Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Μία διαφήμιση καλλυντικών που μας κάνει να σκεφτούμε Δύο γενναίες γυναίκες έδειξαν στον κόσμο τι κρύβεται στα αλήθεια κάτω από το make-up τους

Πόσες διαφημίσεις μας κάνουν να νιώθουμε χειρότερα αντί για καλύτερα; Τώρα μία εταιρεία προσπαθεί να αποδομήσει το πρότυπο της τελειότητας.Η Dermablend Professionals στοχεύει στο να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αποκαλύψουν τον πραγματικό τους εαυτό.

Δύο γυναίκες με δερματικά προβλήματα, η σταρ του Youtube Cassandra Bankson με έντονη ακμή και ηCheri Lindsay με λεύκη, μία ασθένεια που αποχρωματίζει το δέρμα, επιστρατεύονται σε συνεργασία με διακεκριμένους make-up artists και δίνουν ελπίδα στις γυναίκες που υποφέρουν. Τι υποστηρίζουν οι ίδιες; Τα concealer της συγκεκριμένης εταιρείας δεν τις υποχρεώνουν να κρυφτούν. Τους επιτρέπουν να αναδείξουν αυτό που πραγματικά είναι, να οδηγήσουν το βλέμμα του κόσμου στα πιο γοητευτικά τους σημεία
Αυτές οι κοπέλες «μάχονται εναντίον του σοκ που προκαλούν τα δερματικά τους προβλήματα - ο κόσμος τις βλέπει και μένει στο δέρμα τους» δήλωσε ο Ludwig Ciupka, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του διαφημιστικού πρακτορείου Agence Tuxedo. «Με το να καλύπτουν τα ελαττώματά τους, αφήνουν τους ανθρώπους να γνωρίσουν την προσωπικότητά τους, αυτό που βρίσκεται μέσα από το δέρμα τους».
«Συνήθιζα να χρησιμοποιώ το makeup για να καλύψω και να κρύψω αυτό που ήμουν. Σήμερα, το χρησιμοποιώ για να εκφραστώ, να δείξω στον κόσμο ποια είμαι πραγματικά» τονίζει η 21χρονη Bankson.

Ο ρεαλισμός και η πρωτότυπη αλλά ευαισθητοποιημένη στρατηγική marketing των υπεύθυνων της Dermablend επικροτήθηκε δικαιολογημένα από τον κυβερνοχώρο σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού στάθηκε αρωγός σε άτομα με έντονα δερματικά προβλήματα, που μέχρι τώρα πάσχιζαν με την ανασφάλεια και την κοινωνική απομόνωση.

Δείτε και εσείς τα διαφημιστικά σποτ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...