Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Είναι έτοιμο για κατασκήνωση;


Θέλετε πολύ να το στείλετε κατασκήνωση, αλλά δεν είστε σίγουρη αν είναι έτοιμο να σας αποχωριστεί. Αλήθεια, υπάρχει «σωστό» timing κι αν ναι, ποιο είναι;
Πολλοί, λένε, ότι ένα παιδί είναι έτοιμο να ζήσει την πρώτη του κατασκηνωτική εμπειρία μόλις συμπληρώσει τα πέντε του χρόνια. Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει συγκεκριμένη ηλικία «ορόσημο» για τον μικρό κατασκηνωτή.
Πως μπορούμε να το καταλάβουμε;
Το μοναδικό «ορόσημο» που μπορεί να μας δείξει ότι το παιδί μας είναι έτοιμο να πάρει το σακίδιό του και να περάσει την πύλη της κατασκήνωσης, είναι το κατά πόσο είναι έτοιμο να μας αποχωριστεί ή όχι – κάτι το οποίο δεν είναι τόσο θέμα ηλικίας, όσο διαπαιδαγώγησης. Ένα παιδάκι προσκολλημένο στους γονείς τους, ακόμα και στα επτά του χρόνια θα δυσκολευτεί να κάνει αυτό το βήμα. Ένα πιο ανεξάρτητο παιδί –μπορεί ναι μεν να γκρινιάξει κάποια στιγμή– θα προσαρμοστεί όμως σαφώς ευκολότερα στην κατασκηνωτική ζωή. Η ηλικία των έξι χρόνων, πάντως, θεωρείται μια καλή ευκαιρία για να αρχίσει να μπαίνει σταδιακά το μικρό μας στο κλίμα.
Υπάρχουν προϋποθέσεις;
Φυσικά και υπάρχουν! Να μην το ρίξουμε κατευθείαν στα βαθιά, αλλά να υπάρξει ένα διάστημα προσαρμογής τα προηγούμενα χρόνια. Ένα summer camp π.χ., στο οποίο το παιδί θα πηγαίνει το πρωί και θα φεύγει το βράδυ, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να πάρει μια γεύση των δραστηριοτήτων και της ομαδικής ζωής, αλλά και για να συνηθίσει στην ιδέα του ότι θα βρίσκεται για ένα μεγάλο κομμάτι της ημέρας μακριά μας.
Extra Tip: Μην ξεχνάτε πως η κατασκήνωση μπορεί να έχει εξαιρετικά οφέλη ακόμα και σε παιδιά εσωστρεφή, που δεν κάνουν εύκολα φίλους, παιδιά με χαμηλή αυτοεκτίμηση ακόμα και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή ειδικές ανάγκες. Σε κάθε περίπτωση, όμως, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει του υπεύθυνους για τα ιδιαίτερα θέματα που αφορούν το παιδί σας ώστε να μπορέσουν να το ενθαρρύνουν και να το υποστηρίξουν κατάλληλα.
Της Μάρθας Αγγελοπούλου με τη συνεργασία της ψυχολόγου Ειρήνης Μπίρμπου (eirini_mpirmpou@yahoo.gr) και της παιδαγωγού Σοφίας Προδρόμου.-happymom.gr

Είναι το παιδί σας κακομαθημένο;

How-Unspoil-Your-Child
10 σημάδια που φανερώνουν ότι έχετε κακομάθει το παιδί σας
Είναι πολύ εύκολο να ξεχωρίσετε ένα κακομαθημένο παιδάκι στην παιδική χαρά , τι γίνεται όμως όταν πρόκειται για το δικό σας; Μπορείτε να κάνετε μια σκληρή αλλά ειλικρινής κριτική στον εαυτό σας;
Εδώ είναι μια λίστα με 10 σημάδια που φανερώνουν ότι μεγαλώνετε ένα κακομαθημένο παιδάκι.
Έχει πολύ συχνά ξεσπάσματα/ εκρήξεις
Ένα σίγουρο σημάδι ότι το παιδάκι σας είναι κακομαθημένο παιδί είναι τα βίαια ξεσπάσματα και εκρήξεις θυμού που μπορεί να εκδηλώνει τόσο σε δημόσιο χώρο όσο και στο σπίτι.
Δεν είναι ποτέ ικανοποιημένο
Τα κακομαθημένα παιδιά συχνά δεν μπορούν να εκφράσουν την ικανοποίησή για ό, τι έχουν. Αν δουν κάποιον άλλον με κάτι, θα θέλουν απλά να το αποκτήσουν.
Δεν είναι συνεργάσιμο
Σε κανένα παιδί δεν αρέσει να κάνει δουλειές, αλλά από τη στιγμή που έχει περάσει στην νηπιακή ηλικία, θα πρέπει να είναι πρόθυμο να βοηθάει με μικρές δουλειές όπως το να μαζεύει τα παιχνίδια του ή να βγάζει τα παπούτσια του. Διαβάστε σε σχετικό άρθρο τουBaby.gr πώς μπορούν τα παιδιά να βοηθήσουν στις δουλειές του σπιτιού και τι μπορούν να κάνουν.
Προσπαθεί να ελέγξει τους ενήλικες
Τα κακομαθημένα παιδιά συχνά δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους συνομηλίκους τους από τους ενήλικες και πιστεύουν πώς πρέπει όλοι να κάνουν το δικό τους.
Συχνά σας ντροπιάζει σε δημόσιο χώρο
Ένα στραβοπάτημα μια στο τόσο είναι φυσιολογικό, αλλά όταν ένα παιδάκι στεναχωρεί σκόπιμα τον γονέα  σε δημόσιο χώρο προκειμένου η προσοχή να είναι στραμμένη πάνω τους, τότε η κατάσταση έχει ξεφύγει και δεν πρόκειται για ένα μεμονωμένο γεγονός.
Δεν μοιράζεται τα πράγματά του
Είναι δύσκολο για ένα βρέφος να μπορεί να μοιράζεται τα πράγματά του, όταν όμως ένα παιδάκι έχει φτάσει στην ηλικία των 4 θα πρέπει να είναι πρόθυμο να μοιράζεται τα παιχνίδια τους, το φαγητό του κ.λπ. με τους φίλους και τα αδέλφια του.
Πρέπει να τον/την παρακαλέσετε για να κάνει κάτι
Ένας γονέας καλώς ή κακώς είναι μια μορφή «εξουσίας» και όταν ζητάει κάτι πρέπει να γίνεται. Αν λοιπόν παρακαλάτε κάθε φορά το παιδί σας για να κάνει κάτι που το ζητάτε μάλλον πρόκειται για ένα κακομαθημένο παιδάκι.
Σας αγνοεί
Σε κανένα παιδί δεν αρέσει να ακούει τη λέξη «όχι», αλλά δεν θα πρέπει να σας αγνοεί όταν του/της μιλάτε.
Δεν μπορεί να παίζει μόνο του
Από την ηλικία των 4, ένα παιδί θα πρέπει να είναι πρόθυμο (και να είναι σε θέση) να μπορεί να παίζει μόνο τους για κάμποση ώρα μέσα στη διάρκεια της ημέρας. Αν χρειάζεται συνέχεια τον ένα από τους δύο γονείς δίπλα του ή κάποιο παιδάκι, σημαίνει ότι έχει ανάγκη για προσοχή.
Πρέπει να τον/την δωροδοκείτε συνέχεια
Οι γονείς δεν πρέπει να δωροδοκούν με παιχνίδια, χρήματα, λιχουδιές ή άλλα παρόμοια πράγματα τα παιδιά, προκειμένου να κάνουν ό,τι τους ζητήθηκε.
Πηγή:baby.gr

Ο καθρέφτης της αποδοχής για το παιδί.»Μαμά, εσύ πρέπει να μ’ εμπιστεύεσαι…»

LITTLE-GIRL-LOOKING
Της Αγγελικής Μπολουδάκη
“Μαμά, εσύ πρέπει να μ’ εμπιστεύεσαι! Γιατί, αν δεν μ’ εμπιστεύεσαι εσύ, όταν μεγαλώσω, δεν θα μ’ εμπιστεύεται κανείς”.
Ένα παιδί 7 ετών στη μητέρα του.
Ένα παιδί αγαπά τον εαυτό του, μόνο όταν οι γονείς του το αγαπήσουν ανεμπόδιστα. Η αυτοεκτίμηση του ενισχύεται από την αγάπη των γονιών του, η οποία είναι συνεχής και σταθερή, προσφέρεται χωρίς όρους και απευθύνεται σε αυτό που είναι, με το φύλο που έχει, τα χαρακτηριστικά του που το ξεχωρίζουν από τους άλλους, τις ικανότητες αλλά και τις αδυναμίες του. Αποδέχεται την αξία του, όταν τα συναισθήματά του κατανοούνται, όταν οι παρορμήσεις του οριοθετούνται, όταν έχει την προτεραιότητα στην καρδιά τους, όταν προστατεύεται αποφασιστικά από τους κινδύνους, όταν νιώθει περήφανο για εκείνους. Νιώθει πως έχει ξεχωριστή θέση στη ζωή τους, πως αξίζει για εκείνους, οπότε αισθάνεται σημαντικός κι η ύπαρξή του αποκτά υπόσταση, η ζωή του νόημα.
Ένα παιδί χρειάζεται να είναι βέβαιο πως οι γονείς του το ήθελαν στη ζωή τους. Ενώνεται με τον εαυτό του, την ψυχή και το σώμα του, όταν συναντά ολάκερο τον εαυτό του στην επιθυμία τους για εκείνον. Το θερμό τους κράτημα διαπερνά την ψυχή και το σώμα του, γίνεται ερωτική φόρτιση που εξελίσσεται σε λαχτάρα για ζωή. Αν αγαπιέται και παράλληλα επιθυμείται, οι συναισθηματικές του ανάγκες για ασφάλεια εκπληρώνονται, ο συναισθηματικός δεσμός επιτυγχάνεται, οπότε μπορεί να ασχοληθεί με εμπιστοσύνη με την δική του επιθυμία. Συνδέεται με τη ζωή και οργανώνει τα ταξίδια του, ελεύθερος από εξαρτήσεις που θα μπορούσαν να τον κάνουν να επιστρέφει για να εκπληρωθούν οι παιδικές του άλυτες ανάγκες. Δημιουργεί όνειρα που δεν είναι ψευδαισθήσεις, γιατί ένας δυνατός κρίκος τον ενώνει με την πραγματικότητα.
Εστιάζεται σε αυτό που είναι και το καλλιεργεί, συγκεντρώνεται σε αυτό που κάνει, χωρίς να αποσπάται από συναισθηματικά διλήμματα, αποδέχεται τις αδυναμίες του, οι οποίες δεν αποτελούν πλήγμα για την αξία του. Είναι βέβαιος για τη πολύτιμη θέση που έχει στην καρδιά τους, αισθάνεται πληρότητα και κάθε έλλειψη δεν πλήττει την αξία του, γιατί ο ίδιος δεν νιώθει έλλειμμα αγάπης και επιθυμίας.
Αν οι δυσκολίες των γονιών του δεν τους επιτρέψουν να δεσμευτούν μαζί του, δεν μπορεί να ενωθεί με τον εαυτό του, δεν μπορεί να δεσμευτεί με τους άλλους και οι διψασμένες του ανάγκες τον στρέφουν στα αποκτήματά του, εξαρτάται από τα υλικά αγαθά του, ανήμπορος να τα αποχωριστεί. Δεν τον ενώνουν δυνατά νήματα επιθυμίας με τη ζωή του, οπότε για να μη βρεθεί στο κενό, απλώνει τα δίχτυα του στα αντικείμενά του, προσπαθώντας να κρατηθεί από κάπου, κάνοντας κινήσεις που τον αφήνουν συναισθηματικά μετέωρο.
Αν δεν επιθυμηθεί βαθιά για αυτό που είναι, τον περιμένει ένα αυτιστικό κέλυφος, στο οποίο κρύβεται, γιατί δεν έχει εικόνα επιθυμίας να τον καλοδεχτεί. Δεν την ζωγράφισε κανένας για κείνον. Νιώθει σαν ένα έργο αφηρημένης τέχνης, όπου όμως ο ζωγράφος δεν είχε τίποτα στη φαντασία του όταν το έφτιαχνε. Και έμεινε ο καμβάς μόνος, να εκφράζει μια μοναξιά που δεν κατοικήθηκε ποτέ.
Ένα παιδί χρειάζεται να επιβεβαιωθεί για τον ίδιο σαν οντότητα από τους γονείς του, να θαυμαστεί για τα ταλέντα του, για να μπορέσει να τα αναγνωρίσει, να τα εκτιμήσει και για να αποκτήσουν καίρια θέση στην καρδιά του. Τους χρειάζεται για να τον επαινέσουν, να τον ενθαρρύνουν, να γίνουν ο καθρέφτης του, που θα αντανακλά τον ίδιο και τα χαρίσματά του, για να αισθανθεί πως του ανήκουν, ώστε να αξιοποιήσει τις δεξιότητές του, μοιράζοντάς τις με άλλους κοινωνώντας ζωή.
Χρειάζεται ένα καθρέφτισμα, όπου οι γονείς θα έχουν έρθει σε επαφή με τη δική τους αλήθεια,για να μπορούν να υποστηρίξουν δουν σε εκείνον την αλήθεια του και να μην κάνουν το λάθος να δουν στο παιδί τους εκείνο που θα ήθελαν να είναι οι ίδιοι. Χρειάζεται το βλέμμα επιδοκιμασίας των γονιών του, παραμερίζοντας τους φόβους τους για τα δικά τους ανεκπλήρωτα ή ματαιωμένα όνειρα, επιτρέποντας του να έχει τα δικά του όνειρα, τα οποία δεν αποτελούν απειλή για κείνους.
Αν επιβεβαιωθεί, μπορεί ελεύθερος να πραγματώσει τα όνειρά του, γιατί τα νιώθει ως δικά του και ότι είναι θετικά για τον ίδιο και για τους άλλους. Αν έχει το ενθαρρυντικό τους βλέμμα για τις προσπάθειες που καταβάλλει, αυτό που θα τον ενδιαφέρει θα είναι το ενδιαφέρον για το στόχο του, ενώ η νίκη δε θα γίνεται αυτοσκοπός για εκείνον, γιατί δε θα γυρεύει την επιβεβαίωση μέσα από αυτήν, αλλά θα αντλεί χαρά από τη δημιουργικότητά του. Αν η έκβαση είναι αρνητική, δεν θα το εκλαμβάνει ως αποτυχία, γιατί δεν θα συγχέει την αξία του με αυτήν, αλλά θα αξιοποιεί τα μαθήματα που του χαρίζει. Θα εκτιμά την παρουσία του σε ό,τι κι αν κάνει, θα δεσμεύεται μαζί του και θα αποκομίζει τα συναισθηματικά οφέλη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του σε αυτό.
Εάν όμως νιώσει ότι οι ικανότητες του μένουν απαρατήρητες, δεν μπορεί να εστιαστεί σε αυτές, γιατί χάνουν το ενδιαφέρον τους για τον ίδιο. Στη συνέχεια της ζωής του, χαμένος στις διαδρομές του, θα ψάχνει στα τυφλά να συναντήσει ένα βλέμμα να τις αναγνωρίσει, για να κερδίσει τη χαμένη επιβεβαίωση. Θα επιζητά τη συνεχή αναζήτηση καθρεφτισμάτων από τους άλλους, επειδή δεν θα αισθάνεται αρκετά σίγουρος για τον εαυτό του, οπότε θα καταφεύγει σε ματαιότητες όταν μεγαλώσει, με κίνδυνο να τον παγιδεύσουν σε δικούς τους αλλότριους καθρέφτες.
Οι ενήλικες, που αναζητούν απεγνωσμένα καθρέφτες στους άλλους, είναι εκείνοι που ως παιδιά δε θαυμάστηκαν για κάθε μόριο του ψυχισμού τους. Ο Νάρκισσος προσπαθούσε να διακρίνει τον εαυτό του στο καθρέφτισμα της λίμνης, γιατί ως παιδί δεν είχε το βλέμμα κάποιου για να του πει ότι είχε αξία για εκείνον. Απέμεινε μόνος με την αντανάκλαση του να ζητά απεγνωσμένα μια αντανάκλαση στο βλέμμα των άλλων για να επιβεβαιωθεί. Ένιωθε άδειος και προσπαθούσε να μορφοποιήσει τον εαυτό του μέσα από εκείνους. Και αυτό το βλέμμα, που δεν μπορούσε να εστιαστεί σε εκείνον αλλά στις ανάγκες τους από εκείνον, τον απορρόφησε τόσο που χάθηκε σε αυτό.
Αν δεν επιβεβαιωθεί για τις προσπάθειες του, θα εξαρτάται από το αποτέλεσμα για να δικαιωθεί ως ύπαρξη. Αν αποτύχει σε κάτι, θα αισθάνεται ο ίδιος αποτυχημένος και είτε θα θλίβεται είτε θα επιρρίπτει σε άλλους την ευθύνη. Θα γίνεται ένας πρωταθλητής, όπου εκείνο που θα τον ενδιαφέρει θα είναι να κάνει ολοένα και μεγαλύτερα ρεκόρ με κάθε τίμημα, γιατί θα συνδέει την αξία του με τη νίκη. Θα χρησιμοποιεί κάθε μέσον για να πετύχει ένα καλύτερο αποτέλεσμα, προκειμένου να αποκτήσει την επιβεβαίωση που επιζητά για να αναγνωριστεί.
Θα επιδίδεται σε ένα άκρατο ανταγωνισμό, στη σκέψη πως η αξία του είναι τόσο εύθραυστη, που, αν η επιβεβαίωση δοθεί στους άλλους, εκείνος θα εκμηδενιστεί. Θα καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για να ευχαριστήσει εκείνους που τον επιβεβαιώνουν, και τελικά θα τους χαρίζει το έπαθλο, γιατί δεν αισθάνεται πως το αξίζει. Θα πορεύεται άδειος, χωρίς να μπορεί να αισθανθεί αυτήν την πληρότητα, που νιώθει κάποιος όταν αγαπιέται για αυτό που είναι και όχι για αυτά που έχει ή για αυτά που κατακτά.
Ένα παιδί χρειάζεται να νιώσει ότι είναι αποδεκτό για τους γονείς του, πως το δέχονται και το αγαπούν βαθιά για αυτό που είναι ως οντότητα. Αισθάνεται αποδεκτός όταν τον αγαπούν χωρίς όρους, χωρίς δηλαδή να έχουν προσδοκίες από εκείνον. Η αποδοχή τους παραμένει όταν επιτυγχάνει αλλά και όταν αποτυγχάνει, όταν προχωράει στη ζωή του αλλά και όταν είναι στάσιμος, όταν εκφράζει την αγάπη του αλλά και όταν ξεχειλίζει το χείμαρρο των αρνητικών του συναισθημάτων προς εκείνους. Αν οι γονείς του έχουν ικανοποιήσει τις προσδοκίες τους και έχουν συμφιλιωθεί με αυτά που δεν μπόρεσαν να κάνουν, τότε είναι εύκολο να εστιαστούν στο παιδί τους και να αγαπήσουν το παιδί τους και όχι τις προσδοκίες τους από εκείνον.
Αν αισθάνεται αποδεκτός στην καρδιά τους, μαθαίνει να εμπιστεύεται την αυθεντικότητά του, να την υποστηρίζει και να την διεκδικεί στις επιλογές του. Μπορεί εύκολα να τους ακούσει, όταν βάζουν όρια στη συμπεριφορά του, γιατί νιώθει πως το κάνουν για να τον προστατέψουν και όχι για να ικανοποιηθούν εκείνοι.
Όταν η εκτίμησή τους σε εκείνον παραμένει σταθερή και δεν αλλάζει ακόμα κι αν κάνει λάθη, νιώθει πως αξίζει και η αυτοεκτίμησή του εδραιώνεται, η αξία του απλώνεται σε όλο το ψυχικό του σύστημα. Αναγνωρίζει εύκολα αυτό που ο ίδιος επιθυμεί και απλά το διεκδικεί. Χωρίς να θυμώνει για αυτό. Χωρίς να επιτίθεται στα όνειρα του και να τα ακυρώνει. Χωρίς να απομακρύνεται έντρομος από ανθρώπους που τον εκτιμούν, επειδή θα αισθάνεται ανοίκεια με αυτό. Χωρίς να κάνει αλλότριους συμβιβασμούς για να κερδίσει επιβεβαίωση, την οποία θα την μπερδεύει με την αποδοχή.
Δεν θα φοβάται μήπως χάσει τους ανθρώπους του, εάν διεκδικήσει αυτό που θέλει, γιατί θα νιώθει σίγουρος για τον εαυτό του και για τη θέση που πρέπει να έχουν δίπλα του οι άνθρωποι που τον αγαπούν. Ενώ θα εκτιμά την προσφορά και θα νιώθει ευγνωμοσύνη για αυτήν, δε θα προσφέρει τα πάντα σαν αντάλλαγμα όταν οι επιθυμίες του ικανοποιούνται, γιατί θα αναγνωρίζει την αξία του και θα διεκδικεί καταστάσεις αντάξιες του. Θα σχετίζεται με υγιή τρόπο με το δημιουργικό του παιδί και θα αξιοποιεί την δημιουργικότητά του, επιλέγοντας τα υλικά που θα την πλάσει και τους φιλόξενους χώρους που θα την τοποθετήσει.
Ένα παιδί για να ανθίσει χρειάζεται αγάπη. Μιαν αγάπη που τα πρωταρχικά της στοιχεία θα είναι η βαθιά τους επιθυμία για εκείνο, η ουσιαστική αποδοχή τους για το σύνολο της ύπαρξής του, η επιβεβαίωση τους για τους σπόρους που καλλιεργούνται στην ψυχή του.
Η Αγγελική Μπολουδάκη είναι ιδιώτης Κοινωνική Λειτουργός, τέως στέλεχος του Κέντρου πρόληψης της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών Ν.Χανίων και τέως Εκπαιδευτικός Α.Τ.Ε.Ι. Είναι συγγραφέας του βιβλίου ‘Μαμά, μπαμπά, δε με κοιτάξατε και χάθηκα’, Εκδόσεις Αραξοβόλι
Πηγή:http:enallaktikidrasi.com

Ιδέες για να απασχολήσετε το παιδί σας όταν βαριέται!

o-KID-BORED-facebook
Μια από τις πιο   γνωστές φράσεις των παιδιών είναι: » βαριέμαι».
Υπάρχουν πολλοί δημιουργικοι τρόποι για να απασχολήσετε τα παιδιά σας και να τα κάνετε να αλλάξουν αυτό το βαριεστημένο ύφος:
 .
Το παιχνίδι του χαρτιού.
Κόψτε κομμάτια χαρτιού και πείτε στο παιδί σας να γράψει ή να ζωγραφισει κάποια πράγματα που θα ήθελε να κάνει αυτή την στιγμή. Διπλώστε τα και βάλτε τα σε ένα μπολ ανακατέψτε τα και διαλέξτε!
 .
Δοκιμάστε ένα κυνήγι θησαυρού με το όνομά τους.
Αυτό είναι καλύτερο για μεγαλύτερα παιδιά: Ψάξτε στο ίντερνετ άλλους διάσημους ποδοσφαιριστές, τραγουδιστές, ιστορικά πρόσωπα που έχουν το ίδιο όνομα με του παιδιού σας.Όποιος βρει πιο γρήγορα για το όνοματου κερδίζει!
 .
Δείτε φωτογραφίες.
Θυμηθείτε μαζί με τα παιδια σας παλιές αναμνήσεις θυμηθείτε αστεία περιστατικά και μοιραστείτε άγνωστες στιγμές από το παρελθόν.Κάντε ένα παζλ από χαρτί.
Τα παιδιά τρελαίνονται να κόβουν χαρτιά με ψαλίδια.Κόψτε χρωματιστά χαρτιά σε διάφορα μεγέθη και φτιάξτε ένα χειροποίητο παζλ.Δείτε μαζί το βίντεο του γάμου σας.
Στα παιδιά αρέσει να βλέπουν βίντεο και εντυπωσιάζονται με κάτι στο οποίο δεν συμμετέχουν.Θα τους αρέσει να δουν την μαμά και τον μπαμπά νύφη και γαμπρό.
 .
Κάντε μια «ανάποδη ώρα.»
Ονομάστε μια ώρα που τα παιδιά σας βαριούνται και κάντε τα πάντα ανάποδα. Μιλήστε ανάποδα περπατήστε ανάποδα και κάντε τα πάντα ανάποδα.Θα ξετρελαθουν!Μαγειρέψτε.
Πειραματιστείτε και φτιάξτε ένα γεύμα μόνο για εσάς και τα παιδιά σας. Γίνετε σεφ του σπιτιού σας.
 .
Παίξτε » εστιατόριο»
Είτε μαγειρέψετε είτε όχι, μπορείτε να στολίσετε το τραπέζι σας σαν να είστε σε εστιατόριο, να ντυσετε το παιδί σας σερβιτόρο και να παραγγείλετε το φαγητό σας.Δεν υπάρχει πρόβλημα αν σερβίρετε φαγητό από χθες καθώς θα είναι πολύ διασκεδαστικό έτσι οι αλλιώς
 .
Καλή διασκέδαση!
.
babyradio.gr-Γκαλίτσιου Μαριάννα

Γιατί τα παιδιά αγαπούν τον παππού και τη γιαγιά;

pappous011
Είναι γνωστή η αγάπη των παιδιών για τους «παππούδες» τους. Η εξήγηση δεν είναι τόσο απλή, όσο κι αν θεωρείτε ότι γνωρίζετε τους λόγους της ιδιαίτερης αυτής σχέσης.
Είναι πάντα πρόθυμοι: υπάρχουν περιπτώσεις που οι γονείς λένε και κάποια «όχι» στο παιδί για να μην το κακομαθαίνουν. Ο παππούς και η γιαγιά ποτέ!
Είναι σοφοί: τα παιδιά εντυπωσιάζονται επειδή πάντα έχουν να τους διηγηθούν απίστευτες ιστορίες και δίνουν την εντύπωση ότι ξέρουν τα πάντα.
Δεν τα μαλώνουν: του παιδιού μου το παιδί είναι δυο φορές παιδί μου, λέει ο θυμόσοφος λαός. Τόσο πολύ αγαπούν τα εγγόνια τους που δεν τους γίνονται ποτέ δυσάρεστοι!
Λένε ιστορίες για τους γονείς τους: πάντα αρέσουν στα εγγόνια να ακούν από το στόμα των «παππούδων» άγνωστες ιστορίες για τα παιδικά χρόνια της μαμάς ή του μπαμπά.
Δίνουν λεφτά και δώρα: από τους πιο βασικούς λόγους που τα παιδάκια περιμένουν πώς και πώς να πάνε οικογενειακώς στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς.
Με μια φράση, τα παιδάκια αγαπούν τους «παππούδες» γιατί τα κάνουν να νιώθουν ότι όλο το σύμπαν περιστρέφεται γύρω τους!
πηγή: mother.gr

Σε ποια ηλικία μπορεί να κάνει μπάνιο μόνο του ένα παιδί;

80fee5b7-fd3f-45ee-aa8d-31f457e303bf
Πολλοί γονείς αναρωτιούνται πότε είναι η σωστή ηλικία για να αφήνουν τα παιδιά τους να κάνουν μπάνιο.
Πρέπει να αφήσετε τα παιδιά σας να κάνουν μπάνιο μόνα τους όταν σας ζητήσουν λίγη ιδιωτικότητα και νιώθουν πως θέλουν να αποκρύψουν το σώμα τους.
Συνήθως η ηλικία που ένα παιδί ζητά να κάνει μπάνιο μόνο του είναι περίπου στα 8 με 9.Βέβαια μερικά παιδιά ζητάνε να κάνουν μπάνιο μόνα τους από την ηλικία των 5 ή των 6.
Οι ειδικοί προτείνουν να περιμένετε μέχρι την ηλικία των 8 μέχρι να τα αφήσετε να κάνουν μπάνιο.
Βέβαια για να κάνει ένα παιδί μπάνιο μόνο του πρέπει να είναι απόλυτα έτοιμο για να το κάνει.Πρέπει να του μάθετε από νωρίς πως να πλένει τα σημεία του σώματός του και ποια στάση σώματος πρέπει να έχει έτσι ώστε να μην ερεθίσει τα μάτια του, να μην μπει νερό στα αυτιά και να μην πνιγεί.
Αν το παιδί σας, σας ζητήσει στην ηλικία των 5 ή  6  να κάνει μπάνιο τότε πρέπει να δημιουργήσετε ένα ασφαλές μπάνιο με προστατευτικές επιφάνειες , κάθισμα και σκαλοπατάκια για να μπορεί να κάνει μπάνιο εύκολα.
Βέβαια αν το έχετε προετοιμάσει σωστά και του έχετε εξηγήσει τους κινδύνους του μπάνιουαλλά πάλι δεν θέλετε να το αφήσετε μόνο του τότε  μπορείτε να βάλετε μια κουρτίνα μπάνιου έτσι ώστε να νιώθει ότι είναι μόνο αλλά και να μπορείτε να το ελέγξετε αναπάσα στιγμή  αν συμβεί κάτι.
babyradio.gr- Άννα Κ.

Ο χρόνος που οι έφηβοι αφιερώνουν στον υπολογιστή σχετίζεται με το μορφωτικό επίπεδο των γονιών

3023167-poster-p-girls
Το μορφωτικό επίπεδο των γονιών σχετίζεται με τον χρόνο που οι έφηβοι αφιερώνουν μπροστά από κάποια οθόνη -τηλεόραση, υπολογιστή ή κονσόλα παιχνιδιών.
Αυτό υποστηρίζει πρόσφατη έρευνα με τίτλο «Η επίδραση του μορφωτικού επιπέδου του γονέα στη χρήση οθόνης από τα παιδιά τους», την οποία διεξήγαγε ομάδα επιστημόνων της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
«Ναι, οι γονείς έχουν σημαντική επιρροή στις τηλεοπτικές συνήθειες των παιδιών τους» επισημαίνει το μέλος της ερευνητικής επιστημονικής ομάδας, Αναστασία Μπουνόβα, υποψήφια διδάκτορας στο Δημοκρίτειο.
Η έρευνα, που έγινε σε πανελλήνιο δείγμα 1.141 εφήβων, ηλικίας 12- 15 ετών και στους γονείς τους το διάστημα Ιανουάριος 2013-Μάιος 2014, έδειξε ότι οι νέοι που οι γονείς τους έχουν ολοκληρώσει μόνο την υποχρεωτική εκπαίδευση φαίνεται να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο μπροστά σε οθόνες, σε σχέση με αυτούς που οι γονείς τους έχουν ολοκληρώσει δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τα αγόρια κάθονται περισσότερες ώρες μπροστά σε μια οθόνη από ό,τι τα κορίτσια (κατά μέσον όρο 198 λεπτά τη μέρα έναντι 158 λεπτά). Επίσης, η οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι πλέον πιο ελκυστική από την οθόνη της τηλεόρασης, καθώς κερδίζει την προσοχή των εφήβων για 80 λεπτά την ημέρα, πάντα κατά μέσον όρο, σε σχέση με την TV, η οποία υποχώρησε οριακά στη δεύτερη θέση προτίμησης (79 λεπτά την ημέρα).
Είναι, τέλος, φανερό ότι η παρουσία υπολογιστή στο υπνοδωμάτιο αυξάνει την πιθανότητα να κάθονται οι έφηβοι μπροστά σε μια οθόνη για περισσότερο από 2 ώρες το 24ωρο.
«Από ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας διαπιστώθηκε ότι ο χρόνος που οι έφηβοι αφιερώνουν μπροστά από κάποια οθόνη ηλεκτρονικών συσκευών ξεπερνά τις συστάσεις της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής για μέγιστη χρήση δύο ώρες την ημέρα» τόνισε η Αναστασία Μπουνόβα.
Την έρευνα, που παρουσιάστηκε στη διάρκεια του 13ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Αθλητικής Ψυχολογίας, με διεθνή συμμετοχή, στα Τρίκαλα, διεξήγαγαν –εκτός της Αν. Αν. Μπουνόβα- η καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου και οι αναπληρωτές καθηγητές Θ. Κουρτέσης και Ν. Αγγελούσης.
Πηγή:onmed.gr

Πώς να κόψετε τις κακές συνήθειες των παιδιών!

na_xerei
Πολλοί γονείς παραπονιούνται ότι το παιδί τους έχει αποκτήσει μία κακιά συνήθεια και δυσκολεύονται να του την κόψουν. Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι κακές συνήθειες και με ποια tips θα μπορέσετε να απαλλαγείτε, σύμφωνα με τον παιδίατρο Δρ. Σπύρο Μαζάνη. 

Οι πιο συνηθισμένες κακές συνήθειες είναι:
1.Δεν κόβει την πάνα
2.Δεν κόβει την πιπίλα
3.Τρώει τα νύχια του
4.Βάζει το δάχτυλο στη μύτη
5.Κατουριέται στο κρεβάτι
6.Κοιμάται στο κρεβάτι με τους γονείς του
7.Χαϊδεύει τα γεννητικά του όργανα και τον ποπό του

Πώς να κόψει την πάνα

-Ιδανική ηλικία μετά τα 2 χρόνια διότι αρχίζει η ωρίμανση των σφιγκτήρων
-Ιδανική εποχή: από Μάιο έως Σεπτέμβριο που φοράει λιγότερα ρούχα
-Δώστε όνομα για τα “τσίσα” και τα “κακά”
-Όταν τα κάνει βγάζετε την πάνα το συντομότερο δυνατόν για να μη συνηθίζει τις ακαθαρσίες πάνω του
-Αφήστε το γυμνό τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα ώστε να βλέπει από πού κάνει τα τσίσα και τα κακά
-Μάθετέ του τη διαδικασία της τουαλέτας, χαρτί υγείας, καζανάκι
Πώς να κόψει την πιπίλα 
-Ιδανική περίοδος μετά τον πρώτο χρόνο της ζωής
-Σταδιακή μείωση κατά τη διάρκεια της ημέρας
-Κόψτε σταδιακά τη βάση της πιπίλας με ψαλίδι για να μην την ευχαριστιέται
-Εξαφανίστε τη και πείτε του μια φανταστική ιστορία όπως ότι την πήρε η νεράιδα, ο παιδίατρος κ.λπ.

Όταν τρώει τα νύχια του

-Κόψτε του πολύ καλά και κοντά τα νύχια και λιμάρετέ τα με μία χάρτινη λίμα
-Απασχολήστε τα χέρια του με παιχνίδια και κατασκευές
-Μην βάζετε πιπέρι
-Μη δείχνετε ότι σας πιάνει πανικός διότι το εκμεταλλεύεται
Όταν βάζει το δάχτυλο στη μύτη
-Πρώτα γίνεται ένας καλός έλεγχος από ΩΡΛ της μύτης μήπως έχει ρινίτιδες, αλλεργίες, ξένο σώμα κ.λπ.
-Καλό κόψιμο των νυχιών
-Απασχολήστε τα χέρια του
-Τοποθετήστε στα δάχτυλά του π.χ. γαρυφαλέλαιο, ώστε όταν τα πλησιάζει στη μύτη να του προκαλεί δυσφορία.

Όταν κατουριέται στο κρεβάτι

-Πριν κοιμηθεί το πάμε για τσίσα
-Δύο ώρες μετά τον ύπνο το ξυπνάμε κανονικά για να πάει για τσίσα
-Δεν του δίνουμε υγρά από το απόγευμα μέχρι την ώρα του ύπνου για να μη μαζεύει η κύστη του τσίσα.

Όταν κοιμάται στο κρεβάτι σας

-Μάθετέ του νωρίς τους ρόλους μέσα στην οικογένεια (μαμά, μπαμπάς, παιδί, δωμάτιο)
-Καθίστε στο κρεβάτι του μέχρι να κοιμηθεί
-Αφήστε στο δωμάτιό του ένα μικρό φωτάκι αναμένο και κρύψτε τα παιχνίδια ζωάκια γιατί κάνουν σκιές και φοβάται
-Να φαίνεστε σίγουρη όταν του λέτε ότι δεν μπορεί να κοιμηθεί στο κρεβάτι σας
-Πριν τον ύπνο να μη βλέπει τηλεόραση και να μην του διαβάζετε τρομακτικές ιστορίες για δράκους κ.λπ.
Όταν χαϊδεύει τα γεννητικά του όργανα και τον ποπό του
-Χρειάζεται ένας καλός έλεγχος των γεννητικών οργάνων για πιθανή λοίμωξη ή ερεθισμό
-Μέθοδος απόσπασης της προσοχής του με διάφορα πράγματα
-Στενά ρούχα για να δυσκολεύεται να βάζει το χέρι του
-Καθαρά χέρια
-Μην το τιμωρείτε, μην το τρομάζετε
Πηγή: Tlife

Κι εμείς που φάγαμε ξύλο, τι πάθαμε;

57f47434_42-29222464
..ακούμε συχνά να ακούγεται από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας , αλλά και από νεότερους , δυστυχώς.
Παροτρύνσεις για ξυλιές στα χεράκια, φωνές με έντονο ύφος, χειρονομίες προσβλητικές και τιμωρίες στη γωνία, αποτελούν κάποιες προσφιλείς, «ανώδυνες» τακτικές, που συστήνονται ελαφρά τη καρδία, ακόμη και από παιδαγωγούς, προκειμένου να συνετιστεί ένα παιδί, ένα νήπιο, ένα βρέφος που … «ενοχλεί».
Κι όμως, δεν υπάρχει μεγαλύτερη παγίδα, από την επιφανειακή προσέγγιση του.. «έλα, μωρέ τι πάθαμε με λίγο ξύλο;”
Το ξύλο που έχει δεχθεί ένα παιδί, αγαπητέ υποστηρικτή των «λίγων ξυλιών», πλημμύρισε κάποτε τον εγκέφαλό του με κορτιζόλη, την ορμόνη του άγχους, προκαλώντας αλλαγές μόνιμες στην εγκεφαλική φυσιολογία του.
Το έχει κάνει ψυχρό συναισθηματικά, αφού έμαθε στην πιο τρυφερή του ηλικία, πως ένας γονιός μπορεί να ταυτιστεί με τον τιμωρό του.
Το έκανε να νιώθει μόνο, με συναισθήματα οργής, μίσους, τα οποία στη συνέχεια έστρεψε στον εαυτό του, βιώνοντας ενοχή και ματαίωση.
Αλήθεια, όσοι νομιμοποιούν το ξύλο, μπορούν να συνάψουν πολύ στενές σχέσεις και να συνδεθούν συναισθηματικά;
Μπορούν να βιώσουν την απόλυτη εμπιστοσύνη προς οποιοδήποτε άλλο ανθρώπινο ον, αφού οι ίδιοι τους οι γονείς τους κακομεταχειρίστηκαν κάποτε;
Ένιωσαν ποτέ στην πραγματικότητα πολύ κοντά και οικεία με αυτούς τους γονείς, ή απλά περιορίστηκαν σε μια σχέση ψυχρή, σε μια σχέση σεβασμού;
Πώς μπορούν, άραγε, να χειριστούν τα ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που πηγάζουν από μια ηλικία παιδική, γεμάτη ξύλο και ταπείνωση;
Και..αλήθεια, τι γίνεται με τις αγχώδεις διαταραχές που χτυπάνε συχνά την πόρτα, όσων είχαν βίαια παιδικά χρόνια;
Αγοραφοβία, κατάθλιψη, κρίσεις πανικού, πηγάζουν συχνότατα από την παιδική κακοποίηση.
Αν και συχνά τα άτομα που έχουν κακοποιηθεί πολύ νωρίς στη ζωή τους, δεν έχουν αναμνήσεις από αυτό, ωστόσο, λειτουργεί η άδηλη μνήμη τους. Η άδηλη μνήμη λειτουργεί ασυνείδητα, εσωτερικεύοντας αυτόματα ορισμένες εξωτερικές καταστάσεις και αποθηκεύοντας συναισθήματα. Συνεπώς, τα τραυματικά γεγονότα καταγράφονται εκεί και υπάρχουν πάντοτε μέσα μας, ακόμη κι αν δεν μπορούμε να τα ανακαλέσουμε συνειδητά. Ακόμη κι αν τα μικρά παιδιά, λοιπόν, δεν ανακαλούν μνήμες κακοποίησης ή ξύλου πριν την ηλικία των δύο περίπου χρόνων, τα σημάδια εντυπώνονται ανεξίτηλα πάνω τους, αφού τα βιωμένα συναισθήματα διαδραματίζουν βασικό ρόλο στη δομή ολόκληρης της ψυχολογίας τους.
Όσο και αν αθώα κι επιπόλαια τείνουν να κρίνουν ορισμένοι τις ..ξυλιές ως κάτι αναίμακτο, για ένα παιδί δεν ισχύει ποτέ αυτό. Το ξύλο, εκτός από τη σωματική κακοποίηση, εμπεριέχει και τη συμβολική διάσταση της τιμωρίας, του «ευνουχισμού» της αυτονομίας, της προσβολής της προσωπικότητας, της αποκοπής από το συναίσθημα, της διατάραξης της αυτοεκτίμησης. Ένα παιδί που τρώει ξύλο νιώθει άχρηστο, ανεπαρκές, νιώθει θύμα και σε όλη του τη ζωή θα ακολουθείται, πιθανώς, από αυτήν την αίσθηση.
Παιδιά που έχουν κακοποιηθεί σωματικά, τείνουν να διαιωνίζουν τον φαύλο κύκλο της βίας, χτυπώντας συχνά τα δικά τους παιδιά. Υπάρχει εντυπωμένη μέσα τους η γονεϊκή συμπεριφορά που βίωσαν και αν δε δουλέψουν πολύ με τον εαυτό και το συναίσθημά τους, συχνά, ασυνείδητα σχεδόν, επαναλαμβάνουν έναν τρόπο διαπαιδαγώγησης κοντινό σε εκείνον που γνώρισαν: τη βία.
Κανένας δεν οφείλει μια καλή αγωγή στο ξύλο που έφαγε παιδάκι.
Είναι αξιέπαινοι οι άνθρωποι που μπόρεσαν, παρά τη βία που υπέστησαν, να αναπτύξουν αυτοσεβασμό, σχέσεις αγάπης, οικειότητας και εμπιστοσύνης.
Παιδιά συναισθηματικά ισορροπημένα είναι εκείνα, που μεγάλωσαν με τη νοοτροπία πως το σώμα τους αξίζει σεβασμό και αγάπη. Που έμαθαν πως κανείς δεν μπορεί να τα αγγίζει πάρα τη θέλησή τους και κανείς δεν μπορεί να τους αφήνει σημάδια, ασκώντας βίαιη εξουσία πάνω τους. Χαρούμενοι ενήλικες είναι εκείνοι που άκουγαν πως τα χεράκια τους είναι για να αγκαλιάζουν και να χαϊδεύουν κι όχι για να τιμωρούν και να πονάνε τους άλλους.
Κι αν κανείς ακόμη αναρωτιέται «τι έπαθε που έφαγε λίγο ξύλο ως παιδί», τότε σίγουρα εξωτερικά είναι μια χαρά. Τα εσωτερικά, όμως τραύματά του, μάλλον είναι ακόμη νωπά.
Η επιβολή σωματικού πόνου από τον γονιό σε οποιαδήποτε μορφή απαγορεύεται πλέον σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν. 3500/06.
animartists.com

4 παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των παιδιών;

Baby_and_pails
Έχετε σκεφτεί πώς ορισμένες απλές, καθημερινές συνήθειες μπορεί να επηρεάζουν τη συμπεριφορά των παιδιών, χωρίς καν να το καταλαβαίνετε; Ας δούμε ορισμένα παραδείγματα:
  • Διατροφή: H κατανάλωση πολλής ζάχαρης και συντηρητικών, που συνήθως βρίσκονται στις επεξεργασμένες τροφές, τα είδη περίπτερου και το jυnk food, συνδέεται με την υπερκινητικότητα των παιδιών.
  • Έλλειψη ύπνου: Τα παιδιά χρειάζονται 8-12 ώρες ύπνου καθημερινά, ανάλογα με την ηλικία τους. Αν ένα παιδί δεν κοιμάται όσο πρέπει, τότε γκρινιάζει, είναι νευρικό και δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί.
  • Άσκηση: Το σώμα των παιδιών χρειάζεται κίνηση. Τα παιδιά πρέπει να χοροπηδούν, να τρέχουν , να σκαρφαλώνουν και γενικά να εκτονώνουν μέσω της άσκησης την ενέργειά τους. Για τα παιδιά που μεγαλώνουν κλεισμένα μέσα στα διαμερίσματα, η μόνη διέξοδος της καταπιεσμένης ενέργειας είναι η άσχημη ή επιθετική συμπεριφορά.
  • Αυστηρό πρόγραμμα: Τα παιδιά χρειάζονται πρόγραμμα και ρουτίνα στη ζωή τους, καθώς αυτό τους δίνει ασφάλεια. Ωστόσο δεν είναι απαραίτητο να προγραμματίζετε κάθε λεπτό της ημέρας γι’ αυτά. Αφήστε τους και λίγο χρόνο για να «βαρεθούν», για να σκεφτούν τα ίδια τι μπορούν να κάνουν και πώς μπορούν να απασχολήσουν δημιουργικά τον εαυτό τους, χωρίς να ενοχλούν τους άλλους.
πηγή: mother.gr

Αυτοέλεγχος και υπομονή- Πώς τα μαθαίνουμε στο παιδί

baby-flash-games-26
Ο αυτοέλεγχος είναι η ικανότητα του παιδιού να ελέγχει τα συναισθήματα και τις επιθυμίες του. Το βοηθάει να διατηρεί την ψυχραιμία του όταν έρχεται αντιμέτωπος με δύσκολες καταστάσεις που του προκαλούν άγχος. Ο κ. Στέλιος Μαντούδης, Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής, τονίζει ότι τα παιδιά που διαθέτουν αυτοέλεγχο είναι ικανά να ελέγξουν τις συναισθηματικές τους αντιδράσεις και τις παρορμήσεις τους.
Καταφέρνουν να περιμένουν υπομονετικά και να αποδεχτούν όρια και κανόνες.
Γιατί είναι σημαντικό να έχει το παιδί μου αυτοέλεγχο;
Οι γονείς αναρωτιούνται, αρκετές φορές, για ποιο λόγο χρειάζεται ένα παιδί από πολύ μικρή ηλικία, να έχει αυτοέλεγχο. Ο αυτοέλεγχος βοηθάει το παιδί να ελέγξει τις εσωτερικές του παρορμήσεις και να εκπαιδευτεί σιγά σιγά να αποδέχεται τα όρια που του θέτουν οι γονείς του. Αυτό σημαίνει ότι δεν τρέχει ανεξέλεγκτα όταν βρίσκεται σε ένα χώρο αναμονής, δεν ουρλιάζει, δεν τριγυρνάει άσκοπα και εκνευρισμένα και δεν προκαλεί με τη συμπεριφορά του. Όταν ένα παιδί μάθει να ασκεί αυτοέλεγχο κάνει καλύτερες επιλογές και ανταποκρίνεται καλύτερα σε καταστάσεις που του δημιουργούν στρες. Βρίσκεται στην πλεονεκτική θέση να μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του αλλά και την αντίδραση του.
Πώς να ενισχύσω τον αυτοέλεγχο στο παιδί μου;
Οι γονείς αποτελούν πρότυπο για το παιδί τους. Εφαρμόζοντας οι ίδιοι τον αυτοέλεγχο δίνετε στο παιδί το σωστό παράδειγμα και το ενισχύετε.
Συγκεκριμένα:
• Όταν το παιδί σας βρίσκετε εκτός ελέγχου διατηρήστε την ψυχραιμία σας και πάρτε βαθιές ανάσες. Το παιδί βλέποντας εσάς θα προσπαθήσει να είναι πιο ήρεμο την επόμενη φορά
• Ζητήστε του, κάθε φορά, που νιώθει ότι χάνει τον έλεγχο, να μετρήσει αργά μέχρι το 10
• Διδάξτε τον αυτοέλεγχο μέσα από παραδείγματα από βιβλία και ιστορίες κάνοντας διάλογο και τονίστε τα οφέλη της αυτοπειθαρχίας(π.χ. ο κοντορεβυθούλης που δεν άκουσε τους γονείς του και χάθηκε στο δάσος)
• Μη του καλύπτετε αμέσως κάθε επιθυμία. Έστω και 2’ καθυστέρησης βοηθάνε στην καλλιέργεια της υπομονής και στην κατανόηση ότι τα πράγματα δεν γίνονται πάντα εδώ και τώρα
• Στη συνέχεια κρατήστε μία συνέπεια σε πράγματα που έχουν προτεραιότητας π.χ. πρώτα θα φας το φαγητό σου και έπειτα θα πιείς πορτοκαλάδα
• Ζητήστε του να σας μιλήσει για τα συναισθήματα του, όταν νιώθει λύπη ή θυμό, από την ματαίωση που νιώθει επειδή δεν εκπληρώνετε την επιθυμία του. Εξηγήστε τους λόγους που πήρατε αυτή την απόφαση
• Αφιερώστε του χρόνο και διδάξτε του βασικούς κανόνες συμπεριφοράς
• Επιβραβεύστε το παιδί σας όταν καταφέρει να ελέγξει τα συναισθήματα του και ανταποκριθεί με ωριμότητα
Συμβουλή Ειδικού:
Ο αυτοέλεγχος, είναι από τις σημαντικότερες αξίες που ο γονιός πρέπει να καλλιεργήσει στο παιδί του. Πολλές φορές όμως οι ενοχές που νιώθουν οι γονείς, επειδή δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο μαζί του, τους επηρεάζει με αποτέλεσμα να κάνουν τα αντίθετα από αυτά που χρειάζεται. Το αποτέλεσμα είναι ότι το παιδί γίνεται χειριστικό και οι σχέσεις μεταξύ τους να βρίσκονται διαρκώς σε σύγκρουση και αντιδικία. Όταν η καθημερινότητα έχει βγει εκτός ελέγχου καλό είναι οι γονείς να απευθυνθούν σε ένα Αναπτυξιακό Κέντρο και να ζητήσουν τη γνώμη ενός Ειδικού.
Πηγή:boro.gr

Ενημέρωση σε άλλο επίπεδο...

Ένα portal γενικού ενδιαφέροντος με πολλές ειδήσεις και ενδιαφέροντα άρθρα απ όλο τον κόσμο! Εύκολη πλοήγηση, "καθαρές" γραμμές και όμορφο ντιζάιν!

Δείτε το ΕΔΩ: pestomou.info

Μεγάλες καθυστερήσεις στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων


Στην υποβολή 200.000 φορολογικών δηλώσεων ημερησίως θα έπρεπε να προχωρούν πολίτες, λογιστές και φοροτέχνες, ώστε να κατατεθούν εκπρόθεσμα έως τις 30 Ιουνίου 5,8 εκατομμύριο δηλώσεις φυσικών προσώπων και 200.000 δηλώσεις νομικών προσώπων.

Αν και μέχρι σήμερα στο Taxis έχουν υποβληθεί μόλις 220.000 δηλώσεις, η η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών, Νάντια Βαλαβάνη, εμφανίζεται αρνητική στη μετάθεση της καταληκτικής προθεσμίας υποβολής φορολογικών δηλώσεων της 30ης Ιουνίου.

Φοροτεχνικοί βάλλουν εναντίον της κ. Βαλαβάνη και της γενικής γραμματέως Δημοσίων Εσόδων Κατερίνας Σαββαΐδου, επισημαίνοντας πως το σύστημα άνοιξε με καθυστέρηση 3,5 μηνών.

Κατά τους ίδιους λάθη στους προσυμπληρωμένους κωδικούς για τα δάνεια, στα ποσά του εργοσήμου όσο και σε αποδοχές από συντάξεις, προκαλούν πρόσθετα προβλήματα.

Τέλος, αναφέρουν πως ακόμη δεν έχει κοινοποιηθεί η εγκύκλιος της ΓΓΔΕ για τις εκπιπτόμενες δαπάνες και οι διευκρινίσεις για τον τρόπο φορολόγησης των αγροτών.

Τέλος, για να μπουν εμπρόθεσμα στο Taxis οι 6 εκατομμύρια δηλώσεις φυσικών και νομικών προσώπων θα πρέπει να υποβάλλονται σε καθημερινή βάση 200.000 δηλώσεις, όταν το σύστημα δεν αντέχει παρά 120.000 δηλώσεις ημερησίως.

Ο νεαρός ξέχασε για κακή του τύχη ανοιχτό το Facebook και δείτε τι ακολούθησε!

Αν δεν έχεις μυαλό…έχεις πόδια, λέει η σοφή παροιμία του λαού!

Νεαρός άφησε το Facebook
ανοιχτό για κακή του τύχη… και από την μια μέρα στην άλλη, άλλαξε η ζωή του!Όταν η αγαπημένη του μπήκε στο σπίτι και διάβασε τα…διαδικτυακά του καμώματα με μια…Τζούλια, με πολύ ψυχραιμία του έγραψε το παρακάτω γράμμα!!!
Ο νεαρός ξέχασε για κακή του τύχη ανοιχτό το Facebook και δείτε τι ακολούθησε! - Εικόνα0

Κάντε την τουαλέτα σας να λάμψει, με αυτό το απίστευτο κόλπο

Για τους περισσότερους, η καθαριότητα της τουαλέτας είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα σπίτι και παράλληλα το πιο βαρετό ή κουραστικό.
Με αυτό το DIY τρικ όμως, σχεδόν θα... ανυπομονείτε να έρθει η μέρα της φασίνας!
Αφαιρέστε όλο το νερό από τη λεκάνη της τουαλέτας χρησιμοποιώντας μια βεντούζα.
Χρησιμοποιήστε μια πετσέτα για να απορροφήσει το υπόλοιπο νερό.
Ρίξτε ξύδι στη λεκάνη και ειδικά στα σημεία με τους επίμονους λεκέδες από άλατα.
Για τα σημεία κοντά στο χείλος της λεκάνης, μουσκέψτε χαρτί υγείας σε ξύδι και απλώστε τα στα δύσκολα σημεία.
Αφήστε τη λεκάνη έτσι για τουλάχιστον μία ώρα ή ακόμη και όλο το βράδυ, για καλύτερα αποτελέσματα.
Τρίψτε και δείτε την τουαλέτα σας να αστράφτει!


press-news.gr
- See more at: http://www.redder.gr/redder-web/39951/kante-tin-toualeta-sas-na-lampsei-me-afto-to-apistefto-kolpo#sthash.LvdXQTSl.dpuf

Όχι στο παρατεταμένο καθισιό

Οι υπάλληλοι γραφείου πρέπει να είναι όρθιοι τουλάχιστον 2 ώρες τη μέρα, συμβουλεύουν οι ειδικοί. Άνθρωποι που εργάζονται σε γραφείο πρέπει να δαπανούν τουλάχιστον 2 ώρες τη μέρα όρθιοι, προκειμένου να αντιμετωπίσουν ποικίλα προβλήματα υγείας που οφείλονται στο παρατεταμένο καθισιό, τονίζουν γιατροί. Κατά μέσο όρο ένας άνθρωπος κάθεται για 9 ώρες τη μέρα, αριθμός που αντιστοιχεί στο 60% του χρόνου που είναι ξύπνιος μέσα στην ημέρα.  Γιατροί προειδοποιούν τώρα ότι το παρατεταμένο καθισιό, πέρα από τη σύνδεσή του με ενοχλήσεις στη μέση, στον αυχένα, καθώς και με άλλους μυϊκούς πόνους, συμβάλλει στην εμφάνιση σοβαρών προβλημάτων υγείας, όπως η παχυσαρκία, ο καρκίνος και ο διαβήτης τύπου 2.  Μάλιστα, οι ειδικοί παροτρύνουν τους εργοδότες να θέσουν ένα καθημερινό χρονικό πλαίσιο, κατά το οποίο το προσωπικό τους θα είναι όρθιο. Επιπλέον, στους χώρους εργασίας θα πρέπει να υπάρχουν και ορισμένα ψηλά γραφεία, όπου οι εργαζόμενοι θα μπορούν να στέκονται και επομένως να κινούνται συχνότερα μέσα στον χώρο.

9 tips για την Καθημερινή Φροντίδα Ομορφιάς το Καλοκαίρι

Το καλοκαίρι το πρόσωπο μας είναι ιδιαίτερα ευάλωτο στον ήλιο και εμείς πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να το προστατέψουμε.
1.       Ακολουθούμε τα τρία βασικά βήματα περιποίησης:
·       Καθαρίζουμε το πρόσωπο μας με σαπουνι, για να ξεπλύνουμε τυχον υπολείμματα από την κρέμα νυκτός. Στη συνέχεια εφαρμόζουμε την ενυδατική μας κρέμα.
·       Εφαρμόζουμε αντηλιακό. Δεν ξεχνάμε το λαιμό και το ντεκολτέ, ώστε να μη μείνει κανένα σημείο εκτεθειμένο. H ιδανική ποσότητα είναι όση χωράει σε ένα κουταλάκι του γλυκού.
·       Δίνουμε χρόνο στην επιδερμίδα μας να απορροφήσει το αντηλιακό και προχωράμε με το make up.
2.       Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούμε foundation με δείκτη αντηλιακής προστασίας, γιατί μπορεί να δημιουργηθεί στο πρόσωπο μας λιπαρότητα.
3.       Αν θέλουμε να αποφύγουμε το foundation χρησιμοποιούμε αντηλιακό με χρώμα ή μια BB ή CC κρέμα, που παρέχει ενυδάτωση και αντηλιακή προστασία.
4.       Μπορούμε να συνδυάσουμε το αντηλιακό με χρώμα ή την BB κρέμα μαζί με το foundation. Τα περισσότερα αντηλιακά προσώπου και ΒΒ κρέμες είναι ιδανικές βάσεις για μακιγιάζ. Υπάρχουν επιλογές και συνδυασμοί που καλύπτουν κάθε ανάγκη της επιδερμίδας μας.
5.       Αν στο πρόγραμμα μας είναι να περάσουμε μεγάλο μέρος της ημέρας στον ήλιο, επιλέγουμε μια compact πούδρα με αντηλιακή προστασία που θα απορροφήσει τυχόν λιπαρότητα της επιδερμίδας και παράλληλα θα μας προστατέψει, δίνοντας ματ ή dewy αποτέλεσμα αναλόγως του προϊόντος που θα επιλέξουμε.
6.       Επιλέγουμε αντηλιακό βάσει της επιδερμίδας μας.
·         Για ευαίσθητες και ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες, αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας.
·         Για λιπαρή επιδερμίδα, αντηλιακό με ελαφριά υφή.
·         Για ξηρή επιδερμίδα, κρεμώδες αντηλιακό που θα καλύπτει την ανάγκη για ενυδάτωση.
·         Για ακμή, μελαγχρωματικές κηλίδες ή άλλα δερματικά προβλήματα επιλέγουμε μια αντηλιακή σειρά, που εξειδικεύεται σε ακνεϊκές, δυσανεκτικές ή άλλες επιδερμίδες, που έχουν ανάγκη απο ειδική προστασία, αφού συμβουλευτούμε το δερματολόγο μας.
7.       Δεν ξεχνάμε να προστατεύουμε και τα χείλη μας, καθώς περιέχουν ελάχιστη μελανίνη, άρα και περιορισμένη άμυνα στην ηλιακή ακτινοβολία. Υπάρχουν ειδικά προϊόντα σε μορφή stick, που κρατούν τα χείλη ενυδατωμένα και προλαμβάνουν την ξηρότητα.
8.       Αν κάνουμε λέιζερ αποτρίχωσης ή ακολουθούμε ειδικές θεραπείες, όπως χημικό πίλινγκ, θα πρέπει να προστατεύουμε ιδιαίτερα την επιδερμίδα μας. Επιλέγουμε αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας, κατάλληλο για επιδερμίδες με αυξημένες ανάγκες.  Επίσης, δεν ξεχνάμε να χρησιμοποιούμε καθημερινά την κατάλληλη κρέμα περιποίησης.
9.       Τέλος, κάτι που κάνουμε συχνά λάθος! Έστω οτι το αντηλιακο και το make up μας περιέχουν και τα δυο δείκτη προστασίας 15. Βάζοντας και τα δύο δεν έχουμε προστασία 30, αλλά 15! Αν το ένα έχει 15 και το άλλο 30, τότε υπερισχύει ο υψηλότερος δείκτης προστασίας.

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...