Η εταιρεία αντικατέστησε τον κινητήρα με έναν μοτοσικλέτας
Την πιο γρήγορη χορτοκοπτική μηχανή όλων των εποχών θέλει να κατασκευάσει γνωστή ιαπωνική εταιρεία.
Οι μηχανικοί της εταιρείας θέλουν να φτιάξουν μια μηχανή του γκαζόν ικανή να αναπτύσσει ταχύτητα 210 χιλιομέτρων την ώρα, σύμφωνα με το BBC.
Το ρεκόρ ταχύτητας στις μηχανές του γκαζόν κατέχει μοντέλο άλλης εταιρείας, το οποίο φτάνει τα 155 χιλιόμετρα την ώρα.
«Η κύρια μηχανική πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι να συνδυάσουμε τέτοιες επιδόσεις ταχύτητας και παράλληλα η μηχανή να διατηρεί τη δυνατότητά της να κόψει το γκαζόν» αναφέρει ο Πέτερ Κρόλα, επικεφαλής των μηχανικών, του αγωνιστικού τμήματος της ιαπωνικής εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Γνωρίζουμε ότι το εγχείρημα είναι μοναδικό. Άρα δεν υπάρχει κάποια βάση πάνω στην οποία θα στηριχθούμε» αναλύει ο Κρόλα.
Η εταιρεία αντικατέστησε τον κινητήρα μηχανής του γκαζόν, που παράγει η ίδια, με τον κινητήρα μοτοσικλέτας, που επίσης παράγεται από την ίδια. Το αρχικό μοντέλο χορτοκοπτικής μηχανής διέθετε μεταλλικές λεπίδες, οι οποίες όμως έπρεπε να αφαιρεθούν καθώς οι μηχανικοί αδυνατούσαν να βρουν τρόπο να τις συνδέσουν στο νέο κινητήρα.
Στη θέσης τους τοποθετήθηκαν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ικανά να πραγματοποιήσουν 4.000 στροφές το λεπτό και φυσικά ικανά να κόψουν ταχύτατα το γκαζόν. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των μηχανικών, η μηχανή του γκαζόν θα μπορεί να επιταχύνει από στάση σε ταχύτητα 100 χιλιομέτρων ανά ώρα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα.
Η μόδα για ταχύτατες χορτοκοπτικές μηχανές δεν είναι καινούργιο φαινόμενο στη Μεγάλη Βρετανία. Στη χώρα υπάρχει μάλιστα και ειδικό κλαμπ αγωνιστικών μηχανών του γκαζόν (British Lawn Mower Racing Association), ενώ οι πρώτοι αγώνες πραγματοποιήθηκαν το 1973. Η νέα χορτοκοπτική μηχανή δεν θα έχει ωστόσο δικαίωμα συμμετοχής στους αγώνες του κλαμπ.
Ο λόγος είναι ότι «μετά τις μετατροπές, η μηχανή θα θυμίζει ελάχιστα χορτοκοπτική», εξηγεί το μέλος της κριτικής επιτροπής των αγώνων χορτοκοπτικών μηχανών, Μαρκ Ρόμπινσον. «Οι αγώνες με μηχανές του γκαζόν δεν έχουν να κάνουν μόνο με την ιπποδύναμη. Η ικανότητα χειρισμού είναι πολύ σημαντική επίσης» προσέθεσε ο ίδιος.
Οι μηχανικοί της εταιρείας θέλουν να φτιάξουν μια μηχανή του γκαζόν ικανή να αναπτύσσει ταχύτητα 210 χιλιομέτρων την ώρα, σύμφωνα με το BBC.
Το ρεκόρ ταχύτητας στις μηχανές του γκαζόν κατέχει μοντέλο άλλης εταιρείας, το οποίο φτάνει τα 155 χιλιόμετρα την ώρα.
«Η κύρια μηχανική πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι να συνδυάσουμε τέτοιες επιδόσεις ταχύτητας και παράλληλα η μηχανή να διατηρεί τη δυνατότητά της να κόψει το γκαζόν» αναφέρει ο Πέτερ Κρόλα, επικεφαλής των μηχανικών, του αγωνιστικού τμήματος της ιαπωνικής εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Γνωρίζουμε ότι το εγχείρημα είναι μοναδικό. Άρα δεν υπάρχει κάποια βάση πάνω στην οποία θα στηριχθούμε» αναλύει ο Κρόλα.
Η εταιρεία αντικατέστησε τον κινητήρα μηχανής του γκαζόν, που παράγει η ίδια, με τον κινητήρα μοτοσικλέτας, που επίσης παράγεται από την ίδια. Το αρχικό μοντέλο χορτοκοπτικής μηχανής διέθετε μεταλλικές λεπίδες, οι οποίες όμως έπρεπε να αφαιρεθούν καθώς οι μηχανικοί αδυνατούσαν να βρουν τρόπο να τις συνδέσουν στο νέο κινητήρα.
Στη θέσης τους τοποθετήθηκαν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ικανά να πραγματοποιήσουν 4.000 στροφές το λεπτό και φυσικά ικανά να κόψουν ταχύτατα το γκαζόν. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των μηχανικών, η μηχανή του γκαζόν θα μπορεί να επιταχύνει από στάση σε ταχύτητα 100 χιλιομέτρων ανά ώρα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα.
Η μόδα για ταχύτατες χορτοκοπτικές μηχανές δεν είναι καινούργιο φαινόμενο στη Μεγάλη Βρετανία. Στη χώρα υπάρχει μάλιστα και ειδικό κλαμπ αγωνιστικών μηχανών του γκαζόν (British Lawn Mower Racing Association), ενώ οι πρώτοι αγώνες πραγματοποιήθηκαν το 1973. Η νέα χορτοκοπτική μηχανή δεν θα έχει ωστόσο δικαίωμα συμμετοχής στους αγώνες του κλαμπ.
Ο λόγος είναι ότι «μετά τις μετατροπές, η μηχανή θα θυμίζει ελάχιστα χορτοκοπτική», εξηγεί το μέλος της κριτικής επιτροπής των αγώνων χορτοκοπτικών μηχανών, Μαρκ Ρόμπινσον. «Οι αγώνες με μηχανές του γκαζόν δεν έχουν να κάνουν μόνο με την ιπποδύναμη. Η ικανότητα χειρισμού είναι πολύ σημαντική επίσης» προσέθεσε ο ίδιος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου