Αν μου χάριζαν ένα ταξίδι στο χρόνο..
Θα επέλεγα να γυρίσω πίσω στα παιδικά μου χρόνια..
Γιατί έτσι είναι ο άνθρωπος..
Όσο πιο "παιδί"..
Τόσο πιο ευτυχισμένος..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό [βίντεο] Δεν αρέσει σε όλες, αλλά σε α...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου