Από σήμερα, Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου, ξεκινά το πρόγραμμα «Ακαδημία Πληροφορικής» το οποίο ανέπτυξε ο ΟΑΕΔ σε συνεργασία με τη Microsoft Hellas.
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία για τη δωρεάν εκπαίδευση ανέργων σε ψηφιακές δεξιότητες, χάρη στην οποία όσοι από τους εγγεγραμμένους ανέργους το επιθυμούν, θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα ακόμη προσόν στην προσπάθειά τους για (επαν)ένταξη στην αγορά εργασίας.
Όλοι οι άνεργοι που είναι εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ, ανεξαρτήτως εξειδίκευσης, ηλικίας ή οποιασδήποτε άλλης παραμέτρου, από σήμερα, Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα μέσω της Διαδικτυακής πύλης του ΟΑΕΔ. Στα τέλη κάθε μήνα οι αιτούμενοι θα παραλαμβάνουν μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου, κατάλληλους κωδικούς ώστε να μπορούν να κάνουν χρήση των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Με την ολοκλήρωση των μαθημάτων, κάθε εγγεγραμμένος θα έχει αποκτήσει εφόδια που θα ενισχύουν σημαντικά το εργασιακό του προφίλ. Το πρόγραμμα «Ακαδημία Πληροφορικής» έχει αναπτυχθεί με ορίζοντα τριετίας και δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης μιας μεγάλης γκάμας μαθημάτων για όλα τα επίπεδα, με προοπτική να εμπλουτιστεί, ώστε να παρέχει ακόμη περισσότερα οφέλη.
Οι εγγεγραμμένοι άνεργοι θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, τις εξής υπηρεσίες:
1. Παροχή ηλεκτρονικής εκπαίδευσης σε περισσότερα από 1.000 θέματα τεχνολογιών πληροφορικής, όπως λειτουργικά συστήματα, εφαρμογές γραφείου, δίκτυα υπολογιστών, προγραμματισμός, συστήματα ERP και CRM, βάσεις δεδομένων κ.ο.κ. Ο εκπαιδευόμενος, μέσω ενός μοναδικού κωδικού, θα έχει πρόσβαση στα μαθήματα από οποιονδήποτε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, ενώ θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα download των μαθημάτων.
2. Παροχή δωρεάν διαδικτυακής υποδομής μέσω του Office 365 για την υποστήριξη της εκπαίδευσης:
a. Real-time εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας (Lync): Δυνατότητα e-learning με τη βοήθεια ενός «εξελιγμένου Skype», το οποίο θα επιτρέπει στους καθηγητές να διοργανώνουν online εκπαιδεύσεις μέσω video, εφαρμογών, ενώ παράλληλα οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να τους κάνουν σχόλια και ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο.
b. Δυνατότητα εύκολης δημιουργίας portals μαθημάτων: μέσω της πλατφόρμας Sharepoint Online, οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργούν με απλό τρόπο online σελίδες εκπαιδευτικού υλικού τις οποίες στη συνέχεια θα μοιράζονται με τους εκπαιδευόμενους στο πλαίσιο των μαθημάτων.
c. Δυνατότητα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: Παρέχεται η δυνατότητα χρήσης email, με 50 GB αποθηκευτικό χώρο, ημερολόγιο και tasks.
Δυνατότητα web office: Παρέχεται η δυνατότητα χρήσης των web εκδόσεων Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Onenote καθώς και Project Server.
Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ, στη διεύθυνση www.oaed.gr.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου