o cosmos mas
Ο " ΚΟΣΜΟΣ " ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΕΑ...
Σάββατο 15 Ιουνίου 2013
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου