o cosmos mas
Ο " ΚΟΣΜΟΣ " ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΕΑ...
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
Στους ανθρώπους, δίνουν και μια δεύτερη ευκαιρία. Άντε και μια τρίτη σου λέω εγώ, χαριστική. Από κει και πέρα, μανάρι μου, είναι πρέζα!
Α. Παπαδάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο,τι χειρότερο έχετε δει... Τα πτώματα απο το HELIOS που συνετρίβη στο Γραμματικό
...
Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό
Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό [βίντεο] Δεν αρέσει σε όλες, αλλά σε α...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου