κατοικίας τους την 1η και 16η μέρα κάθε μήνα.

Ο δρόμος προς τη δικτατορία (Μη χάσετε αυτό το βίντεο)




Έτσι ακριβώς σκέπτονται.

Αποφασίζουμε κάτι, το εφαρμόζουμε, και περιμένουμε λίγο.

Αν δεν υπάρξει εξέγερση επειδή οι περισσότεροι δεν κατάλαβαν τι έγινε τότε προχωράμε βήμα βήμα μέχρι να μην υπάρχει δρόμος επιστροφής.



Το σχέδιο είναι οργανωμένο καλά εδώ και χρόνια.

Από την αρχή ήξεραν ότι το ευρώ δεν θα λειτουργήσει.


ΠΗΓΗ

ΕΤΣΙ ΡΕ...

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό

Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό [βίντεο]

Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό [βίντεο]


Δεν αρέσει σε όλες, αλλά σε αρκετές, ίσως μάλιστα σε πολλές και σίγουρα σε περισσότερες απ' όσες θα πίστευε κανείς και απ' όσες θα το παραδέχονταν ανοικτά.

Σε παλαιότερες φαλλοκρατικές εποχές και λαούς προηγούμενων αιώνων, σε ανατολή και δύση, μέχρι σχετικά πρόσφατα, αποτελούσε προνόμιο των αρχόντων κυρίων, των δεσποτών και της βιτσιόζικης επιθυμίας τους για κυριαρχία.
Σήμερα, η πρακτική του πυγοραπίσματος έχει μετουσιωθεί σε ευρέως διαδεδομένη πρακτική κατά μίμηση της ανθίζουσας μαζικής βιομηχανίας της πορνογραφίας και της εικονογραφίας της που θέλει την ερωτική συνεύρεση δέσμια ενός βαρετού γραμμικού τελετουργικού: ξεγύμνωμα, πυγοράπισμα, στοματικό αμφοτέρωθεν, εκ νέου πυγοράπισμα, διείσδυση σε ιεραποστολική στάση, διείσδυση σε πλάγια στάση, διείσδυση με εκείνη από πάνω υποκείμενη σε ανά τακτά διαστήματα πυγοράπισμα, εκείνη στα τέσσερα υποκείμενη σε εκτενές πυγοράπισμα, τέλος εκείνη γονυκλινής και εκείνος όρθιος με το πρόσφορο να ρέει.
Τι κάνει, λοιπόν, αυτή την τόσο διαδεδομένη πρακτική τόσο θελκτική για τους εμπλεκόμενους και ιδιαιτέρως για το θηλυκό αντισυμβαλλόμενο μέρος – μια και για τον άρρενα τα πράγματα είναι πιο απλά ως προς την εξήγησή τους;
Η επιστήμη αποφαίνεται:
Πρώτον, στην «πυγή» (αρχαία ορολογική εκδοχή των γλουτών) συγκεντρώνονται ευάριθμες δέσμες νευρικών απολήξεων που καθιστούν την όποια – κατά προτίμηση δριμεία και τσουχτερή – επαφή άκρως διεγερτική.
Δεύτερον, το οπίσθιο μέρος της γυναικείας λεκάνης, αποτελούμενη από μεγάλη μάζα σαρκός και ανθεκτική επιδερμίδα υποδέχεται καλύτερα τον πόνο από οποιοδήποτε άλλο σημείο του σώματος.
Τρίτον, ανταποκρίνεται στην αρχέγονη ζωική φύση που θέλει τον άνδρα ενστικτωδώς εξουσιαστικό και κατακτητή και τη γυναίκα τρόπαιο προς κατάκτηση. Όχι βέβαια ότι δεν υπάρχουν και εξαιρέσεις στον κανόνα με αντιστροφή των γενετήσιων ρόλων.
Τέταρτον, το πυγοράπισμα μας επιστρέφει ασυνείδητα στη διεστραμμένη εποχή των παιδικών μας χρόνων, όπου η τιμωρία υπό τη μορφή φυσικής βίας με ράπισμα στα οπίσθια ξυπνά μνήμες ενοχής ανάμεικτης με απόλαυση (εκατό και κάτι χρόνια ψυχανάλυσης έχουν αποδείξει επαρκώς τη σύνδεση των δύο).
Πέμπτον, ανταποκρίνεται στη φαντασίωση όλων των καλών κοριτσιών – που μεγάλωσαν με πιάνο και γαλλικά – ότι κρύβουν μέσα τους ένα «κακό κορίτσι». Και τι άλλο μπορεί να επιβεβαιώσει καλύτερα τη φαντασίωση τους και την «κακότητά» τους από την απειλή μιας επερχόμενης τιμωρίας;
Έκτον, ο ήχος του ραπίσματος δημιουργεί ένα επιπλέον ερέθισμα, ακουστικό αυτή τη φορά, το οποίο δημιουργεί ένα ολόκληρο κολασμένο ηχητικό περιβάλλον: το θηλυκό που υπόκειται στο πυγοράπισμα δεν υφίσταται απλά την πράξη, αλλά «την ακούει» κιόλας, με τη διπλή σημασία του ρήματος.
Πώς πρέπει, όμως, να εκτελείται το σωστό πυγοράπισμα;
Καθώς περνάει από μπροστά σας, κάνοντας δουλειές, γραπώστε τη και ξαπλώστε τη στα πόδια σας. Εγκλωβίστε το κορμί της, κρατώντας το με το ένα χέρι σφιχτά από τη μέση, ενώ με το άλλο σηκώστε τη φούστα. Να είστε ήρεμος και αποφασιστικός, με το βλέμμα άτεγκτα, αλλά νηφάλια καρφωμένο στο βλέμμα της.
Μαλάξτε απαλά το σημείο που θα υποστεί την τιμωρία και σε ανύποπτο χρόνο ρίξτε το πρώτο χαστούκι με τρόπο ώστε να ακουστεί πεντακάθαρα και η κυρία σας να λάβει το μήνυμα.
Να είστε τρυφερά σκληρός και σκληρά τρυφερός. Το μέτρο είναι το παν. Τόσο όσο...
Για κάθε χαριτωμένο σφάλμα που κάνει εις το εξής (αργοπορία σε ραντεβού, καυγαδάκι κ.ο.κ.) προειδοποιήστε τη με το βλέμμα σας ότι επίκειται να πέσει πέλεκυς. Θα την κάνει να αισθανθεί κακό κορίτσι και δεν θα βλέπει την ώρα να υποστεί το τρυφερό μένος σας.
Ενδείκνυται το ράπισμα να γίνεται με κατεβασμένο το κυλοτάκι, αλλά επ' αυτού και των προεκτάσεών του δεν μπορούμε να πούμε πολλά πράγματα εδώ.
Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει. Όσο φεμινίστρια ή αντιδραστική κι αν είναι σιγά-σιγά η μεταστροφή της θα είναι πανηγυρική.
Σημαντικό: όλα γίνονται για το παιχνίδι και την απόλαυση, οπότε μην το παρακάνετε με τον πόνο, εκτός κι αν σας το ζητήσει εκείνη κι εφόσον σας θέλγει κι εσάς η εν λόγω προοπτική.
Πάρτε για παράδειγμα το παρακάτω διάσημο ζευγάρι από την χολιγουντιανή ταινία «The Secretary»:
Διαβάστε περισσότερα

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ...ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ!!

ΑΧ ΑΧ ΑΧ...

Το μυστικό μιας δεμένης οικογένειας

mam kid
Η διαπροσωπική επαφή σε μια οικογένεια είναι πολύ σημαντική καθώς ενισχύει τους δεσμούς ανάμεσα στα μέλη.
Τι σημαίνει διαπροσωπική επαφή; Είναι ο ποιοτικός και προσωπικός χρόνος που περνάτε μ” ένα άλλο άτομο ή αλλιώς ο χρόνος «ένας προς ένα». Είναι πολύ σημαντικό για το δέσιμο της οικογένειας οι γονείς να περνάνε προσωπικό χρόνο με τα παιδιά τους ξεχωριστά. Ακούγεται δύσκολο στις μέρες μας λόγω του περιορισμένου χρόνου και των αυξημένων υποχρεώσεων. Αυτό, όμως, που έχει σημασία δεν είναι πόσες ώρες θα περάσετε μαζί αλλά η ποιότητα του χρόνου. Είναι πολύ σημαντικό να βρείτε με το παιδί σας μια ώρα μέσα στην εβδομάδα που θα ξέρετε ότι είναι ο προσωπικός σας χρόνος. Η σχέση του κάθε γονέα με το κάθε του παιδί είναι διαφορετική. Σαφώς, η αγάπη είναι αδιαμφισβήτητη ωστόσο το δέσιμο με το κάθε παιδί, η επικοινωνία, οι ανησυχίες για το κάθε παιδί είναι διαφορετικές. Ο λόγος έγκειται στην διαφορετικότητα και στην μοναδικότητα του κάθε ατόμου. Προσπαθήστε λοιπόν να περνάτε χρόνο με το κάθε παιδί σας ξεχωριστά και επιλέξτε να είναι εκτός σπιτιού. Το σπίτι είναι συναισθηματικά φορτισμένο. Όταν είστε έξω, νιώθετε διαφορετικά, πιο χαλαροί και ανοιχτοί στο συζητήσετε. Να θυμάστε, ότι ο ποιοτικός χρόνος είναι για να διασκεδάσετε και να επικοινωνήσετε ουσιαστικά, δεν είναι χρόνος για γκρινιάξετε και να κάνετε κήρυγμα. Μιλήστε για τα συναισθήματα σας και για τις σκέψεις, χωρίς να προσπαθήσετε να επιβάλετε την άποψη, ακούστε το παιδί σας με ειλικρινή κατανόηση και αποδοχή.

Γιορτές και παιδιά με χωρισμένους γονείς

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Οι ευθύνες των γονιών προς το παιδί.
Οι γιορτινές ημέρες είναι ιδιαίτερα δύσκολες για τα παιδιά χωρισμένων γονιών αλλά και για τους ίδιους τους γονείς. Είτε ο χωρισμός είναι παλιός, είτε πρόσφατος, οι μέρες συγκέντρωσης της οικογενείας πάντα προκαλούν μελαγχολία σε όλα τα εμπλεκόμενα μέλη.
Βέβαια, οι γονείς είναι εκείνοι που θα πρέπει να βάλουν στην άκρη όσες διαφωνίες και πικρίες δεν έχουν ακόμα κοπάσει και να βοηθήσουν τα παιδιά τους να απολαύσουν τις γιορτές.
Μερικές συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσουν είναι οι παρακάτω:
Οι δύο γονείς καθορίζουν από πριν με ποιόν θα περάσει το παιδί τις μέρες των γιορτών. Ύστερα, συζητούν- ανακοινώνουν στο παιδί τις προτάσεις τους. Αν το παιδί έχει να αντιπροτείνει ή να ρωτήσει οτιδήποτε, πρέπει να του απαντήσουν σε όλα. Δεν πρέπει το παιδί (ειδικά αν είναι πάνω από 6-7 ετών), να νιώθει ότι η γνώμη του δεν έχει σημασία.
Αν ο χωρισμός είναι πρόσφατος οι γονείς θα πρέπει να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να ηρεμήσουν και να καθησυχάσουν το παιδί για την αγάπη τους αλλά και την παρουσίας τους στη ζωή του. Επιπλέον, πρέπει να μιλούν με σεβασμό για τον άλλο γονέα, καθώς και οι δύο είναι κομμάτι του παιδιού. Είναι δυσβάσταχτο για το παιδί να ακούει και να νιώθει τόση απόρριψη και πικρία για κάποιον που αγαπά τόσο.
Αν οι προσφάτως χωρισμένοι γονείς έχουν καλές σχέσεις και αποφασίσουν να περάσουν αυτές τις μέρες μαζί για να είναι ομαλή η μετάβαση για το παιδί πρέπει να προσέχουν, γιατί οι ελπίδες για επανασύνδεση των γονιών θα αναπτερωθούν. Είναι σκόπιμο στην αρχή μια καινούριας κατάστασης το παιδί να μείνει και λίγο μόνο του με τον κάθε γονιό, ώστε να συνειδητοποιήσει τις αλλαγές.
Είναι, επίσης, πολύ σημαντικό οι γονείς να μην ανταγωνίζονται για το ποιος πήρε το καλύτερο δώρο ή με ποιον πέρασε καλύτερα το παιδί γιατί αυτή η προσπάθεια γίνεται αντιληπτή και από το ίδιο. Επίσης, σε καμία περίπτωση δε βάζουμε το παιδί να μας απαντήσει σε κανένα τέτοιο δίλλημα.
Το κυριότερο είναι οι γονείς, μέσα από αυτή τη δύσκολη και επίπονη κατάσταση,να βοηθήσουν το παιδί να αποδεχτεί τη νέα πραγματικότητα και να νιώσει μέσα από τις θετικές εμπειρίες πως πάλι θα έχει και τους δύο γονείς του, να περνούν και να δημιουργούν μαζί του όμορφες αναμνήσεις.
Ευχαριστούμε την ψυχολόγο Σαρρή Καλλιόπη, Ειδικευμένη στην Παιδαγωγική Ψυχολογία.

Παιδιά και μαγειρική

ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
Μαγειρεύοντας με τα παιδιά σας.
Είναι μια καλή ευκαιρία τώρα τις γιορτές να περάσετε χρόνο μαζί με τα παιδιά σας και να διασκεδάσετε. Ζητήστε τους να σας βοηθήσουν με το Χριστουγεννιάτικο μενού. Η κουζίνα είναι ένας χώρος που ενθαρρύνει την φαντασία και τη δημιουργικότητα. Ακόμα, θα τους προσφέρει ένα πραγματικό αίσθημα επιτυχίας. Με την μαγειρική τα παιδιά χαίρονται να αναμειγνύουν τα υλικά, να φτιάχνουν γλυκά και φαγητά με βάση τη ζύμη ανυπομονώντας να γευτούν το αποτέλεσμα.
Η μαγειρική δεν είναι απλώς η προετοιμασία για ένα γεύμα αλλά είναι μια διαδικασία πιο σύνθετη. Τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να γευτούν γεύσεις και αρώματα, να γνωρίσουν την κουλτούρα και τον πολιτισμό άλλων χωρών καθώς επίσης να μάθουν μαθηματικά, χημεία και γεωγραφία με ένα ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Μαθαίνουν να δουλεύουν ομαδικά και να έχουν στόχο. Σαφώς, η κουζίνα είναι ένας χώρος που τρομάζει τους γονείς αλλά αν πάρετε σωστά μέτρα ασφάλειας δεν έχετε κάποιο λόγο να ανησυχείτε, εξάλλου όλα θα γίνονται υπό την επίβλεψη σας. Είναι μια τέλεια ευκαιρία να επικοινωνήσετε με τα παιδιά σας και να περάσετε ποιοτικό χρόνο μαζί τους. Τα παιδιά σίγουρα θα ξετρελαθούν αλλά και θα νιώσουν ικανοποίηση και αυτοπεποίθηση για το δημιούργημα τους. Ακόμα, μην ξεχνάτε πως είναι και ένας έξυπνος τρόπος να βάλετε στο μενού τους τροφές που πριν απέφευγαν να δοκιμάσουν καθώς τώρα θα έχουν κίνητρο να φάνε όλο τους το φαγητό.

Ποια πρέπει να είναι η σχέση του παιδιού με τα χρήματα;

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ
Πότε μπορεί να έχει το δικό του χαρτζιλίκι;
Τα παιδιά καθημερινά ακούν για την οικονομική κρίση και το θέμα αυτό μονοπωλεί στις οικογένειες. Ωστόσο, από ποια ηλικία μπορούν τα παιδιά να καταλάβουν τη σημασία των χρημάτων; Πως μπορούν να έρθουν σε επαφή και να μάθουν να διαχειρίζονται το χαρτζιλίκι τους; Τι γίνεται με το χαρτζιλίκι της γιαγιάς και του παππού;
Αρχικά, τα παιδιά αντιλαμβάνονται τις έννοιες ανάλογα με την ηλικία τους, θέλουν λοιπόν διαφορετικό χειρισμό από ηλικία σε ηλικία. Από τα 3-4 χρόνια του, το παιδί είναι έτοιμο να δεχτεί τα πρώτα του χρήματα. Σε μια κατάλληλη στιγμή μπορείτε να του δώσετε χρήματα για να αγοράσει κάτι. Το μικρό σας θα αρχίσει να αισθάνεται πολύ περήφανο και σημαντικό ενώ συγχρόνως θα αντιληφθεί την έννοια της ανταλλαγής. Ακόμα, μπορείτε μέσα από το παιχνίδι να αρχίσει να αναγνωρίζει τα χρήματα και να μπορεί να τα ξεχωρίζει. Μπορείτε να στείσετε ένα μέγαλο παζάρι και να παιξέτε τους πωλήτες και τους πελάτες. Είναι ένας εύκολος και διασκεδαστικός τρόπος μάθησης.
Όταν το παιδί ξεκινήσει να πηγαίνει σχολείο, 5-6 ετών, είναι πλέον αρκετά ώριμο να χειρίζεται μόνο του ένα μικρό χαρτζιλίκι. Εξάλλου σε αυτή την ηλικία είναι απαραίτητο να έχει κάποια χρήματα μαζί του, αφού πιθανόν να χρειαστεί να αγοράσει κάτι π.χ. από το κυλικείο. Είναι η κατάλληλη στιγμή ώστε να αρχίσετε να συζητάτε με το παιδί σας τις ανάγκες που μπορούν να καλυφθούν από τα χρήματα. Στη φάση αυτή καλό θα είναι το παιδί να αποκτήσει το δικό του κουμπαρά για να μάθει για την αποταμίευση. Εξηγείστε του πως μπορεί να μαζεύει χρήματα για να αποκτήσει ένα παιχνίδι που θέλει ή ακόμα να τα πρόσφερει για κάποιο φιλανθρωπικό σκοπό.
Μεγαλώνοντας το παιδί κατανοεί ακριβώς την αγοραστική δύναμη και είναι σε θέση να διαχειριστεί το χαρτζιλίκι του. Οι γονείς καλό θα ήταν να αφήσουν το παιδί να είναι υπέυθυνο για τα χρήματα του και να μπορεί να τα διαχειριστεί όπως θέλει εκείνο, δείχνοντας του εμπιστοσύνη. Εξάλλου, ως γονείς αποτελείτε πρότυπο και στο κομμάτι αυτό. Ο τρόπος που διαχειρίζεστε τα χρήματα αλλά και η σχέση σας μ΄ αυτά υιοθετείται από τα παιδιά σας μέσω της παρατήρησης και της μίμησης. Προσπαθήστε να είστε συνεπής με το χαρτζιλίκι τους αλλά και να είναι ανάλογο με την ηλικία του παιδιού, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του.

Διάβασες για αύριο;

ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Πώς να προσεγγίσετε το παιδί σας για να κάνει τα μαθήματά του:
 Η ερώτηση για τα μαθήματα της ημέρας, είναι μία ερώτηση που από τη μία δείχνει το άγχος των γονιών για την εκπαίδευση των παιδιών, από την άλλη όμως, συχνά, προκαλεί τσακωμούς και τριβές. Το πιο σημαντικό είναι να γίνει το διάβασμα με ηρεμία και όσο πιο αποδοτικά γίνεται. Τι να κάνετε για να δημιουργήσετε ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον:
  • Ξεκινήστε να του διαβάζετε παραμύθια και ιστορίες από την προσχολική ιστορία. Έτσι το παιδί σας θα είναι πιο εξοικειωμένο με τα βιβλία, όταν θα πάει σχολείο.
  • Βοηθήστε τον στην αρχή αλλά μετά τονίστε του πως πρέπει να διαβάζει μόνο του. Όπως η μαμά και ο μπαμπάς δουλεύουν, έτσι το διάβασμα είναι προσωπική του δουλειά.
  • Βάλτε του πρόγραμμα. Όταν γυρνάει από το σχολείο πρέπει να φάει και να χαλαρώσει για λίγο. Μετά καλό θα είναι να ξεκινήσει το διάβασμα για να έχει έπειτα ελεύθερο χρόνο. Οι ώρες διαβάσματος δε χρειάζεται να είναι πολλές. Για παράδειγμα, 1 ώρα διαβάσματος για ένα παιδί Α’ Δημοτικού είναι αρκετή.
  • Καλό θα είναι να ξεκινάει με τα δύσκολα μαθήματα, ώστε τελειώνοντας που θα είναι ήδη κουρασμένο να έχει τα πιο εύκολα μαθήματα.
  • Πρέπει να διαβάζει μόνο του στο δωμάτιο ή στο γραφείο και όχι στην κουζίνα ή το σαλόνι, όπου βρίσκεται η υπόλοιπη οικογένεια.
  • Δημιουργήστε ένα χώρο φωτεινό και ήσυχο για να μπορεί να διαβάζει με ηρεμία.
  • Όταν τελειώσει με τα μαθήματα, τσεκάρετέ τα μαζί. Αν δείτε λάθη μη του τα πείτε και αποφύγετε εκφράσεις που προκαλούν εντάσεις και στεναχώρια τύπου «Πού έχεις το μυαλό σου;». Παρακινήστε το να ξαναδεί τα γραπτά του για να εντοπίσει μόνο του τα λάθη.

«Εγώ θέλω να το κάνω αυτό μαμά»

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
Πως σας ακούγεται η φράση αυτή του παιδιού σας όταν προσπαθείτε να το βοηθήσετε και εκείνο αρνείται;
Η αλήθεια είναι πως οι μαμάδες θέλουν τόσο πολύ να βοηθήσουν τα παιδιά τους όταν είναι μικρά. Ωστόσο,  πολλές φορές η πρόθεση τους αυτή δεν γίνεται αποδεκτή. Ήδη στους πρώτους 8 μήνες γίνονται οι πρώτες απόπειρες ανεξαρτησίας. Το μωρό σας αρχίζει να κατανοεί τη χρησιμότητα των καθημερινών αντικειμένων και προσπαθεί να τα χρησιμοποιήσει ανάλογα, για παράδειγμα θέλει να πιάνει το μπιμπερό του και σε λίγους μήνες μπορεί να πίνει μόνο του το γάλα ή το νερό του. Ειδικά, μετά το πρώτο χρόνο τα παιδιά αρχίζουν να προσπαθούν να αυτονομηθούν. Στους 15 μήνες περίπου συνειδητοποιεί ότι είναι το είδωλό του αυτό που βλέπει στον καθρέφτη και δεν προσπαθεί πλέον να αγγίξει το άλλο μωράκι που είναι απέναντί του. Κάπου εκεί ξεκινά το ανένδοτο και ανυποχώρητο «όχι» για τα πάντα. Αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος που διαθέτει για να διακηρύξει την ανεξαρτησία του.
Όσο μεγαλώνει η επιθυμία να ικανοποιεί μόνο του τις ανάγκες τους γίνεται πιο έντονη. Δεν θέλει να το ταΐζετε, προσπαθεί να ντύνεται μόνο του, να θέλει να κάνει μπάνιο κ.τ.λ. Στο σημείο αυτό, θα πρέπει να του αφήσετε την πρωτοβουλία καθώς και να ενθαρρύνετε την προσπάθεια του παιδιού σας.Τροποποιήστε το περιβάλλον του σπιτιού σας ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα τα πράγματα που χρησιμοποιεί στην καθημερινότητα του. Ακόμα, μην ξεχνάτε να επαινείτε κάθε του προσπάθεια για αυτονομία. Με τον τρόπο αυτό το παιδί γινέται ανεξάρητο , υπεύθυνο και με αυτοπεποίθηση.

Παιδί και «άσχημες» λέξεις

ΠΑΙΔΙ
Πολλές φορές τυχαίνει τα παιδιά μικρής ηλικίας να μεταφέρουν κάποια άσχημη λέξη που άκουσαν αλλά δεν ξέρουν τι σημαίνει. Συχνά οι γονείς αναρωτιούνται που την άκουσαν αλλά και πώς μπορούν να τα αποτρέψουν από να τις επαναλάβει.
• Αποφύγετε να είστε το πρότυπο: Τα παιδιά μικρής ηλικίας στην προσπάθεια τους να μάθουν τον κόσμο, μιμούνται τις συμπεριφορές των μεγάλων. Προσπαθήστε λοιπόν να μιλάτε ευγενικά όταν είναι μπροστά τα παιδιά σας. Ακόμα, μπορείτε να αποφεύγετε κάποια τηλεοπτικά προγράμματα που χρησιμοποιούν ακατάλληλο λεξιλόγιο.
• Έχει ανάγκη από προσοχή: Πολλά παιδιά βρίζουν προκείμενου να τραβήξουν τα βλέμματα των γονιών τους. Με τον τρόπο αυτό θέλουν να τους δώσετε προσοχή και να ασχοληθείτε μαζί τους. Προσπαθήστε λοιπόν να μην αντιδράτε υπερβολικά όταν το παιδί σας λέει μια άσχημη λέξη. Αν εσείς γελάτε, περνάτε το μήνυμα στο παιδί όχι μόνο δε σας ενοχλεί αυτό που ακούτε αλλά το βρίσκετε και ευχάριστο. Το αποτέλεσμα είναι φυσικά να επαναλαμβάνει τις καινούριες κουβεντούλες πιστεύοντας πως λέει κάτι αστείο ή σπουδαίο. Ξεχάστε τιμωρίες, απειλές ή εκβιασμούς. Τέτοιου είδους μέθοδοι απλώς ενισχύουν την κακή συμπεριφορά.
• Ενημερωθείτε για την πηγή του «κακού»: Ρωτήστε το παιδί σας που άκουσε την κουβέντα και αν ξέρει τι σημασία της. Συνήθως, τα παιδιά σας χρησιμοποιούν τις λέξεις για να εκφράσουν ανάλογα συναισθήματα που είχατε εσείς ή το άτομο που είπε την λέξη. Για παράδειγμα, αν κατά λάθος πείτε μια άσχημη λέξη την ώρα που είστε εκνευρισμένη, πιθανότατα το παιδί σας να την χρησιμοποιήσει όταν κάτι το ενοχλήσει. Δεν ξέρει τη σημασία της αλλά το βοηθά να εκτονώσει το συναίσθημά του.
• «Μέθοδος της απόσβεσης»: Οι ψυχολόγοι χρησιμοποιούν την μέθοδο αυτή όταν θέλουν να τροποποιήσουν ή να εξαλείψουν μια αρνητική συμπεριφορά. Με απλά λόγια, αδιαφορήστε, κάντε σαν να μην ακούσατε τίποτα. Μ’ αυτή τη στάση το παιδί πείθεται πως μιλώντας άσχημα, δεν κάνει κάτι αξιοπρόσεκτο και το πιθανότερο είναι να μην την επαναλάβει. Αν ωστόσο συνεχίζει να βρίζει, προσπαθήστε να συνεχίσετε και εσείς με τη σειρά σας να αδιαφορείτε διατηρώντας πάντα την ψυχραιμία σας. Σύμφωνα με τους ειδικούς το παιδί έτσι φτάνει στην κορύφωση της κακής συμπεριφοράς και στη συνέχεια την μειώνει.

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...