Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Βρήκαν θησαυρό πειρατών στο σπίτι τους – Νομίσματα, χάρτης και… κομμένο χέρι μέσα στο σεντούκι

Κατά την διάρκεια του ξεκαθαρίσματος σε ένα παλιό σπίτι μπορεί κανείς να βρει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Ενας θησαυρός πειρατών ωστόσο, ποτέ δεν είναι κάτι το… αναμενόμενο.
635658407153830780-photo-20
Την ώρα που ξεχώριζε τα πράγματα στην σοφίτα του σπιτιού του παππού της, η Μαρία Λόπεζ εντόπισε ένα κουτί που της προξένησε το ενδιαφέρον. Ανοίγοντας το, αντίκρισε κάτι που δεν θα μπορούσε να φανταστεί ποτέ. Στο σπίτι της οικογενείας φιλοξενούταν ένας παλιός, αυθεντικός πειρατικός θησαυρός.
Μέσα στο σεντούκι υπήρχε ένας χάρτης του Χίλσμπορο, κάποια νομίσματα άγνωστης προελεύσεως, μια οικογενειακή φωτογραφία αλλά και ένα χέρι που κοσμούταν από ένα παλιό, όμορφο δαχτυλίδι. Το θέαμα ήταν ταυτόχρονα εντυπωσιακό αλλά και τρομακτικό. Η γυναίκα επικοινώνησε αμέσως με τον αδερφό της, Μάικ Λόπεζ.
«Οταν η Μαρία επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε πως βρήκε ένα χέρι μέσα σε ένα κουτί, τρελάθηκα. Ισως οι προ-παππούδες μας να ήταν πειρατές. Δεν ξέρουμε τι θα κάνουμε με το σεντούκι που βρήκαμε, μπορεί και να το κρατήσουμε για πάντα. Αλλωστε είναι κληρονομιά της οικογενείας» δήλωσε ο αδερφός της γυναίκας που βρήκε τον θησαυρό.
Τα δύο αδέρφια πήγαν το σεντούκι σε ένα από τα λίγα μαγαζιά με αντίκες στην περιοχή, για να μάθουν πως τα περιεχόμενα του είναι απολύτως αυθεντικά, αλλά και… αποκρουστικά. Ο χάρτης χρονολογείται γύρω στο 1930, ενώ σε αυτόν διακρίνονται ονόματα δρόμων, όπως ονομάζονταν εκείνη την εποχή.
Την ίδια στιγμή, τόσο τα νομίσματα όσο και το δαχτυλίδι που βρέθηκαν μέσα στο κουτί, υπολογίζεται πως είναι του 18ου αιώνα. Μάλιστα, τα νομίσματα είναι είτε ισπανικής είτε πορτογαλικής προελεύσεως.
Δείτε φωτογραφίες από το εντυπωσιακό σεντούκι που βρήκε η οικογένεια στην σοφίτα του σπιτιού της:


Μειώσετε την πρησμένη κοιλιά σε 60 δευτερόλεπτα με αυτήν την απλή συνταγή!

Πώς να μειώσετε την πρησμένη κοιλιά σε 60 δευτερόλεπτα, με αυτήν την απλή συνταγή
Υπάρχει ένας εύκολος τρόπος για να μειώσετε το μεγάλο μέγεθος της κοιλιάς σας, κι αυτό είναι το Sassy Water.
12061-1024x538
Ονομάστηκε έτσι από την εφευρέτη της Cynthia Sass, αυτή η συνταγή μετατρέπει το συνηθισμένο νερό σε ένα θαυματουργό ρόφημα που μπορεί να κάνει θαύματα για την υγεία σας.
Περιέχει σχεδόν καθόλου θερμίδες και μπορεί ακόμη και να βοηθήσει να βελτιώσετε την πέψη σας.
Το Sassy Water είναι ένα βασικό στοιχείο για το πρόγραμμα διατροφής . Και υπάρχει ένας καλός λόγος για αυτό.

Βλέπετε, ενώ πίνοντας οκτώ ποτήρια νερό μπορεί να ικανοποιείται την απαίτηση του σώματός σας για ενυδάτωση, υπάρχουν μερικά πράγματα ομως που θα πρέπει να σας ανησυχούν, όπως: η ισορροπία των υγρών του σώματός σας (ηλεκτρολύτες) και η κατακράτηση των υγρών.
Τζίντζερ, αγγούρι, λεμόνι και δυόσμος μπορούν να βελτιώσουν την υγεία σας με περισσότερους τρόπους από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε.
Συστατικά
  • 2 λίτρα νερό (περίπου 8½ π.)
  • 1 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο τζίντζερ
  • 1 αγγούρι, ξεφλουδισμένο και κομμένο σε λεπτές φέτες
  • 1 λεμόνι, κομμένο σε λεπτές φέτες
  • 12 φύλλα δυόσμου
Οδηγίες
Μην ξεφλουδίσετε τα λεμόνια
Αναμίξτε όλα τα συστατικά
Αφήστε το μείγμα στο ψυγείο για όλη τη νύχτα
Πιείτε Sassy Water κατά τη διάρκεια της επόμενης ημέρας, ξεκινώντας από το πρωί.
Το Λεμόνι και το λεμονόνερο είναι ιδανικό για τη διαδικασία απώλειας βάρους, δίαιτα κυτταρίτιδας και βοηθάει στην αποτελεσματική δίαιτα. Το λεμόνι είναι ένα φυσικό διουρητικό και είναι μια αλκαλική τροφή η οποία παρέχει την κατάλληλη ισορροπία του ρΗ.
Το Αγγούρι είναι ένα θρεπτικό διουρητικό. Αυξάνει τη λειτουργία των νεφρών που καίει το λίπος μέσω των ούρων. Αυτή η λειτουργία έχει μια ουσιαστική σημασία για την αποτελεσματική υγιή απώλεια βάρους.
Το Τζίντζερ είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά συστατικά σε αυτήν την συνταγή. Έχει μια υπέροχη μυρωδιά και γεύση και μεταφέρει πολλά υγιή οφέλη.Η πιπερόριζα είναι πολύ χρήσιμη στο να ηρεμεί τον γαστρεντερικό σωλήνα και είναι ένας δοκιμασμένος μαχητής του καρκίνου.
670px-Make-Sassy-Water-Step-8
Πηγή: gnorizo.gr

41 φράσεις του Άλμπερτ Αϊνστάιν που άφησαν ιστορία

Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν ήταν φυσικός γερμανοεβραϊκής καταγωγής, ο οποίος έχει βραβευθεί με το Νόμπελ Φυσικής. Είναι ο θεμελιωτής της Θεωρίας της Σχετικότητας και από πολλούς θεωρείται ο σημαντικότερος επιστήμονας του 20ού αιώνα.
A047
Το 1952 του προτάθηκε η προεδρία του νεοσύστατου τότε κράτους του Ισραήλ, την οποία αρνήθηκε για διάφορους λόγους. Απεβίωσε στο Πρίνστον του Νιού Τζέρσεϊ στις 18 Απριλίου του 1955.
Δεν ήταν μόνο γνωστός για τα σπουδαία επιστημονικά επιτεύγματα αλλά και για την τρομερή σοφία του που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Δεν είναι τυχαίο που οι φράσεις του άφησαν ιστορία.
1. Κάθε έξυπνος βλάκας μπορεί να κάνει τα πράγματα μεγαλύτερα, πολυπλοκότερα και πιο βίαια. Θέλει μια διάνοια και πολύ κουράγιο η αντίθετη κατεύθυνση…
2. Η φαντασία είναι πιο σπουδαία από τη γνώση…
3. Η βαρύτητα δεν ευθύνεται για το ότι οι άνθρωποι ερωτεύονται…
4. Θέλω να ξέρω τις σκέψεις του Θεού, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες…
5. Το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο είναι να καταλάβεις τι είναι ο φόρος εισοδήματος…
6. Η πραγματικότητα είναι αυταπάτη αλλά επίμονη…
7. Το μόνο πραγματικά αξιόλογο πράγμα είναι η διαίσθηση…
8. Ο άνθρωπος αρχίζει να ζει όταν μπορεί να ζει έξω από τον εαυτό του…
9. Είμαι βέβαιος ότι ο Θεός δεν παίζει ζάρια…
10. Κοινή λογική είναι η συλλογή των προκαταλήψεων στην ηλικία των 18…
11. Ποτέ δεν σκέφτομαι το μέλλον…έρχεται γρήγορα…
12. Μερικές φορές κάποιος πληρώνει για τα πράγματα που κάποιος άλλος παίρνει δωρεάν…
13. Οποιος δεν έχει κάνει ποτέ λάθος, δεν έχει δοκιμάσει τίποτα καινούργιο…
14. Το κάθε τι πρέπει να γίνεται όσο πιο απλά γίνεται, αλλά όχι απλούστερα…
15. Ο Θεός δεν νοιάζεται για τις μαθηματικές μας δυσκολίες…Ολοκληρώνει εμπειρικά…
16. Δεν μπορούμε να λύσουμε προβλήματα αν χρησιμοποιήσουμε την ίδια σκεπτική μ’αυτήν που τα δημιούργησε…
17. Παιδεία είναι αυτό που απομένει όταν κάποιος ξεχάσει ότι έχει μάθει (στο σχολείο)…
18. Η ειρήνη δεν κρατιέται με τη βία. Επιτυγχάνεται μόνο με την κατανόηση…
19. Αν το Α είναι η επιτυχία στη ζωή, τότε το Α ισούται με χ συν ψ συν ζ, όπου χ = δουλειά, ψ = παιχνίδι και ζ = κράτα το στόμα σου κλειστό…
20. Ότι μετράει δεν μπορεί να μετρηθεί, κι ότι μπορεί να μετρηθεί δεν μετράει απαραίτητα (Τα λόγια αυτά απεικονίζονταν σε πινακίδα έξω από το γραφείο του στο πανεπιστήμιο Princeton ΗΠΑ)
21. Δύο πράγματα είναι άπειρατο σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν…
22. Η τεχνολογική πρόοδος είναι σαν ένα τσεκούρι στα χέρια ενός παθολογικού εγκληματία…
23. Η επιστήμη είναι θαυμάσια, αν κάποιος δεν περιμένει να ζήσει απ’αυτήν…
24. Οι εξισώσεις είναι πιο σημαντικές για μένα, γιατί η πολιτική είναι για το παρόν, αλλά η εξίσωση είναι
για την αιωνιότητα…
25. Αδυναμία συμπεριφοράς καταλήγει σε αδυναμία χαρακτήρα…
26. Το σπουδαιότερο πράγμα δεν είναι το να σταματήσεις να ρωτάς. Η περιέργεια έχει το δικό της λόγο
ύπαρξης…
27. Το αιώνιο μυστήριο του κόσμου είναι η κατανόηση του…
28. Η επιστήμη χωρίς θρησκεία είναι κουτσή…Η θρησκεία χωρίς επιστήμη είναι τυφλή…
29. Τα μεγάλα πνεύματα έχουν συχνά συναντήσει βίαιες επιθέσεις από τα αδύναμα μυαλά…
30. Το όλον της επιστήμης δεν είναι τίποτα άλλο από το ραφινάρισμα της καθημερινής σκέψης…
31. Το πιο ακατανόητο πράγμα στον κόσμο είναι ότι ο κόσμος είναι κατανοητός…
32. Μην ανησυχείς αν δυσκολεύεσαι στα μαθηματικά…κι εγώ το ίδιο…
33. Όσο τα μαθηματικά αναφέρονται στην πραγματικότητα δεν είναι βέβαια, και όταν είναι βέβαια δεν αναφέρονται στην πραγματικότητα…
34. Δεν ξέρω με τι όπλα θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, αλλά ο τέταρτος θα γίνει με ξύλα και πέτρες…
35. Αυτός που θέλει να κάνει ένα τέλειο μέλος σε ένα κοπάδι προβάτων πρέπει πάνω απ΄’όλα να είναι πρόβατο…
36. Ο φόβος του θανάτου είναι ο πιο αδικαιολόγητος από όλους του φόβους, αφού δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ατυχήματος για αυτόν που χει πεθάνει…
37. Ο άνθρωπος είναι μέρος αυτού που λέμε σύμπαν, ένας περιορισμός στον χρόνο και στο χώρο. Γνωρίζει τον εαυτό του από τις σκέψεις και τα συναισθήματά του διαφοροποιημένα από τους άλλους…ένα είδος οπτικής αυταπάτης του υποσυνείδητού τους. Αυτή η αυταπάτη είναι και ένα είδος φυλακής, γιατί μας περιορίζει στις προσωπικές επιθυμίες για λίγους κοντινούς μας ανθρώπους. Πρέπει να ελευθερώσουμε τον εαυτό μας από αυτή τη φυλακή και να αγκαλιάσουμε όλα τα έμβια πλάσματα και τη φύση σε όλο της το μεγαλείο…
38. Πως στην ευχή γίνεται να εξηγήσεις με φυσική και χημεία τον κεραυνοβόλο έρωτα…;;;
39. Η θρησκεία μου αποτελείται από έναν ταπεινό θαυμασμό του απεριόριστου ανώτερου πνεύματος που αποκαλύπτει τον εαυτό του με την ελαφρά λεπτομέρεια που μπορεί να αντιληφθεί το ευπαθές και ασθενικό μυαλό μας…
40. Το πιο γοητευτικό πράγμα είναι το μυστήριο. Είναι η πηγή κάθε αληθινής τέχνης και κάθε επιστήμης. Αυτός που δεν μπορεί να μπορεί να το νιώσει αυτό το συναίσθημα είναι όπως οι νεκροίτα μάτια του είναι κλειστά…
41. Η ατομική ενέργεια άλλαξε τα πάντα εκτός από τον τρόπο που σκεφτόμαστε…Η λύση στο πρόβλημα αυτό είναι στην καρδιά του ανθρώπινου είδους…Αν ήξερα θα είχα γίνει ρολογάς…
Copyright: Kevin Harris 1995, Μετάφραση στα ελληνικά Lazaridi 2010

41 φράσεις του Άλμπερτ Αϊνστάιν που άφησαν ιστορία

Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν ήταν φυσικός γερμανοεβραϊκής καταγωγής, ο οποίος έχει βραβευθεί με το Νόμπελ Φυσικής. Είναι ο θεμελιωτής της Θεωρίας της Σχετικότητας και από πολλούς θεωρείται ο σημαντικότερος επιστήμονας του 20ού αιώνα.
A047
Το 1952 του προτάθηκε η προεδρία του νεοσύστατου τότε κράτους του Ισραήλ, την οποία αρνήθηκε για διάφορους λόγους. Απεβίωσε στο Πρίνστον του Νιού Τζέρσεϊ στις 18 Απριλίου του 1955.
Δεν ήταν μόνο γνωστός για τα σπουδαία επιστημονικά επιτεύγματα αλλά και για την τρομερή σοφία του που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Δεν είναι τυχαίο που οι φράσεις του άφησαν ιστορία.
1. Κάθε έξυπνος βλάκας μπορεί να κάνει τα πράγματα μεγαλύτερα, πολυπλοκότερα και πιο βίαια. Θέλει μια διάνοια και πολύ κουράγιο η αντίθετη κατεύθυνση…
2. Η φαντασία είναι πιο σπουδαία από τη γνώση…
3. Η βαρύτητα δεν ευθύνεται για το ότι οι άνθρωποι ερωτεύονται…
4. Θέλω να ξέρω τις σκέψεις του Θεού, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες…
5. Το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο είναι να καταλάβεις τι είναι ο φόρος εισοδήματος…
6. Η πραγματικότητα είναι αυταπάτη αλλά επίμονη…
7. Το μόνο πραγματικά αξιόλογο πράγμα είναι η διαίσθηση…
8. Ο άνθρωπος αρχίζει να ζει όταν μπορεί να ζει έξω από τον εαυτό του…
9. Είμαι βέβαιος ότι ο Θεός δεν παίζει ζάρια…
10. Κοινή λογική είναι η συλλογή των προκαταλήψεων στην ηλικία των 18…
11. Ποτέ δεν σκέφτομαι το μέλλον…έρχεται γρήγορα…
12. Μερικές φορές κάποιος πληρώνει για τα πράγματα που κάποιος άλλος παίρνει δωρεάν…
13. Οποιος δεν έχει κάνει ποτέ λάθος, δεν έχει δοκιμάσει τίποτα καινούργιο…
14. Το κάθε τι πρέπει να γίνεται όσο πιο απλά γίνεται, αλλά όχι απλούστερα…
15. Ο Θεός δεν νοιάζεται για τις μαθηματικές μας δυσκολίες…Ολοκληρώνει εμπειρικά…
16. Δεν μπορούμε να λύσουμε προβλήματα αν χρησιμοποιήσουμε την ίδια σκεπτική μ’αυτήν που τα δημιούργησε…
17. Παιδεία είναι αυτό που απομένει όταν κάποιος ξεχάσει ότι έχει μάθει (στο σχολείο)…
18. Η ειρήνη δεν κρατιέται με τη βία. Επιτυγχάνεται μόνο με την κατανόηση…
19. Αν το Α είναι η επιτυχία στη ζωή, τότε το Α ισούται με χ συν ψ συν ζ, όπου χ = δουλειά, ψ = παιχνίδι και ζ = κράτα το στόμα σου κλειστό…
20. Ότι μετράει δεν μπορεί να μετρηθεί, κι ότι μπορεί να μετρηθεί δεν μετράει απαραίτητα (Τα λόγια αυτά απεικονίζονταν σε πινακίδα έξω από το γραφείο του στο πανεπιστήμιο Princeton ΗΠΑ)
21. Δύο πράγματα είναι άπειρατο σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν…
22. Η τεχνολογική πρόοδος είναι σαν ένα τσεκούρι στα χέρια ενός παθολογικού εγκληματία…
23. Η επιστήμη είναι θαυμάσια, αν κάποιος δεν περιμένει να ζήσει απ’αυτήν…
24. Οι εξισώσεις είναι πιο σημαντικές για μένα, γιατί η πολιτική είναι για το παρόν, αλλά η εξίσωση είναι
για την αιωνιότητα…
25. Αδυναμία συμπεριφοράς καταλήγει σε αδυναμία χαρακτήρα…
26. Το σπουδαιότερο πράγμα δεν είναι το να σταματήσεις να ρωτάς. Η περιέργεια έχει το δικό της λόγο
ύπαρξης…
27. Το αιώνιο μυστήριο του κόσμου είναι η κατανόηση του…
28. Η επιστήμη χωρίς θρησκεία είναι κουτσή…Η θρησκεία χωρίς επιστήμη είναι τυφλή…
29. Τα μεγάλα πνεύματα έχουν συχνά συναντήσει βίαιες επιθέσεις από τα αδύναμα μυαλά…
30. Το όλον της επιστήμης δεν είναι τίποτα άλλο από το ραφινάρισμα της καθημερινής σκέψης…
31. Το πιο ακατανόητο πράγμα στον κόσμο είναι ότι ο κόσμος είναι κατανοητός…
32. Μην ανησυχείς αν δυσκολεύεσαι στα μαθηματικά…κι εγώ το ίδιο…
33. Όσο τα μαθηματικά αναφέρονται στην πραγματικότητα δεν είναι βέβαια, και όταν είναι βέβαια δεν αναφέρονται στην πραγματικότητα…
34. Δεν ξέρω με τι όπλα θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, αλλά ο τέταρτος θα γίνει με ξύλα και πέτρες…
35. Αυτός που θέλει να κάνει ένα τέλειο μέλος σε ένα κοπάδι προβάτων πρέπει πάνω απ΄’όλα να είναι πρόβατο…
36. Ο φόβος του θανάτου είναι ο πιο αδικαιολόγητος από όλους του φόβους, αφού δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ατυχήματος για αυτόν που χει πεθάνει…
37. Ο άνθρωπος είναι μέρος αυτού που λέμε σύμπαν, ένας περιορισμός στον χρόνο και στο χώρο. Γνωρίζει τον εαυτό του από τις σκέψεις και τα συναισθήματά του διαφοροποιημένα από τους άλλους…ένα είδος οπτικής αυταπάτης του υποσυνείδητού τους. Αυτή η αυταπάτη είναι και ένα είδος φυλακής, γιατί μας περιορίζει στις προσωπικές επιθυμίες για λίγους κοντινούς μας ανθρώπους. Πρέπει να ελευθερώσουμε τον εαυτό μας από αυτή τη φυλακή και να αγκαλιάσουμε όλα τα έμβια πλάσματα και τη φύση σε όλο της το μεγαλείο…
38. Πως στην ευχή γίνεται να εξηγήσεις με φυσική και χημεία τον κεραυνοβόλο έρωτα…;;;
39. Η θρησκεία μου αποτελείται από έναν ταπεινό θαυμασμό του απεριόριστου ανώτερου πνεύματος που αποκαλύπτει τον εαυτό του με την ελαφρά λεπτομέρεια που μπορεί να αντιληφθεί το ευπαθές και ασθενικό μυαλό μας…
40. Το πιο γοητευτικό πράγμα είναι το μυστήριο. Είναι η πηγή κάθε αληθινής τέχνης και κάθε επιστήμης. Αυτός που δεν μπορεί να μπορεί να το νιώσει αυτό το συναίσθημα είναι όπως οι νεκροίτα μάτια του είναι κλειστά…
41. Η ατομική ενέργεια άλλαξε τα πάντα εκτός από τον τρόπο που σκεφτόμαστε…Η λύση στο πρόβλημα αυτό είναι στην καρδιά του ανθρώπινου είδους…Αν ήξερα θα είχα γίνει ρολογάς…
Copyright: Kevin Harris 1995, Μετάφραση στα ελληνικά Lazaridi 2010

Η ιστορία του φραπέ: Ένα… στιγμιαίο λάθος στη ΔΕΘ που λάτρεψε όλη η Θεσσαλονίκη

04f2755567741fb0ada37b5eb419d02a_XL
Ο άνδρας της φωτογραφίας ήταν ο Δημήτρης Βακόνδιος, πωλητής στο περίπτερο καφέδων και προϊόντων επεξεργασμένου γάλακτος του εισαγωγέα Ανδρέα Δρίτσα, ο οποίος είχε την έδρα της επιχείρησής του στον Πειραιά.
Ο Βακόνδιος συμμετείχε ως εκθέτης, στο περίπτερο 10 της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και μη διαθέτοντας ζεστό νερό έβαλε στιγμιαίο καφέ σ” ένα ποτήρι με κρύο νερό, το κούνησε, ο αφρός ξεχείλισε, το κοστούμι γέμισε λεκέδες, αλλά γεννηθείτω… φραπές!
Το… σύμβολο της χαλάρωσης στη Θεσσαλονίκη, λοιπόν, ήταν αποτέλεσμα ενός στιγμιαίου…λάθους!
frappe1_480_355

Εικόνες με βαθύ νόημα: Εάν τα ζώα ήταν για μια στιγμή στην θέση των ανθρώπων

Μια σκληρή υπενθύμιση για την τεράστια εκμετάλλευση των ζώων.
Εικονογραφιμένες καταστάσεις που μας περνάνε ένα δυνατό μήνυμα για το πόσο πολύ εκμεταλλευόμαστε τα ζώα και πόσο πολύ ο άνθρωπος έχει παρατραβήξει τη σχέση του με αυτά.
Δείτε τις δυνατές εικόνες και αξίζει να το κοινοποιήστε.
ζώα άνθρωποι
ζώα άνθρωποι
ζώα άνθρωποι

Το μπαρ που «επιπλέει» μέσα στα καταγάλανα νερά των νησιών Φίτζι

Το Cloud 9 είναι ίσως το μοναδικό πλωτό μπαρ στον κόσμο.
mast_pic_674x379
bar-flutuante_6jet-ski-island-adventuresUrandir - ab888a7680_bar-flutuante-9
«Επιπλέει» στα καταγάλανα νερά των νησιών Φίτζι, ενώ οι λίγοι τυχεροί που θα καταφέρουν να φτάσουν ως εκεί μπορούν να γευθούν αυθεντική ιταλική πίτσα, αφού οι ιδιοκτήτες του έχουν φροντίσει να κατασκευάσουν έναν παραδοσιακό φούρνο με ξύλα.
Η θέα στα τιρκουάζ νερά του ωκεανού, που προσφέρει είναι μοναδική, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα πλάνα από drone που κατέγραψε η ομάδα Aerial Vision Australia.

Πηγή: iefimerida.gr

Το… βρίσιμο κάνει καλό στην υγεία (σύμφωνα με τους ειδικούς)

Διαβάστε τι έδειξε έρευνα πανεπιστημίου του εξωτερικού
kid-insult
Αν και συνηθέστερη συμβουλή, ειδικά στην περίπτωση που είσαι γυναίκα, είναι να μην «βρίζεις σαν λιμενεργάτης», παρόλα αυτά οι συνθήκες ορισμένες φορές δεν ευνοούν ώστε να το αποφύγεις.
Αν συμβεί πάντως, η κριτική που ακολουθεί είναι τόσο σκληρή που εύχεσαι να είχες δαγκώσει την γλώσσα σου από το να αθυροστομήσεις. Τώρα πια όμως έρχονται νέες έρευνες που θα σε βγάλουν από την δύσκολη θέση προσφέροντας σου την καλύτερη αιτιολογία και απάντηση σε όσους σκοπεύουν να σε κατηγορήσουν για τις λεκτικές βόμβες που εκτόξευσες.
Σύμφωνα με την πρώτη έρευνα, που παρουσιάστηκε σε συνέδριο του British Psychological Society με επικεφαλής τον Δρ Richard Stephens, καθηγητή τουΠανεπιστημίου Keele και δικαιώνει τους αθυρόστομους ανά τον κόσμο το βρίσιμο είναι μια δημιουργική γλώσσα που μας ανακουφίζει από το στρες.
«Χρησιμοποιούμε περισσότερες λέξεις-ταμπού όταν είμαστε αγχωμένοι ή θυμωμένοι. Αυτές οι λέξεις φαίνεται πως είναι ένας μηχανισμός που μας επιτρέπει να αντιμετωπίσουμε στρεσογόνες καταστάσεις». Σαν τη βίδα στο καπάκι της χύτρας ένα πράγμα, που την εμποδίζει να εκραγεί από την πίεση και να μετατρέψει την κουζίνα σε Χιροσίμα.
Ταυτόχρονα βέβαια η έρευνα απέδειξε πως το να βρίζεις, μετά από κάποιο χτύπημα για παράδειγμα, συμβάλλει και στην καταπολέμηση του πόνου. Όπως επιβεβαιώνουν οι επιστήμονες αφήνοντας ελεύθερη τη γλώσσα σου το αίσθημα του πόνου καταπραΰνεται.
Για να τεστάρουν την θεωρία τους, οι επιστήμονες, έβαλαν μερικούς εθελοντές φοιτητές να τοποθετήσουν το χέρι τους σε ένα κουβά με παγωμένο νερό ενώ παράλληλα θα έβριζαν ακατάπαυστα. Έπειτα επανέλαβαν την άσκηση χωρίς να βρίζουν αλλά χρησιμοποιώντας πιο «ανώδυνες» φράσεις.
Οι επιστήμονες συμπέραναν ότι οι φοιτητές μπόρεσαν να κρατήσουν το χέρι τους μέσα στο παγωμένο νερό περισσότερη ώρα όταν παράλληλα έβριζαν και έτσι βρήκαν ότι όσο κανείς βρίζει τόσο ο πόνος γίνεται ανεκτός.
Παράλληλα, διαπίστωσαν ότι η μέθοδος ήταν πιο αποτελεσματική σε φοιτητές που δεν συνηθίζουν να βρίζουν στη καθημερινότητά τους. Η επιστημονική ομάδα πιστεύει πως ο πόνος μειώνεται με το βρίσιμο επειδή ενεργοποιεί την αντίδραση της λογομαχίας (fight). Οι παλμοί της καρδιάς ανέβαιναν όσο οι φοιτητές έβριζαν δείχνοντας μια αύξηση της επιθετικής συμπεριφοράς όπως συμβαίνει σε έναν κοινό καβγά. Κάπως έτσι συμπέραναν πως το το να βρίζει κανείς δεν ενεργοποιεί μόνο το θυμικό κομμάτι του ατόμου αλλά και το σωματικό.
Μάλιστα όσο πιο κακιά φαίνεται να είναι η λέξη τόσο μεγαλύτερη είναι κι η ανακούφιση… Λίγο πολύ δηλαδή, ας μην το πολυσκεφτόμαστε… ας εκφραστούμε ελεύθερα… με τις ευλογίες της επιστήμης!
182960-thumb-2z0dz5imvx2k5oa00btse8

Θα έχουμε πρωθυπουργό 40άρη και διευθυντές σχολείων 60άρηδες»

Μια «καυτή» κοινοβουλευτικά εβδομάδα ξεκινά για την εκπαιδευτική κοινότητα, με το υπουργείο Παιδείας να επιχειρεί να αλλάξει συνολικά τον χάρτη της εκπαίδευσης με δύο νομοσχέδια και μέσα σε 15 ημέρες. Οπως έλεγαν στο «Βήμα» πανεπιστημιακοί αλλά και καθηγητές, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας διέπραξε τις προηγούμενες ημέρες όλα τα κοινοβουλευτικά «αδικήματα» για τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κατηγορήσει στο παρελθόν τις προηγούμενες κυβερνήσεις: τροπολογίες-«μαμούθ» σε άσχετα νομοσχέδια προκειμένου να περάσουν ταχέως και χωρίς πολλές ερωτήσεις νομοσχέδια με υποτυπώδη διαβούλευση της μίας εβδομάδας· άμεση και ριζική αλλαγή όλων των νομοθετημάτων των προηγούμενων ετών χωρίς καμία συνέχεια στη διοίκηση. Και τα δύο νομοσχέδια, ένα για τα σχολεία που ήδη κατατέθηκε και ένα για τα πανεπιστήμια που θα κατατεθεί σε λίγες ημέρες, στοχεύουν σε αλλαγές στη διοίκηση σε όλες τις βαθμίδες. Το νομοσχέδιο για νέο εξεταστικό σύστημα, επιλογή στελεχών και πειραματικά σχολεία έφτασε αρχικά στη Βουλή με τη μορφή τεσσάρων τροπολογιών περίπου 50 σελίδων, σχεδόν δηλαδή όσο και το νομοσχέδιο για τη βία στα γήπεδα που είχε καταθέσει ο κ. Σταύρος Κοντονής, στο οποίο και επιχειρήθηκε να ενταχθούν, καθώς το υφυπουργείο Αθλητισμού υπάγεται στο υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων. Επειτα από μια συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής κατά την οποία απειλήθηκε ρήξη, οι τροπολογίες αποσύρθηκαν για να επιστρέψουν με τη μορφή νομοσχεδίου, καθώς σχεδόν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης αντέδρασαν σε υψηλούς τόνους (η κυρία Εύη Χριστοφιλοπούλου από την πλευρά του ΠαΣοΚ μίλησε για «πραξικόπημα», ο κ. Θεόδωρος Φορτσάκης από πλευράς ΝΔ δήλωσε ότι θα αποχωρήσει, ο κ. Ιωάννης Γκιόκας από το ΚΚΕ έκανε λόγο για τροπολογίες-μαμούθ τις οποίες κανείς δεν έχει χρόνο καν να διαβάσει και ο κ. Γιώργος Μαυρωτάς από το Ποτάμι υπενθύμισε την περίφημη πλέον φράση του υπουργού Παιδείας κ. Αριστείδη Μπαλτά, ότι η αριστεία είναι «ρετσινιά»). Ποια πτυχία, η… αρχαιότητα «Φαίνεται ότι αν ισχύσει το νέο σύστημα, θα είμαστε η μόνη χώρα που έχει έναν πρωθυπουργό 40 ετών και διευθυντές σχολείων 60άρηδες» σχολιάζει μιλώντας στο «Βήμα» ο κ. Δημήτρης Αργύρης, διευθυντής Λυκείου στο κέντρο της Αθήνας. Με το νέο σύστημα όλα τα σχολεία της χώρας θα μπουν σε «προεκλογικό πυρετό» άμεσα και ενώ οι εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις θα συνεχίζονται, καθώς ως τις 20 Ιουνίου θα πρέπει να έχουν αλλάξει οι διευθυντές. Η επιλογή στελεχών είναι, όπως φαίνεται, ο «αδύναμος κρίκος» του νομοσχεδίου που παρουσίασε το υπουργείο Παιδείας την περασμένη εβδομάδα. Και αυτό διότι εκτός από τις «κάλπες» που στήνει στα σχολεία, ορίζει ότι η αρχαιότητα και η προϋπηρεσία αποτελούν το βασικό κριτήριο που μοριοδοτείται περισσότερο από όλα, με τα τυπικά προσόντα (πτυχία, μεταπτυχιακά και τίτλοι) να υπολείπονται κατά πολύ. Συνολικά το κριτήριο της επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης αποτιμάται με 9 ως 11 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, από τις οποίες το διδακτορικό δίπλωμα με 4 μονάδες και ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών με 3 μονάδες. Το κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας αποτιμάται με 14 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, από τις οποίες η υπηρεσιακή κατάσταση αποσπά 11 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Το επόμενο κριτήριο, «συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο – προσωπικότητα – γενική συγκρότηση», λαμβάνει 12 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (33% συνολικά) που θα συγκεντρώνονται από τις ψήφους των καθηγητών των σχολείων για την επιλογή του διευθυντή τους. Με το δεδομένο ότι απαιτούνται σε σύνολο 35 μόρια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και 37 στη Δευτεροβάθμια, είναι σαφές ότι η «αρχαιότητα» σε μια θέση σε συνδυασμό με την «προσωπικότητα» και την αποδοχή των καθηγητών μέσω κάλπης κάνουν τα πτυχία ενός υποψηφίου να μοιάζουν με περιττή πολυτέλεια. «Πιστεύω ότι η παλαιότητα είναι σημαντικό κριτήριο, αλλά εξίσου σημαντικά είναι και τα προσόντα» λέει ο κ. Αργύρης. «Θα ήταν ίσως πιο επιτυχημένη μια ισορροπία μεταξύ των δύο κριτηρίων. Επίσης η έκφραση γνώμης από τον σύλλογο καθηγητών είναι κατά τη γνώμη μου σωστή, αλλά θα έπρεπε να ακολουθεί την εκλογική διαδικασία και να κρίνονται οι διευθυντές μετά. Κριτήριο που θα έπρεπε να μοριοδοτείται είναι η αξιολόγηση του υποψηφίου από ψυχολόγο» συνεχίζει ο κ. Αργύρης. «Τέλος, κρίνω ότι θα έπρεπε όλα αυτά να συζητηθούν πραγματικά στη βάση των εκπαιδευτικών, να δοθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα για ανταλλαγή ιδεών και απόψεων στην εκπαιδευτική κοινότητα». Ο ίδιος νόμος ορίζει ότι ο υποψήφιος μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε δύο σχολεία και αφού έχει περάσει από αυτά μέσα σε μια πενταετία. Οι δε διευθυντές εκπαίδευσης θα εκλέγονται από τους διευθυντές των σχολείων που αποκτούν και αρμοδιότητες… εκλεκτορικού σώματος. Αντιδράσεις και στον ΣΥΡΙΖΑ Υπέρ του νομοσχεδίου έχει ταχθεί ο πρόεδρος της ομοσπονδίας των καθηγητών κ. Θέμης Κοτσιφάκης, ο οποίος έχει δηλώσει ότι τα νομοσχέδια των προηγούμενων ετών είχαν βαθιά αντιδημοκρατικά χαρακτηριστικά για τον χώρο της Παιδείας. Παρ’ όλα αυτά αρκετά μέλη από το ΔΣ της ΟΛΜΕ έχουν εκφραστεί αρνητικά, όπως και η ομοσπονδία των δασκάλων (ΔΟΕ) σε σχετική ανακοίνωσή της. Το θέμα έχει προκαλέσει αντιπαραθέσεις και εντός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ. Η επιλογή των στελεχών, ειδικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που αποτελεί «ευαίσθητη» βαθμίδα, έχει εξελιχθεί σε ένα τεράστιο πρόβλημα. «Το σύστημα της κάλπης στα σχολεία είναι λάθος και αδικεί κατάφωρα ανθρώπους, ενώ βάζει τους εκπαιδευτικούς των σχολείων σε αντιπαράθεση» λέει μιλώντας στο «Βήμα» στέλεχος του κόμματος και της κυβέρνησης. «Κάποιοι ζουν ακόμη στη δεκαετία του 1960» καταλήγει δηκτικά. Η «ρήξη για την Παιδεία» Μέτωπο συγκρότησαν πρόσφατα πανεπιστημιακοί, εκπαιδευτικοί και πολιτικοί με στόχο να αντιπαρατεθούν στις επικείμενες αλλαγές που επιχειρούνται στην εκπαίδευση. Στην πορεία, στον σχηματισμό αυτόν εντάχθηκαν και μέλη από τα κόμματα της αντιπολίτευσης εντός και εκτός του Κοινοβουλίου: ΝΔ, ΠαΣοΚ, Ποτάμι, ΔΗΜΑΡ κ.ά. Η κίνηση αυτή οργανώνει μια πρώτη συνάντηση διαμαρτυρίας για τις αρχές του μήνα σε κεντρικό σημείο της πόλης. «Τα κριτήρια πλέον για να διοικήσεις ένα σχολείο είναι να μην ξέρεις γράμματα, να είσαι γέρος και δημοφιλής» υπογραμμίζει καυστικά ο διευθυντής του 1ου Πειραματικού Σχολείου Πλάκας κ. Κωνσταντίνος Κοντογιάννης. «Και επειδή κριτήριο είναι και η ισότητα, θα στοιβαχτούμε όλοι στο 7ο ισόγειο της εκπαιδευτικής πολυκατοικίας» συνεχίζει. «Ολα αυτά έρχονται σε συνέχεια της τοποθέτησης των νέων περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης με κοινό τους σημείο τον αγώνα τους ενάντια στην αξιολόγηση και τη συμμετοχή τους σε συνδικαλιστικές οργανώσεις» δηλώνει σχετικά ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και πρώην υφυπουργός Παιδείας κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου. «Φιλοσοφία του νέου συστήματος είναι να διοικούν τα σχολεία στο μέλλον συνδικαλιστές, οι οποίοι όμως τελικά δεν θα ενδιαφερθούν κιόλας, καθώς οι θέσεις αυτές απαιτούν υψηλά ποσόντα, αίσθηση διοίκησης και πολλή δουλειά» σημειώνει. Αναστάτωση στα ΑΕΙ Δ. Κρεμαστινός: Επανέρχονται άσυλο, συναλλαγή, διαφθορά και «αιώνιοι» Και το δεύτερο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, για τα ΑΕΙ, που αναμένεται να κατατεθεί εντός της εβδομάδας, αφορά επίσης στο μεγαλύτερο μέρος του θέματα διοίκησης: πρυτανικές εκλογές, συμβούλια και εκλεκτορικά σώματα. Τους νυν πρυτάνεις το υπουργείο Παιδείας φαίνεται ότι τους παρόπλισε ήδη, καθώς τους ανακοίνωσε ότι θα διεξαχθούν εκλογές σε έναν χρόνο από σήμερα σε όλα τα πανεπιστήμια, με αποτέλεσμα να χαμηλώσουν τους τόνους της αντιπαράθεσης αποδεχόμενοι ένα εκ των πραγμάτων δύσκολο προεκλογικό «παιχνίδι». Στα κόμματα της αντιπολίτευσης ωστόσο οι αντιδράσεις κλιμακώνονται. «Αν ο νέος νόμος για την ανωτάτη εκπαίδευση ψηφιστεί, τότε τα πανεπιστήμια θα μεταβληθούν σε εργαστήριο συναλλαγής και διαφθοράς, και μάλιστα ταχύτατα, καθώς αυτό το μοντέλο λειτούργησε αρνητικά τα τελευταία χρόνια» δηλώνει στο «Βήμα» ο έμπειρος πανεπιστημιακός καθηγητής, βουλευτής Δωδεκανήσου και πρώην υπουργός Υγείας κ. Δημήτρης Κρεμαστινός. «Πουθενά στην Ευρώπη…» «Ο νόμος αυτός πρέπει να καταψηφισθεί και σε αυτό καλώ τους βουλευτές να μην ανατρέψουν τις αλλαγές που έχουν βοηθήσει τα πανεπιστήμιά μας να καταστούν διεθνώς ανταγωνιστικά. Κυρίως τους βουλευτές της Αριστεράς, πολλοί από τους οποίους είναι πανεπιστημιακοί, και δεν πιστεύω ότι θα θελήσουν να ψηφίσουν διατάξεις που δεν ισχύουν σε κανένα ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο» επισημαίνει ο κ. Κρεμαστινός. Σχολιάζοντας τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες τονίζει ότι «ο νόμος που ισχύει σήμερα για την ανώτατη παιδεία ψηφίστηκε με συντριπτική πλειοψηφία από τα 4/5 της Βουλής, γεγονός πράγματι μοναδικό στην πολιτική ιστορία της χώρας, ύστερα από διαβούλευση με φορείς και κόμματα. Ο νόμος αυτός δεν είναι δυνατόν να ανατραπεί από απλή πλειοψηφία. Ο νόμος αυτός, αντικειμενικά κρινόμενος, πέτυχε – εκ των τριών βασικών στόχων που έθεσε – αναμφισβήτητα τους δύο που έχουν σχέση με το πανεπιστημιακό άσυλο και με τη συναλλαγή και τη διαφθορά. Αποκατέστησε την ουσία του πανεπιστημιακού ασύλου, από άσυλο των πάσης φύσεως παρανόμων που είχε καταντήσει, σε άσυλο ιδεών». Το πανεπιστημιακό άσυλο έγινε έτσι ένας όρος που ξαναμπήκε αιφνίδια στην καθημερινότητα των πανεπιστημιακών με τον νέο νόμο. «Ετσι, σήμερα, που τυπικά το πανεπιστημιακό άσυλο ως όρος έχει καταργηθεί, ουδείς διανοείται να παρεμποδίσει οποιαδήποτε δραστηριότητα ιδεολογικής φύσεως μέσα στον πανεπιστημιακό χώρο από φοιτητές» λέει ο κ. Κρεμαστινός. «Το να επαναφέρει ο νέος νόμος το πανεπιστημιακό άσυλο ως ορολογία, μόνο για ιστορικούς λόγους είναι κατανοητό. Ομως, το να μην αποτρέπει με συγκεκριμένες διατάξεις την αλλοίωση της ουσίας του είναι αδιανόητο, γιατί παραδίδει και πάλι τα πανεπιστήμια στην παρανομία» αναφέρει. «Σταμάτησε τη συναλλαγή και τη διαφθορά με μη συμμετοχή των φοιτητών στα εκλεκτορικά σώματα εκλογής πρυτάνεων και προέδρων τμημάτων. Συναλλαγή και διαφθορά μεταξύ καθηγητών και φοιτητών που αμφότεροι καλλιεργούσαν συστηματικά. Οι πρώτοι για να διατηρούν τα πανεπιστημιακά τους αξιώματα και οι δεύτεροι για να διασφαλίζουν προνόμια με προτεραιότητα σε διδακτορικές διατριβές και πανεπιστημιακές θέσεις, τα οποία πολλές φορές έφθαναν ως και τον χρηματισμό» εξηγεί. «Εμποδίζονται νέες, υγιείς δυνάμεις» «Ομως απέτυχε στον τρίτο του στόχο. Δηλαδή, δεν σταμάτησε τη συναλλαγή μεταξύ ανωτέρων και κατωτέρων βαθμίδων των καθηγητών, που είναι και η πλέον καταστροφική γι’ αυτό καθαυτό το μέλλον των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Η συναλλαγή συντελείται με το να εκλέγουν οι κατώτερες βαθμίδες που έχουν την πλειοψηφία στα εκλεκτορικά σώματα τα διοικητικά όργανα (πρυτάνεις και προέδρους), τα οποία είναι υπεύθυνα για τις εξελίξεις τους. Σε ποιο πανεπιστήμιο του κόσμου ισχύουν αυτά; Σε κανένα» λέει ο κ. Κρεμαστινός. «Με απλά λόγια, η συναλλαγή αυτή ουσιαστικά εμποδίζει την ανανέωση των πανεπιστημίων με νέες υγιείς δυνάμεις, ιδιαίτερα τώρα που πολλοί αξιόλογοι επιστήμονες αναγκάζονται να σταδιοδρομούν στο εξωτερικό λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα, αφού οι καθηγητικές θέσεις καταλαμβάνονται στην πράξη από τους εξελισσόμενους “ψηφοφόρους”» αναφέρει. Σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου, ο πανεπιστημιακός καθηγητής δεν εκλέγεται για να καταλαμβάνει διοικητικές θέσεις και να ασκεί εξουσία. Εκλέγεται για να προάγει την έρευνα και την εκπαίδευση. «Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια υπήρξαν καθηγητές που ανάλωσαν το κύριο μέρος της θητείας τους στη διοίκηση, γιατί αυτό αποτέλεσε τον αυτοσκοπό για την κοινωνική τους επιβίωση. Δεν ενδιαφέρθηκαν ούτε για την έρευνα ούτε για την εκπαίδευση στην ουσία» επισημαίνει. «Αν ο σημερινός υπουργός Παιδείας είχε στόχο την αναβάθμιση των σπουδών των ΑΕΙ – ΤΕΙ θα έπρεπε να λάβει υπόψη τον ισχύοντα νόμο και να τον βελτιώσει σύμφωνα με τα ισχύοντα στα καλύτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής ύστερα από εκτεταμένο διάλογο με φορείς και κόμματα και όχι να επαναφέρει τις διατάξεις εκείνες που οδηγούν στη συναλλαγή και στη διαφθορά». Και ο κ. Κρεμαστινός προτείνει στον υπουργό Παιδείας «αντί να καταργεί τα Πρυτανικά Συμβούλια θα ήταν χρήσιμο να προσδιορίσει σαφέστερα τις αρμοδιότητές τους, για να μην υπάρχει αλληλοεπικάλυψη ή σύγκρουση αρμοδιοτήτων με τους πρυτάνεις. Αντί να επαναφέρει τους “αιώνιους φοιτητές”, θα έπρεπε να προτάξει τη θέσπιση χρονικού ορίου υπηρεσίας των καθηγητών σε διοικητικές θέσεις ενώ παράλληλα θα έπρεπε να απαγορεύει το δικαίωμα της επανεκλογής, γιατί απλούστατα η επανεκλογή στην ίδια θέση είναι η αιτία της συναλλαγής μεταξύ “ψηφοφόρου” και ψηφιζομένου». http://www.tovima.gr/society/article/?aid=700118

Διαβάστε περισσότερα:

5 Πράγματα που εύχεται ο γυναικολόγος σας να γνωρίζατε για την υγεία σας.

o-HOSPITAL-GOWN-facebook
Οι  γυναικολόγοι έχουν ακούσει τα πάντα κατά την διάρκεια της καρίερας τους αλλά οι γυναίκες πάντα ντρέπονται να μοιραστούν προσωπικά πράγματα μαζί τους.
Τρεις  γυναικολόγοι μοιράζονται τα πράγματα που εύχονται να γνώριζαν όλες οι γυναίκες για τον εαυτό τους.
Να προσέχουν τους κινδύνους μολύνσεων.Η λήψη αντιβιοτικών μπορεί να αλλάξει την ισορροπία των βακτηρίων στο σώμα και μπορεί να προκαλέσουν μολύνσεις όπως η κολπίτιδα. Το ίδιο ισχύει και για τις ορμονικές εναλλαγές κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν μολύνσεις.
Μολύνσεις προκαλούν και τα υγρά ρούχα. Για παράδειγμα αν ασχολείστε με το γυμναστήριο ή υδρώνετε εύκολα τότε πάλι υπάρχει κίνδυνος.
Ο έρπης είναι πιο κοινός από όσο νομίζετε. Ο έρπης μπορεί να μεταφερθεί και από ένα απλό φιλί και όχι μόνο από την  σεξουαλική επαφή.
Η προφύλαξη δεν προστατεύει από τον  HPV(κονδυλώματα).Τα κονδυλώματα μεταφέρονται με την σεξουαλική επαφή είτε έχετε πάρει προφυλάξεις είτε όχι.Μεταφέρονται από την σωματική σεξουαλική επαφή.
Αγαπήστε το σώμα σας.Όταν μια γυναίκα αγαπά και φροντίζει το σώμα της είναι δέιγμα καλής σωματικής και ψυχικής υγείας. Αν μια γυναίκα φρόντίζει το σώμα της τότε έχει λίγοτερες πιθανότητες να εμφανίσει γυναικολογικές ασθένειες.
babyradio.gr-webmd.com- Μετάφραση:Γκαλίτσιου Μαριάννα

ΣΩΣΤΟ..\

Οι 15 σοφές ατάκες του Αρκά που άφησαν ιστορία

Με χιούμορ, σαρκασμό, αλλά κυρίως σοφία προσεγγίζει τη ζωή ο γελοιογράφος Αρκάς, που μας «τροφοδοτεί» με τις καταπληκτικές ατάκες του.
Διαβάστε τις…
1. Προσπαθώ να βγω από το ψυχολογικό αδιέξοδο, αλλά δε μπορώ να θυμηθώ από που μπήκα.
2. Διασκέδαση είναι η τέχνη να κουράζεσαι τις ώρες ανάπαυσης.
3. H πείρα είναι μια χτένα που την… αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός!
4. Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και… 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό.
5. Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν τα πάντα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε.
6. Το καλύτερο φάρμακο για το βήχα είναι η φασολάδα. Μετά θα φοβάσαι να βήξεις.
7. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα.
8. Η ζωή χωρίζεται σε τρεις φάσεις: επανάσταση, περισυλλογή, τηλεόραση. Ξεκινάς να αλλάξεις τον κόσμο και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.
9. Τη γυναίκα μου πάνω απ' όλα. Όλες τις άλλες από κάτω.
10. Μεγαλοφυΐα είναι κάποιος που σε μια παραλία γυμνιστών μπορεί να θυμάται φάτσες.
11. Ακόμα και μια κοινωνία ηλίθιων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.
12. Η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μια φορά, αλλά η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.
13. Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από το κάπνισμα και το ποτό που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα.
14. Η φιλοδοξία είναι το τελευταίο καταφύγιο της αποτυχίας.
15. Ας αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.
Οι 15 σοφές ατάκες του Αρκά που άφησαν ιστορία

7 πράγματα που μας έμαθε ο Καβάφης για τη ζωή

Ας μάθουμε επιτέλους στους ανθρώπους να σκέφτονται και όχι τι να σκέφτονται.
7 πράγματα που μου έμαθε ο Καβάφης για τη ζωή
1. Τον φόβο σου μόνο εσύ μπορείς να τον θρέψεις και μόνο εσύ μπορείς να τον καταστρέψεις. Τα τέρατα ζουν μέσα σου και στο χέρι σου είναι μόνο αν θα τα αφήσεις να μεγαλώσουν ή όχι. Ή, όπως λέει και ο Καβάφης, «Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου».
2. Οι άνθρωποι που έχεις δίπλα σου να είναι λίγοι και καλοί. Μην αναλώνεσαι με ανθρώπους που σε κάνουν να νιώθεις άσχημα, που σε μειώνουν, που δεν θέλουν το καλό σου, που δεν ξέρουν να δίνουν. Μην εξαντλείσαι «μέσα στην πολλή συνάφεια του κόσμου».
3. Αυτά που δεν λες, αυτά που δεν ζεις, αυτά που δεν θες να παραδεχθείς ούτε στον εαυτό σου, τα απωθημένα και τα καταπιεσμένα σου ένστικτα είναι αυτά που θα έρθουν μια μέρα και θα σε εκδικηθούν, θα σε πνίξουν.Μην καταπιέζεις τον εαυτό σου, μην δημιουργείς αδιέξοδα εκεί που δεν υπάρχουν. Ζήσε.
4. Πόθος. Έρωτας. Σεξ. Αγάπη. Οι μεγαλύτερες κινητήριες δυνάμεις. Απόλαυσέ τες.
5. Δεν έχουν σημασία μόνο αυτά που ζήσαμε. Ίσως μεγαλύτερη σημασία έχουν αυτά που δεν ζήσαμε. Οι έρωτες οι ανεκπλήρωτοι, όλα τα «σ αγαπώ» που τσιγκουνευτήκαμε, όλα τα σώματα που αγγίξαμε μόνο νοητά, όλα τα χείλη που ονειρευτήκαμε αλλά φοβηθήκαμε να φιλήσουμε. Ίσως τα «όχι» μας μας έκαναν αυτό που είμαστε, όχι τα «ναι» μας. Ίσως.
6. Ό,τι αρχίζει, θα τελειώσει. Ό,τι δεν αρχίσει δεν θα τελειώσει και ποτέ. Έρωτας δεν είναι μόνο ό,τι εκπληρώθηκε- είναι και ό,τι πόθησες. Ίσως γι’ αυτό μας τρώνε για πάντα οι ανεκπλήρωτοι έρωτες. Δεν πεθαίνουν γιατί δεν κατάφεραν να γεννηθούν.
7. Το να παραδεχθούμε ότι κάτι πέθανε, ότι έκανε τον κύκλο του, ότι δεν είναι πια ό,τι ήταν, ότι το χάσαμε για πάντα, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η μόνη λύση είναι, όμως, να αποχαιρετήσεις αυτό που φεύγει «σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος». Τουλάχιστον «σαν». Μέχρι να γίνεις θαρραλέος.

Η ζωή και το έργο του Κωνσταντίνου Καβάφη σε 16 γεγονότα
1. O Κωνσταντίνος Πέτρου Καβάφης γεννήθηκε στην Αλεξάνδρειατης Αιγύπτου στις 29/4/1863 και πέθανε στα γενέθλιά του, στις 29/4/1933, σε ηλικία 70 ετών στην γενέτειρά του, αφού είχε νοσήσει από καρκίνο του λάρυγγα.
2. Δούλεψε ως δημόσιος υπάλληλος, ως Γραφέας στην αγγλική υπηρεσία Αρδεύσεων του Υπουργείου Δημοσίων Έργων και παρέμεινε 33 χρόνια στο ίδιο γραφείο.
3. Ήταν ασυμβίβαστος στην ποίησή του, στα όνειρά του, στα ιδανικά του αλλά στην προσωπική του ζωή ο ίδιος δήλωνε «δειλός» και πάντα έβλεπε εμπόδια σε ό,τι ήθελε να κάνει.
4. Ήταν τελειομανής όσον αφορά στην ποίησή του και διακατεχόταν από ένα γόνιμο πείσμα. Επεξεργαζόταν τον κάθε στίχο με σεβασμό και πολλή προσοχή και, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, για ολόκληρα χρόνια προτού τα δημοσιεύσει.
5. Ο ίδιος θεωρούσε πως η γλώσσα είναι μία και ενιαία και δεν διάλεξε στρατόπεδο στη μάχη καθαρεύουσας- δημοτικής.
6. Οι θεματικοί κύκλοι της καβαφικής ποίησης.Ο ίδιος ο Καβάφης είχε κατατάξει τα ποιήματά του σε τρεις κατηγορίες: τα ιστορικά, τα φιλοσοφικά και τα ηδονικά ή αισθησιακά.
7. Η μορφή των ποιημάτων του: ιδιότυπη γλώσσα (μείγμα καθαρεύουσας και δημοτικής, με ιδιωματικά στοιχεία της Κωνσταντινούπολης), λιτός λόγος (σπάνια χρήση επιθέτων, τα οποία, όταν υπάρχουν, έχουν λόγο να υπάρχουν και δεν είναι κοσμητικά), σχεδόν ολοκληρωτική απουσία ομοιοκαταληξίας, ιδιαίτερος τρόπος χρήσης των σημείων στίξης (για να εκφράσουν π.χ. ειρωνεία).
8. Φύλαξε μυστική την προσωπική του ζωή και τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και ζούσε μια διπλή ζωή. Συχνά στα ερωτικά του ποιήματα δεν προσδιορίζεται το φύλο των προσώπων ενώ σε άλλα βλέπουμε μια αποστασιοποιημένη αφήγηση σε τρίτο πρόσωπο. Όσο περνούν τα χρόνια, όμως, η ομοφυλοφιλία γίνεται εμφανής στην διήγησή του και χωρίς πια ενοχές.
9. Τα ποιήματά του χαρακτηρίζονται από έναν διάχυτο ερωτισμό. Η Marguerite Yourcenar είχε σχολιάσει πως «τα ερωτικά ποιήματα του Καβάφη είναι περισσότερο ποιήματα περί έρωτος παρά προς το ερωτικό αντικείμενο».
10. Ο ίδιος προτιμούσε να δημοσιεύει τα ποιήματά του σε περιοδικά και εφημερίδες. Η πρώτη συλλογή με 154 ποιήματά του εκδόθηκε μετά το θάνατό του.
11. Στο τελευταίο του διαβατήριο σημείωσε ως επάγγελμα τη λέξη «ποιητής».
12. Πριν πεθάνει είχε υποβληθεί σε εγχείρηση στην Αθήνα, στην οποία έχασε τη φωνή του και αναγκαζόταν να επικοινωνεί με σημειώματα.
13. Η καβαφική ποίηση σήμερα έχει μεταφραστεί σε πάρα πολλές γλώσσες και εκτιμάται παγκοσμίως.
14. Το σπίτι όπου έζησε τα τελευταία χρόνια της ζωής του στην Αλεξάνδρεια έγινε μουσείο το 1992 και βρίσκεται στον αριθμό 4 της οδού Κ. Καβάφη, όπως μετονομάστηκε προς τιμήν του ποιητή.
15. Τη μέρα που πέθανε, αδυνατώντας να μιλήσει, ζωγράφισε μια τελεία και έναν κύκλο γύρω από αυτήν.
16. Δεν πήρε ποτέ Νόμπελ Λογοτεχνίας. Τελικά, όμως, αυτό δεν έπαιξε ρόλο στην παγκόσμια αναγνώριση του έργου του.

Αυτοβιογραφικό σημείωμα του Κ. Π. Καβάφη

Είμαι Κωνσταντινουπολίτης την καταγωγήν, αλλά εγεννήθηκα στην Αλεξάνδρεια - σ' ένα σπίτι της οδού Σερίφ• μικρός πολύ έφυγα, και αρκετό μέρος της παιδικής μου ηλικίας το πέρασα στην Αγγλία. Κατόπιν επισκέφθην την χώραν αυτήν μεγάλος, αλλά για μικρόν χρονικόν διάστημα. Διέμεινα και στη Γαλλία. Στην εφηβικήν μου ηλικίαν κατοίκησα υπέρ τα δύο έτη στην Κωνσταντινούπολη. ΣτηνΕλλάδα είναι πολλάχρόνια πουδεν επήγα.Η τελευταία μου εργασία ήταν υπαλλήλου εις ένα κυβερνητικόνγραφείονεξαρτώμενον από το υπουργείον των Δημοσίων Έργων της Αιγύπτου. Ξέρω Αγγλικά, Γαλλικά και ολίγα Ιταλικά.

10 Αποφθεύγματα του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή

Οδηγίες χρήσης: Τα εν λόγω αποσπάσματα- αποφθεύγματα δεν σου δίνουν την όλη εικόνα του εκάστοτε ποιήματος. Ο σκοπός του είναι, αν βρεις κάτι και σου «μιλήσει», να ψάξεις και να διαβάσεις ολόκληρο το ποίημα.
1. Ίσως δεν έφθασεν ακόμη ο καιρός.Να μη βιαζόμεθα• είν’ επικίνδυνον πράγμα η βία.

2. Ίσως το φως νάναι μια νέα τυραννία. Ποιος ξέρει τι καινούργια πράγματα θα δείξει.

3. Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους; Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.

4. Ο παντρεμένος ζει σαν σκύλος και πεθαίνει σαν άνθρωπος. Ο ανύπανδρος ζει σαν άνθρωπος και πεθαίνει σαν σκύλος.

5. Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ ή το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε.

6. Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις μες την πολλή συνάφεια του κόσμου, Μες στες πολλές κινήσεις και ομιλίες.

7. Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος, αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που φεύγει.

8. Δώδεκα και μισή. Πώς πέρασεν η ώρα. Δώδεκα και μισή. Πώς πέρασαν τα χρόνια.

9. Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξίδι. Χωρίς αυτήν δεν θάβγαινες στον δρόμο. Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.

10. Σώμα, θυμήσου όχι μόνο το πόσο αγαπήθηκες, όχι μονάχα τα κρεβάτια όπου πλάγιασες, αλλά κ’ εκείνες τες επιθυμίες που για σένα γυάλιζαν μες στα μάτια φανερά, κ’ ετρέμανε μες στη φωνή – και κάποιο τυχαίον εμπόδιο τες ματαίωσε

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...