Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Αλλιώτικες στάσεις λεωφορείου

Το να περιμένει κανείς σε μια στάση λεωφορείο για αρκετή ώρα, αποτελεί ίσως το πιο μονότονο πράγμα στον κόσμο.
bus_station_2-300x194
Αυτό πιθανότατα σκέφτηκαν οι δημιουργοί των παρακάτω στάσεων λεωφορείου, που διακρίνονται για την πρωτοτυπία τους  και την φαντασία τους. Οι άνθρωποι αυτοί λοιπόν που τις σχεδίασαν πρέπει να είχαν πολύ κέφι και εμπνευση…
bus_station_16
bus_station_5
bus_station_6
bus_station_10
bus_station_12
bus_station_13
bus_station_14
bus_station_3
bus_station_4
bus_station_15

Koιμήσου γυμνή. Κάνει καλό.

Κάτι ήξερε η Marilyn Monroe.
 monroe1_0
Πριν αρνηθείς να το δοκιμάσεις, διάβασε τα ωφέλη του να κοιμάσαι γυμνή.
1. Κάνει καλό στον κόλπο σου.
Τα στενά εσώρουχα, η γυμναστική και τα ρούχα που καλύπτουν συνέχεια το σώμα σου,όσο και να το σκεφτείς λειτουργούν μέχρι ένα βαθμό πιεστικά ως προς το σώμα σου. Plus είναι ένας λόγος που αναπτύσσονται βακτήρια που οδηγούν σε μολύνσεις. Οπότε ποια είναι η καλύτερη ώρα για να μείνεις γυμνή; Η ώρα του ύπνου, δοκίμασέ το και θα εκπλαγείς.
2. Σε βοηθάει να χαλαρώσεις
Το να κοιμάσαι γυμνή μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης- της ορμόνης που ευθύνεται για το στρες που μας βασανίζει. Enough said.

3. Κοιμάσαι καλύτερα
Όταν κοιμάσαι, η θερμοκρασία του σώματός σου μειώνεται φυσιολογικά ως μέρος του κιρκαδιανού ρυθμού. Τα ρούχα μπορούν να διαταράξουν αυτό το ρυθμό, οπότε γιατί να μην δοκιμάσεις να ξαπλώσεις χωρίς τις πυτζάμες σου.

4. Θα δυναμώσει τη σχέση με το φίλο σου
Το να κοιμάστε γυμνοί με το φίλο σου στο κρεβάτι α) θα σας φέρει πιο κοντά και β) θα οδηγήσει σε φανταστικό μέσα στη νύχτα σεξ πράγμα που θα δυναμώσει τη σχέση σας. What’s not to like?

5. Θα σε κρατήσει φρέσκια
Η φυσικοπαθητική λέει πως η αυξημένη θερμοκρασία σώματος μπορεί να επηρεάσει τις αντιγηραντικές ορμόνες και την μελατονίνη- την ορμόνη που εκκρίνεται το βράδυ και μας βοηθάει να κοιμηθούμε. Οπότε το να κοιμάσαι γυμνή βοηθάει στη διατήρηση μιας νορμάλ θερμοκρασίας, άρα θα δεις τα αποτελέσματα στο δέρμα σου.
Πηγή cosmopolitan.gr

Τι δεν πρέπει να τρώνε τα παιδιά μέχρι 5 ετών για να μην πνιγούν

Ο πνιγμός από ξένο σώμα, σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία, είναι μία από τις σημαντικότερες αιτίες θανάτου σε παιδιά ηλικίας κάτω των 5 ετών. Πέρυσι μάλιστα οι εκπαιδευτές πρώτων βοηθειών αναφέρθηκαν στο υψηλό ποσοστό θνησιμότητας που σχετίζεται με τον πνιγμό.
bigstock-boy-with-grapes-45350017
Σύμφωνα με αυτούς οι πιο κοινές αιτίες πνιγμονής (απόφραξης αεραγωγού) είναι οι παρακάτω:
 1. Σταφύλια
Τα παιδιά δεν πρέπει να τρώνε ολόκληρα σταφύλια μέχρι την ηλικία των 5 ετών. Προσπαθήστε να τα κόβετε στη μέση ή χρησιμοποιείστε το μπλέντερ για να τα τεμαχίσετε, αλλιώς αποφύγετε τα εντελώς.
2. Καραμέλες
Οι σκληρές καραμέλες, συμπεριλαμβανομένων και αυτές του βήχα, αποτελούν την κύρια αιτία πνιγμού. Είναι καλό να γνωρίζετε ότι οι σκληρές καραμέλες δεν πρέπει ποτέ να χορηγούνται στα μικρά παιδιά όπως επίσης δεν συνίσταται και η χρήση της τσίχλας.
 3. Χοτ ντογκ
Το χοτ ντογκ θα πρέπει να τεμαχίζεται σε μικρά κομμάτια προτού δοθεί σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το ενδεδειγμένο μέγεθος είναι γύρω στο 1 με 1,50 εκατοστό.
 4. Ξηροί καρποί
Η Αμερικάνικη Παιδιατρική Ακαδημία συνιστά ότι ολόκληροι ξηροί καρποί (όπως φιστίκια κτλ.) δεν πρέπει να χορηγούνται σε παιδιά μικρότερα των 7 ετών.
5. Ποπ κόρν
Ισχύει ότι και για τους ξηρούς καρπούς
Ο γενικός κανόνας είναι ότι τα μικρά παιχνίδια όπως και οι τροφές με πιο σκληρό περίβλημα είναι επικίνδυνες για πνιγμό. Αυτό περιλαμβάνει τα καρότα, τα ντοματάκια , οι λαστιχωτές καραμέλες τύπου marshmallows και άλλα. Τα μικρά αντικείμενα όπως κέρματα, κουμπιά, βώλοι και άλλα σκληρά και στρογγυλά αντικείμενα όπως επίσης τα ξεφούσκωτα ή σπασμένα μπαλόνια μπορεί επίσης να είναι πολύ επικίνδυνα.
Τι θα πρέπει να προσέξετε
– Ένας ενήλικας θα πρέπει πάντοτε να επιβλέπει τα παιδιά την ώρα που τρώνε.
– Τα παιδιά θα πρέπει να κάθονται την ώρα του φαγητού και όχι να τρέχουν γύρω-γύρω ή να παίζουν ταυτόχρονα.
– Πάντα να κόβετε την τροφή τους σε μικρά κομματάκια.
– Μην ταΐζετε τα παιδιά στο αυτοκίνητο.

Βρήκαν θησαυρό πειρατών στο σπίτι τους – Νομίσματα, χάρτης και… κομμένο χέρι μέσα στο σεντούκι

Κατά την διάρκεια του ξεκαθαρίσματος σε ένα παλιό σπίτι μπορεί κανείς να βρει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Ενας θησαυρός πειρατών ωστόσο, ποτέ δεν είναι κάτι το… αναμενόμενο.
635658407153830780-photo-20
Την ώρα που ξεχώριζε τα πράγματα στην σοφίτα του σπιτιού του παππού της, η Μαρία Λόπεζ εντόπισε ένα κουτί που της προξένησε το ενδιαφέρον. Ανοίγοντας το, αντίκρισε κάτι που δεν θα μπορούσε να φανταστεί ποτέ. Στο σπίτι της οικογενείας φιλοξενούταν ένας παλιός, αυθεντικός πειρατικός θησαυρός.
Μέσα στο σεντούκι υπήρχε ένας χάρτης του Χίλσμπορο, κάποια νομίσματα άγνωστης προελεύσεως, μια οικογενειακή φωτογραφία αλλά και ένα χέρι που κοσμούταν από ένα παλιό, όμορφο δαχτυλίδι. Το θέαμα ήταν ταυτόχρονα εντυπωσιακό αλλά και τρομακτικό. Η γυναίκα επικοινώνησε αμέσως με τον αδερφό της, Μάικ Λόπεζ.
«Οταν η Μαρία επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε πως βρήκε ένα χέρι μέσα σε ένα κουτί, τρελάθηκα. Ισως οι προ-παππούδες μας να ήταν πειρατές. Δεν ξέρουμε τι θα κάνουμε με το σεντούκι που βρήκαμε, μπορεί και να το κρατήσουμε για πάντα. Αλλωστε είναι κληρονομιά της οικογενείας» δήλωσε ο αδερφός της γυναίκας που βρήκε τον θησαυρό.
Τα δύο αδέρφια πήγαν το σεντούκι σε ένα από τα λίγα μαγαζιά με αντίκες στην περιοχή, για να μάθουν πως τα περιεχόμενα του είναι απολύτως αυθεντικά, αλλά και… αποκρουστικά. Ο χάρτης χρονολογείται γύρω στο 1930, ενώ σε αυτόν διακρίνονται ονόματα δρόμων, όπως ονομάζονταν εκείνη την εποχή.
Την ίδια στιγμή, τόσο τα νομίσματα όσο και το δαχτυλίδι που βρέθηκαν μέσα στο κουτί, υπολογίζεται πως είναι του 18ου αιώνα. Μάλιστα, τα νομίσματα είναι είτε ισπανικής είτε πορτογαλικής προελεύσεως.
Δείτε φωτογραφίες από το εντυπωσιακό σεντούκι που βρήκε η οικογένεια στην σοφίτα του σπιτιού της:


Μειώσετε την πρησμένη κοιλιά σε 60 δευτερόλεπτα με αυτήν την απλή συνταγή!

Πώς να μειώσετε την πρησμένη κοιλιά σε 60 δευτερόλεπτα, με αυτήν την απλή συνταγή
Υπάρχει ένας εύκολος τρόπος για να μειώσετε το μεγάλο μέγεθος της κοιλιάς σας, κι αυτό είναι το Sassy Water.
12061-1024x538
Ονομάστηκε έτσι από την εφευρέτη της Cynthia Sass, αυτή η συνταγή μετατρέπει το συνηθισμένο νερό σε ένα θαυματουργό ρόφημα που μπορεί να κάνει θαύματα για την υγεία σας.
Περιέχει σχεδόν καθόλου θερμίδες και μπορεί ακόμη και να βοηθήσει να βελτιώσετε την πέψη σας.
Το Sassy Water είναι ένα βασικό στοιχείο για το πρόγραμμα διατροφής . Και υπάρχει ένας καλός λόγος για αυτό.

Βλέπετε, ενώ πίνοντας οκτώ ποτήρια νερό μπορεί να ικανοποιείται την απαίτηση του σώματός σας για ενυδάτωση, υπάρχουν μερικά πράγματα ομως που θα πρέπει να σας ανησυχούν, όπως: η ισορροπία των υγρών του σώματός σας (ηλεκτρολύτες) και η κατακράτηση των υγρών.
Τζίντζερ, αγγούρι, λεμόνι και δυόσμος μπορούν να βελτιώσουν την υγεία σας με περισσότερους τρόπους από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε.
Συστατικά
  • 2 λίτρα νερό (περίπου 8½ π.)
  • 1 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο τζίντζερ
  • 1 αγγούρι, ξεφλουδισμένο και κομμένο σε λεπτές φέτες
  • 1 λεμόνι, κομμένο σε λεπτές φέτες
  • 12 φύλλα δυόσμου
Οδηγίες
Μην ξεφλουδίσετε τα λεμόνια
Αναμίξτε όλα τα συστατικά
Αφήστε το μείγμα στο ψυγείο για όλη τη νύχτα
Πιείτε Sassy Water κατά τη διάρκεια της επόμενης ημέρας, ξεκινώντας από το πρωί.
Το Λεμόνι και το λεμονόνερο είναι ιδανικό για τη διαδικασία απώλειας βάρους, δίαιτα κυτταρίτιδας και βοηθάει στην αποτελεσματική δίαιτα. Το λεμόνι είναι ένα φυσικό διουρητικό και είναι μια αλκαλική τροφή η οποία παρέχει την κατάλληλη ισορροπία του ρΗ.
Το Αγγούρι είναι ένα θρεπτικό διουρητικό. Αυξάνει τη λειτουργία των νεφρών που καίει το λίπος μέσω των ούρων. Αυτή η λειτουργία έχει μια ουσιαστική σημασία για την αποτελεσματική υγιή απώλεια βάρους.
Το Τζίντζερ είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά συστατικά σε αυτήν την συνταγή. Έχει μια υπέροχη μυρωδιά και γεύση και μεταφέρει πολλά υγιή οφέλη.Η πιπερόριζα είναι πολύ χρήσιμη στο να ηρεμεί τον γαστρεντερικό σωλήνα και είναι ένας δοκιμασμένος μαχητής του καρκίνου.
670px-Make-Sassy-Water-Step-8
Πηγή: gnorizo.gr

41 φράσεις του Άλμπερτ Αϊνστάιν που άφησαν ιστορία

Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν ήταν φυσικός γερμανοεβραϊκής καταγωγής, ο οποίος έχει βραβευθεί με το Νόμπελ Φυσικής. Είναι ο θεμελιωτής της Θεωρίας της Σχετικότητας και από πολλούς θεωρείται ο σημαντικότερος επιστήμονας του 20ού αιώνα.
A047
Το 1952 του προτάθηκε η προεδρία του νεοσύστατου τότε κράτους του Ισραήλ, την οποία αρνήθηκε για διάφορους λόγους. Απεβίωσε στο Πρίνστον του Νιού Τζέρσεϊ στις 18 Απριλίου του 1955.
Δεν ήταν μόνο γνωστός για τα σπουδαία επιστημονικά επιτεύγματα αλλά και για την τρομερή σοφία του που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Δεν είναι τυχαίο που οι φράσεις του άφησαν ιστορία.
1. Κάθε έξυπνος βλάκας μπορεί να κάνει τα πράγματα μεγαλύτερα, πολυπλοκότερα και πιο βίαια. Θέλει μια διάνοια και πολύ κουράγιο η αντίθετη κατεύθυνση…
2. Η φαντασία είναι πιο σπουδαία από τη γνώση…
3. Η βαρύτητα δεν ευθύνεται για το ότι οι άνθρωποι ερωτεύονται…
4. Θέλω να ξέρω τις σκέψεις του Θεού, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες…
5. Το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο είναι να καταλάβεις τι είναι ο φόρος εισοδήματος…
6. Η πραγματικότητα είναι αυταπάτη αλλά επίμονη…
7. Το μόνο πραγματικά αξιόλογο πράγμα είναι η διαίσθηση…
8. Ο άνθρωπος αρχίζει να ζει όταν μπορεί να ζει έξω από τον εαυτό του…
9. Είμαι βέβαιος ότι ο Θεός δεν παίζει ζάρια…
10. Κοινή λογική είναι η συλλογή των προκαταλήψεων στην ηλικία των 18…
11. Ποτέ δεν σκέφτομαι το μέλλον…έρχεται γρήγορα…
12. Μερικές φορές κάποιος πληρώνει για τα πράγματα που κάποιος άλλος παίρνει δωρεάν…
13. Οποιος δεν έχει κάνει ποτέ λάθος, δεν έχει δοκιμάσει τίποτα καινούργιο…
14. Το κάθε τι πρέπει να γίνεται όσο πιο απλά γίνεται, αλλά όχι απλούστερα…
15. Ο Θεός δεν νοιάζεται για τις μαθηματικές μας δυσκολίες…Ολοκληρώνει εμπειρικά…
16. Δεν μπορούμε να λύσουμε προβλήματα αν χρησιμοποιήσουμε την ίδια σκεπτική μ’αυτήν που τα δημιούργησε…
17. Παιδεία είναι αυτό που απομένει όταν κάποιος ξεχάσει ότι έχει μάθει (στο σχολείο)…
18. Η ειρήνη δεν κρατιέται με τη βία. Επιτυγχάνεται μόνο με την κατανόηση…
19. Αν το Α είναι η επιτυχία στη ζωή, τότε το Α ισούται με χ συν ψ συν ζ, όπου χ = δουλειά, ψ = παιχνίδι και ζ = κράτα το στόμα σου κλειστό…
20. Ότι μετράει δεν μπορεί να μετρηθεί, κι ότι μπορεί να μετρηθεί δεν μετράει απαραίτητα (Τα λόγια αυτά απεικονίζονταν σε πινακίδα έξω από το γραφείο του στο πανεπιστήμιο Princeton ΗΠΑ)
21. Δύο πράγματα είναι άπειρατο σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν…
22. Η τεχνολογική πρόοδος είναι σαν ένα τσεκούρι στα χέρια ενός παθολογικού εγκληματία…
23. Η επιστήμη είναι θαυμάσια, αν κάποιος δεν περιμένει να ζήσει απ’αυτήν…
24. Οι εξισώσεις είναι πιο σημαντικές για μένα, γιατί η πολιτική είναι για το παρόν, αλλά η εξίσωση είναι
για την αιωνιότητα…
25. Αδυναμία συμπεριφοράς καταλήγει σε αδυναμία χαρακτήρα…
26. Το σπουδαιότερο πράγμα δεν είναι το να σταματήσεις να ρωτάς. Η περιέργεια έχει το δικό της λόγο
ύπαρξης…
27. Το αιώνιο μυστήριο του κόσμου είναι η κατανόηση του…
28. Η επιστήμη χωρίς θρησκεία είναι κουτσή…Η θρησκεία χωρίς επιστήμη είναι τυφλή…
29. Τα μεγάλα πνεύματα έχουν συχνά συναντήσει βίαιες επιθέσεις από τα αδύναμα μυαλά…
30. Το όλον της επιστήμης δεν είναι τίποτα άλλο από το ραφινάρισμα της καθημερινής σκέψης…
31. Το πιο ακατανόητο πράγμα στον κόσμο είναι ότι ο κόσμος είναι κατανοητός…
32. Μην ανησυχείς αν δυσκολεύεσαι στα μαθηματικά…κι εγώ το ίδιο…
33. Όσο τα μαθηματικά αναφέρονται στην πραγματικότητα δεν είναι βέβαια, και όταν είναι βέβαια δεν αναφέρονται στην πραγματικότητα…
34. Δεν ξέρω με τι όπλα θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, αλλά ο τέταρτος θα γίνει με ξύλα και πέτρες…
35. Αυτός που θέλει να κάνει ένα τέλειο μέλος σε ένα κοπάδι προβάτων πρέπει πάνω απ΄’όλα να είναι πρόβατο…
36. Ο φόβος του θανάτου είναι ο πιο αδικαιολόγητος από όλους του φόβους, αφού δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ατυχήματος για αυτόν που χει πεθάνει…
37. Ο άνθρωπος είναι μέρος αυτού που λέμε σύμπαν, ένας περιορισμός στον χρόνο και στο χώρο. Γνωρίζει τον εαυτό του από τις σκέψεις και τα συναισθήματά του διαφοροποιημένα από τους άλλους…ένα είδος οπτικής αυταπάτης του υποσυνείδητού τους. Αυτή η αυταπάτη είναι και ένα είδος φυλακής, γιατί μας περιορίζει στις προσωπικές επιθυμίες για λίγους κοντινούς μας ανθρώπους. Πρέπει να ελευθερώσουμε τον εαυτό μας από αυτή τη φυλακή και να αγκαλιάσουμε όλα τα έμβια πλάσματα και τη φύση σε όλο της το μεγαλείο…
38. Πως στην ευχή γίνεται να εξηγήσεις με φυσική και χημεία τον κεραυνοβόλο έρωτα…;;;
39. Η θρησκεία μου αποτελείται από έναν ταπεινό θαυμασμό του απεριόριστου ανώτερου πνεύματος που αποκαλύπτει τον εαυτό του με την ελαφρά λεπτομέρεια που μπορεί να αντιληφθεί το ευπαθές και ασθενικό μυαλό μας…
40. Το πιο γοητευτικό πράγμα είναι το μυστήριο. Είναι η πηγή κάθε αληθινής τέχνης και κάθε επιστήμης. Αυτός που δεν μπορεί να μπορεί να το νιώσει αυτό το συναίσθημα είναι όπως οι νεκροίτα μάτια του είναι κλειστά…
41. Η ατομική ενέργεια άλλαξε τα πάντα εκτός από τον τρόπο που σκεφτόμαστε…Η λύση στο πρόβλημα αυτό είναι στην καρδιά του ανθρώπινου είδους…Αν ήξερα θα είχα γίνει ρολογάς…
Copyright: Kevin Harris 1995, Μετάφραση στα ελληνικά Lazaridi 2010

41 φράσεις του Άλμπερτ Αϊνστάιν που άφησαν ιστορία

Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν ήταν φυσικός γερμανοεβραϊκής καταγωγής, ο οποίος έχει βραβευθεί με το Νόμπελ Φυσικής. Είναι ο θεμελιωτής της Θεωρίας της Σχετικότητας και από πολλούς θεωρείται ο σημαντικότερος επιστήμονας του 20ού αιώνα.
A047
Το 1952 του προτάθηκε η προεδρία του νεοσύστατου τότε κράτους του Ισραήλ, την οποία αρνήθηκε για διάφορους λόγους. Απεβίωσε στο Πρίνστον του Νιού Τζέρσεϊ στις 18 Απριλίου του 1955.
Δεν ήταν μόνο γνωστός για τα σπουδαία επιστημονικά επιτεύγματα αλλά και για την τρομερή σοφία του που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Δεν είναι τυχαίο που οι φράσεις του άφησαν ιστορία.
1. Κάθε έξυπνος βλάκας μπορεί να κάνει τα πράγματα μεγαλύτερα, πολυπλοκότερα και πιο βίαια. Θέλει μια διάνοια και πολύ κουράγιο η αντίθετη κατεύθυνση…
2. Η φαντασία είναι πιο σπουδαία από τη γνώση…
3. Η βαρύτητα δεν ευθύνεται για το ότι οι άνθρωποι ερωτεύονται…
4. Θέλω να ξέρω τις σκέψεις του Θεού, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες…
5. Το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο είναι να καταλάβεις τι είναι ο φόρος εισοδήματος…
6. Η πραγματικότητα είναι αυταπάτη αλλά επίμονη…
7. Το μόνο πραγματικά αξιόλογο πράγμα είναι η διαίσθηση…
8. Ο άνθρωπος αρχίζει να ζει όταν μπορεί να ζει έξω από τον εαυτό του…
9. Είμαι βέβαιος ότι ο Θεός δεν παίζει ζάρια…
10. Κοινή λογική είναι η συλλογή των προκαταλήψεων στην ηλικία των 18…
11. Ποτέ δεν σκέφτομαι το μέλλον…έρχεται γρήγορα…
12. Μερικές φορές κάποιος πληρώνει για τα πράγματα που κάποιος άλλος παίρνει δωρεάν…
13. Οποιος δεν έχει κάνει ποτέ λάθος, δεν έχει δοκιμάσει τίποτα καινούργιο…
14. Το κάθε τι πρέπει να γίνεται όσο πιο απλά γίνεται, αλλά όχι απλούστερα…
15. Ο Θεός δεν νοιάζεται για τις μαθηματικές μας δυσκολίες…Ολοκληρώνει εμπειρικά…
16. Δεν μπορούμε να λύσουμε προβλήματα αν χρησιμοποιήσουμε την ίδια σκεπτική μ’αυτήν που τα δημιούργησε…
17. Παιδεία είναι αυτό που απομένει όταν κάποιος ξεχάσει ότι έχει μάθει (στο σχολείο)…
18. Η ειρήνη δεν κρατιέται με τη βία. Επιτυγχάνεται μόνο με την κατανόηση…
19. Αν το Α είναι η επιτυχία στη ζωή, τότε το Α ισούται με χ συν ψ συν ζ, όπου χ = δουλειά, ψ = παιχνίδι και ζ = κράτα το στόμα σου κλειστό…
20. Ότι μετράει δεν μπορεί να μετρηθεί, κι ότι μπορεί να μετρηθεί δεν μετράει απαραίτητα (Τα λόγια αυτά απεικονίζονταν σε πινακίδα έξω από το γραφείο του στο πανεπιστήμιο Princeton ΗΠΑ)
21. Δύο πράγματα είναι άπειρατο σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν…
22. Η τεχνολογική πρόοδος είναι σαν ένα τσεκούρι στα χέρια ενός παθολογικού εγκληματία…
23. Η επιστήμη είναι θαυμάσια, αν κάποιος δεν περιμένει να ζήσει απ’αυτήν…
24. Οι εξισώσεις είναι πιο σημαντικές για μένα, γιατί η πολιτική είναι για το παρόν, αλλά η εξίσωση είναι
για την αιωνιότητα…
25. Αδυναμία συμπεριφοράς καταλήγει σε αδυναμία χαρακτήρα…
26. Το σπουδαιότερο πράγμα δεν είναι το να σταματήσεις να ρωτάς. Η περιέργεια έχει το δικό της λόγο
ύπαρξης…
27. Το αιώνιο μυστήριο του κόσμου είναι η κατανόηση του…
28. Η επιστήμη χωρίς θρησκεία είναι κουτσή…Η θρησκεία χωρίς επιστήμη είναι τυφλή…
29. Τα μεγάλα πνεύματα έχουν συχνά συναντήσει βίαιες επιθέσεις από τα αδύναμα μυαλά…
30. Το όλον της επιστήμης δεν είναι τίποτα άλλο από το ραφινάρισμα της καθημερινής σκέψης…
31. Το πιο ακατανόητο πράγμα στον κόσμο είναι ότι ο κόσμος είναι κατανοητός…
32. Μην ανησυχείς αν δυσκολεύεσαι στα μαθηματικά…κι εγώ το ίδιο…
33. Όσο τα μαθηματικά αναφέρονται στην πραγματικότητα δεν είναι βέβαια, και όταν είναι βέβαια δεν αναφέρονται στην πραγματικότητα…
34. Δεν ξέρω με τι όπλα θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, αλλά ο τέταρτος θα γίνει με ξύλα και πέτρες…
35. Αυτός που θέλει να κάνει ένα τέλειο μέλος σε ένα κοπάδι προβάτων πρέπει πάνω απ΄’όλα να είναι πρόβατο…
36. Ο φόβος του θανάτου είναι ο πιο αδικαιολόγητος από όλους του φόβους, αφού δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ατυχήματος για αυτόν που χει πεθάνει…
37. Ο άνθρωπος είναι μέρος αυτού που λέμε σύμπαν, ένας περιορισμός στον χρόνο και στο χώρο. Γνωρίζει τον εαυτό του από τις σκέψεις και τα συναισθήματά του διαφοροποιημένα από τους άλλους…ένα είδος οπτικής αυταπάτης του υποσυνείδητού τους. Αυτή η αυταπάτη είναι και ένα είδος φυλακής, γιατί μας περιορίζει στις προσωπικές επιθυμίες για λίγους κοντινούς μας ανθρώπους. Πρέπει να ελευθερώσουμε τον εαυτό μας από αυτή τη φυλακή και να αγκαλιάσουμε όλα τα έμβια πλάσματα και τη φύση σε όλο της το μεγαλείο…
38. Πως στην ευχή γίνεται να εξηγήσεις με φυσική και χημεία τον κεραυνοβόλο έρωτα…;;;
39. Η θρησκεία μου αποτελείται από έναν ταπεινό θαυμασμό του απεριόριστου ανώτερου πνεύματος που αποκαλύπτει τον εαυτό του με την ελαφρά λεπτομέρεια που μπορεί να αντιληφθεί το ευπαθές και ασθενικό μυαλό μας…
40. Το πιο γοητευτικό πράγμα είναι το μυστήριο. Είναι η πηγή κάθε αληθινής τέχνης και κάθε επιστήμης. Αυτός που δεν μπορεί να μπορεί να το νιώσει αυτό το συναίσθημα είναι όπως οι νεκροίτα μάτια του είναι κλειστά…
41. Η ατομική ενέργεια άλλαξε τα πάντα εκτός από τον τρόπο που σκεφτόμαστε…Η λύση στο πρόβλημα αυτό είναι στην καρδιά του ανθρώπινου είδους…Αν ήξερα θα είχα γίνει ρολογάς…
Copyright: Kevin Harris 1995, Μετάφραση στα ελληνικά Lazaridi 2010

Η ιστορία του φραπέ: Ένα… στιγμιαίο λάθος στη ΔΕΘ που λάτρεψε όλη η Θεσσαλονίκη

04f2755567741fb0ada37b5eb419d02a_XL
Ο άνδρας της φωτογραφίας ήταν ο Δημήτρης Βακόνδιος, πωλητής στο περίπτερο καφέδων και προϊόντων επεξεργασμένου γάλακτος του εισαγωγέα Ανδρέα Δρίτσα, ο οποίος είχε την έδρα της επιχείρησής του στον Πειραιά.
Ο Βακόνδιος συμμετείχε ως εκθέτης, στο περίπτερο 10 της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και μη διαθέτοντας ζεστό νερό έβαλε στιγμιαίο καφέ σ” ένα ποτήρι με κρύο νερό, το κούνησε, ο αφρός ξεχείλισε, το κοστούμι γέμισε λεκέδες, αλλά γεννηθείτω… φραπές!
Το… σύμβολο της χαλάρωσης στη Θεσσαλονίκη, λοιπόν, ήταν αποτέλεσμα ενός στιγμιαίου…λάθους!
frappe1_480_355

Εικόνες με βαθύ νόημα: Εάν τα ζώα ήταν για μια στιγμή στην θέση των ανθρώπων

Μια σκληρή υπενθύμιση για την τεράστια εκμετάλλευση των ζώων.
Εικονογραφιμένες καταστάσεις που μας περνάνε ένα δυνατό μήνυμα για το πόσο πολύ εκμεταλλευόμαστε τα ζώα και πόσο πολύ ο άνθρωπος έχει παρατραβήξει τη σχέση του με αυτά.
Δείτε τις δυνατές εικόνες και αξίζει να το κοινοποιήστε.
ζώα άνθρωποι
ζώα άνθρωποι
ζώα άνθρωποι

Το μπαρ που «επιπλέει» μέσα στα καταγάλανα νερά των νησιών Φίτζι

Το Cloud 9 είναι ίσως το μοναδικό πλωτό μπαρ στον κόσμο.
mast_pic_674x379
bar-flutuante_6jet-ski-island-adventuresUrandir - ab888a7680_bar-flutuante-9
«Επιπλέει» στα καταγάλανα νερά των νησιών Φίτζι, ενώ οι λίγοι τυχεροί που θα καταφέρουν να φτάσουν ως εκεί μπορούν να γευθούν αυθεντική ιταλική πίτσα, αφού οι ιδιοκτήτες του έχουν φροντίσει να κατασκευάσουν έναν παραδοσιακό φούρνο με ξύλα.
Η θέα στα τιρκουάζ νερά του ωκεανού, που προσφέρει είναι μοναδική, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα πλάνα από drone που κατέγραψε η ομάδα Aerial Vision Australia.

Πηγή: iefimerida.gr

Το… βρίσιμο κάνει καλό στην υγεία (σύμφωνα με τους ειδικούς)

Διαβάστε τι έδειξε έρευνα πανεπιστημίου του εξωτερικού
kid-insult
Αν και συνηθέστερη συμβουλή, ειδικά στην περίπτωση που είσαι γυναίκα, είναι να μην «βρίζεις σαν λιμενεργάτης», παρόλα αυτά οι συνθήκες ορισμένες φορές δεν ευνοούν ώστε να το αποφύγεις.
Αν συμβεί πάντως, η κριτική που ακολουθεί είναι τόσο σκληρή που εύχεσαι να είχες δαγκώσει την γλώσσα σου από το να αθυροστομήσεις. Τώρα πια όμως έρχονται νέες έρευνες που θα σε βγάλουν από την δύσκολη θέση προσφέροντας σου την καλύτερη αιτιολογία και απάντηση σε όσους σκοπεύουν να σε κατηγορήσουν για τις λεκτικές βόμβες που εκτόξευσες.
Σύμφωνα με την πρώτη έρευνα, που παρουσιάστηκε σε συνέδριο του British Psychological Society με επικεφαλής τον Δρ Richard Stephens, καθηγητή τουΠανεπιστημίου Keele και δικαιώνει τους αθυρόστομους ανά τον κόσμο το βρίσιμο είναι μια δημιουργική γλώσσα που μας ανακουφίζει από το στρες.
«Χρησιμοποιούμε περισσότερες λέξεις-ταμπού όταν είμαστε αγχωμένοι ή θυμωμένοι. Αυτές οι λέξεις φαίνεται πως είναι ένας μηχανισμός που μας επιτρέπει να αντιμετωπίσουμε στρεσογόνες καταστάσεις». Σαν τη βίδα στο καπάκι της χύτρας ένα πράγμα, που την εμποδίζει να εκραγεί από την πίεση και να μετατρέψει την κουζίνα σε Χιροσίμα.
Ταυτόχρονα βέβαια η έρευνα απέδειξε πως το να βρίζεις, μετά από κάποιο χτύπημα για παράδειγμα, συμβάλλει και στην καταπολέμηση του πόνου. Όπως επιβεβαιώνουν οι επιστήμονες αφήνοντας ελεύθερη τη γλώσσα σου το αίσθημα του πόνου καταπραΰνεται.
Για να τεστάρουν την θεωρία τους, οι επιστήμονες, έβαλαν μερικούς εθελοντές φοιτητές να τοποθετήσουν το χέρι τους σε ένα κουβά με παγωμένο νερό ενώ παράλληλα θα έβριζαν ακατάπαυστα. Έπειτα επανέλαβαν την άσκηση χωρίς να βρίζουν αλλά χρησιμοποιώντας πιο «ανώδυνες» φράσεις.
Οι επιστήμονες συμπέραναν ότι οι φοιτητές μπόρεσαν να κρατήσουν το χέρι τους μέσα στο παγωμένο νερό περισσότερη ώρα όταν παράλληλα έβριζαν και έτσι βρήκαν ότι όσο κανείς βρίζει τόσο ο πόνος γίνεται ανεκτός.
Παράλληλα, διαπίστωσαν ότι η μέθοδος ήταν πιο αποτελεσματική σε φοιτητές που δεν συνηθίζουν να βρίζουν στη καθημερινότητά τους. Η επιστημονική ομάδα πιστεύει πως ο πόνος μειώνεται με το βρίσιμο επειδή ενεργοποιεί την αντίδραση της λογομαχίας (fight). Οι παλμοί της καρδιάς ανέβαιναν όσο οι φοιτητές έβριζαν δείχνοντας μια αύξηση της επιθετικής συμπεριφοράς όπως συμβαίνει σε έναν κοινό καβγά. Κάπως έτσι συμπέραναν πως το το να βρίζει κανείς δεν ενεργοποιεί μόνο το θυμικό κομμάτι του ατόμου αλλά και το σωματικό.
Μάλιστα όσο πιο κακιά φαίνεται να είναι η λέξη τόσο μεγαλύτερη είναι κι η ανακούφιση… Λίγο πολύ δηλαδή, ας μην το πολυσκεφτόμαστε… ας εκφραστούμε ελεύθερα… με τις ευλογίες της επιστήμης!
182960-thumb-2z0dz5imvx2k5oa00btse8

Θα έχουμε πρωθυπουργό 40άρη και διευθυντές σχολείων 60άρηδες»

Μια «καυτή» κοινοβουλευτικά εβδομάδα ξεκινά για την εκπαιδευτική κοινότητα, με το υπουργείο Παιδείας να επιχειρεί να αλλάξει συνολικά τον χάρτη της εκπαίδευσης με δύο νομοσχέδια και μέσα σε 15 ημέρες. Οπως έλεγαν στο «Βήμα» πανεπιστημιακοί αλλά και καθηγητές, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας διέπραξε τις προηγούμενες ημέρες όλα τα κοινοβουλευτικά «αδικήματα» για τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κατηγορήσει στο παρελθόν τις προηγούμενες κυβερνήσεις: τροπολογίες-«μαμούθ» σε άσχετα νομοσχέδια προκειμένου να περάσουν ταχέως και χωρίς πολλές ερωτήσεις νομοσχέδια με υποτυπώδη διαβούλευση της μίας εβδομάδας· άμεση και ριζική αλλαγή όλων των νομοθετημάτων των προηγούμενων ετών χωρίς καμία συνέχεια στη διοίκηση. Και τα δύο νομοσχέδια, ένα για τα σχολεία που ήδη κατατέθηκε και ένα για τα πανεπιστήμια που θα κατατεθεί σε λίγες ημέρες, στοχεύουν σε αλλαγές στη διοίκηση σε όλες τις βαθμίδες. Το νομοσχέδιο για νέο εξεταστικό σύστημα, επιλογή στελεχών και πειραματικά σχολεία έφτασε αρχικά στη Βουλή με τη μορφή τεσσάρων τροπολογιών περίπου 50 σελίδων, σχεδόν δηλαδή όσο και το νομοσχέδιο για τη βία στα γήπεδα που είχε καταθέσει ο κ. Σταύρος Κοντονής, στο οποίο και επιχειρήθηκε να ενταχθούν, καθώς το υφυπουργείο Αθλητισμού υπάγεται στο υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων. Επειτα από μια συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής κατά την οποία απειλήθηκε ρήξη, οι τροπολογίες αποσύρθηκαν για να επιστρέψουν με τη μορφή νομοσχεδίου, καθώς σχεδόν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης αντέδρασαν σε υψηλούς τόνους (η κυρία Εύη Χριστοφιλοπούλου από την πλευρά του ΠαΣοΚ μίλησε για «πραξικόπημα», ο κ. Θεόδωρος Φορτσάκης από πλευράς ΝΔ δήλωσε ότι θα αποχωρήσει, ο κ. Ιωάννης Γκιόκας από το ΚΚΕ έκανε λόγο για τροπολογίες-μαμούθ τις οποίες κανείς δεν έχει χρόνο καν να διαβάσει και ο κ. Γιώργος Μαυρωτάς από το Ποτάμι υπενθύμισε την περίφημη πλέον φράση του υπουργού Παιδείας κ. Αριστείδη Μπαλτά, ότι η αριστεία είναι «ρετσινιά»). Ποια πτυχία, η… αρχαιότητα «Φαίνεται ότι αν ισχύσει το νέο σύστημα, θα είμαστε η μόνη χώρα που έχει έναν πρωθυπουργό 40 ετών και διευθυντές σχολείων 60άρηδες» σχολιάζει μιλώντας στο «Βήμα» ο κ. Δημήτρης Αργύρης, διευθυντής Λυκείου στο κέντρο της Αθήνας. Με το νέο σύστημα όλα τα σχολεία της χώρας θα μπουν σε «προεκλογικό πυρετό» άμεσα και ενώ οι εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις θα συνεχίζονται, καθώς ως τις 20 Ιουνίου θα πρέπει να έχουν αλλάξει οι διευθυντές. Η επιλογή στελεχών είναι, όπως φαίνεται, ο «αδύναμος κρίκος» του νομοσχεδίου που παρουσίασε το υπουργείο Παιδείας την περασμένη εβδομάδα. Και αυτό διότι εκτός από τις «κάλπες» που στήνει στα σχολεία, ορίζει ότι η αρχαιότητα και η προϋπηρεσία αποτελούν το βασικό κριτήριο που μοριοδοτείται περισσότερο από όλα, με τα τυπικά προσόντα (πτυχία, μεταπτυχιακά και τίτλοι) να υπολείπονται κατά πολύ. Συνολικά το κριτήριο της επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης αποτιμάται με 9 ως 11 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, από τις οποίες το διδακτορικό δίπλωμα με 4 μονάδες και ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών με 3 μονάδες. Το κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας αποτιμάται με 14 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, από τις οποίες η υπηρεσιακή κατάσταση αποσπά 11 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Το επόμενο κριτήριο, «συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο – προσωπικότητα – γενική συγκρότηση», λαμβάνει 12 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (33% συνολικά) που θα συγκεντρώνονται από τις ψήφους των καθηγητών των σχολείων για την επιλογή του διευθυντή τους. Με το δεδομένο ότι απαιτούνται σε σύνολο 35 μόρια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και 37 στη Δευτεροβάθμια, είναι σαφές ότι η «αρχαιότητα» σε μια θέση σε συνδυασμό με την «προσωπικότητα» και την αποδοχή των καθηγητών μέσω κάλπης κάνουν τα πτυχία ενός υποψηφίου να μοιάζουν με περιττή πολυτέλεια. «Πιστεύω ότι η παλαιότητα είναι σημαντικό κριτήριο, αλλά εξίσου σημαντικά είναι και τα προσόντα» λέει ο κ. Αργύρης. «Θα ήταν ίσως πιο επιτυχημένη μια ισορροπία μεταξύ των δύο κριτηρίων. Επίσης η έκφραση γνώμης από τον σύλλογο καθηγητών είναι κατά τη γνώμη μου σωστή, αλλά θα έπρεπε να ακολουθεί την εκλογική διαδικασία και να κρίνονται οι διευθυντές μετά. Κριτήριο που θα έπρεπε να μοριοδοτείται είναι η αξιολόγηση του υποψηφίου από ψυχολόγο» συνεχίζει ο κ. Αργύρης. «Τέλος, κρίνω ότι θα έπρεπε όλα αυτά να συζητηθούν πραγματικά στη βάση των εκπαιδευτικών, να δοθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα για ανταλλαγή ιδεών και απόψεων στην εκπαιδευτική κοινότητα». Ο ίδιος νόμος ορίζει ότι ο υποψήφιος μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε δύο σχολεία και αφού έχει περάσει από αυτά μέσα σε μια πενταετία. Οι δε διευθυντές εκπαίδευσης θα εκλέγονται από τους διευθυντές των σχολείων που αποκτούν και αρμοδιότητες… εκλεκτορικού σώματος. Αντιδράσεις και στον ΣΥΡΙΖΑ Υπέρ του νομοσχεδίου έχει ταχθεί ο πρόεδρος της ομοσπονδίας των καθηγητών κ. Θέμης Κοτσιφάκης, ο οποίος έχει δηλώσει ότι τα νομοσχέδια των προηγούμενων ετών είχαν βαθιά αντιδημοκρατικά χαρακτηριστικά για τον χώρο της Παιδείας. Παρ’ όλα αυτά αρκετά μέλη από το ΔΣ της ΟΛΜΕ έχουν εκφραστεί αρνητικά, όπως και η ομοσπονδία των δασκάλων (ΔΟΕ) σε σχετική ανακοίνωσή της. Το θέμα έχει προκαλέσει αντιπαραθέσεις και εντός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ. Η επιλογή των στελεχών, ειδικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που αποτελεί «ευαίσθητη» βαθμίδα, έχει εξελιχθεί σε ένα τεράστιο πρόβλημα. «Το σύστημα της κάλπης στα σχολεία είναι λάθος και αδικεί κατάφωρα ανθρώπους, ενώ βάζει τους εκπαιδευτικούς των σχολείων σε αντιπαράθεση» λέει μιλώντας στο «Βήμα» στέλεχος του κόμματος και της κυβέρνησης. «Κάποιοι ζουν ακόμη στη δεκαετία του 1960» καταλήγει δηκτικά. Η «ρήξη για την Παιδεία» Μέτωπο συγκρότησαν πρόσφατα πανεπιστημιακοί, εκπαιδευτικοί και πολιτικοί με στόχο να αντιπαρατεθούν στις επικείμενες αλλαγές που επιχειρούνται στην εκπαίδευση. Στην πορεία, στον σχηματισμό αυτόν εντάχθηκαν και μέλη από τα κόμματα της αντιπολίτευσης εντός και εκτός του Κοινοβουλίου: ΝΔ, ΠαΣοΚ, Ποτάμι, ΔΗΜΑΡ κ.ά. Η κίνηση αυτή οργανώνει μια πρώτη συνάντηση διαμαρτυρίας για τις αρχές του μήνα σε κεντρικό σημείο της πόλης. «Τα κριτήρια πλέον για να διοικήσεις ένα σχολείο είναι να μην ξέρεις γράμματα, να είσαι γέρος και δημοφιλής» υπογραμμίζει καυστικά ο διευθυντής του 1ου Πειραματικού Σχολείου Πλάκας κ. Κωνσταντίνος Κοντογιάννης. «Και επειδή κριτήριο είναι και η ισότητα, θα στοιβαχτούμε όλοι στο 7ο ισόγειο της εκπαιδευτικής πολυκατοικίας» συνεχίζει. «Ολα αυτά έρχονται σε συνέχεια της τοποθέτησης των νέων περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης με κοινό τους σημείο τον αγώνα τους ενάντια στην αξιολόγηση και τη συμμετοχή τους σε συνδικαλιστικές οργανώσεις» δηλώνει σχετικά ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και πρώην υφυπουργός Παιδείας κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου. «Φιλοσοφία του νέου συστήματος είναι να διοικούν τα σχολεία στο μέλλον συνδικαλιστές, οι οποίοι όμως τελικά δεν θα ενδιαφερθούν κιόλας, καθώς οι θέσεις αυτές απαιτούν υψηλά ποσόντα, αίσθηση διοίκησης και πολλή δουλειά» σημειώνει. Αναστάτωση στα ΑΕΙ Δ. Κρεμαστινός: Επανέρχονται άσυλο, συναλλαγή, διαφθορά και «αιώνιοι» Και το δεύτερο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, για τα ΑΕΙ, που αναμένεται να κατατεθεί εντός της εβδομάδας, αφορά επίσης στο μεγαλύτερο μέρος του θέματα διοίκησης: πρυτανικές εκλογές, συμβούλια και εκλεκτορικά σώματα. Τους νυν πρυτάνεις το υπουργείο Παιδείας φαίνεται ότι τους παρόπλισε ήδη, καθώς τους ανακοίνωσε ότι θα διεξαχθούν εκλογές σε έναν χρόνο από σήμερα σε όλα τα πανεπιστήμια, με αποτέλεσμα να χαμηλώσουν τους τόνους της αντιπαράθεσης αποδεχόμενοι ένα εκ των πραγμάτων δύσκολο προεκλογικό «παιχνίδι». Στα κόμματα της αντιπολίτευσης ωστόσο οι αντιδράσεις κλιμακώνονται. «Αν ο νέος νόμος για την ανωτάτη εκπαίδευση ψηφιστεί, τότε τα πανεπιστήμια θα μεταβληθούν σε εργαστήριο συναλλαγής και διαφθοράς, και μάλιστα ταχύτατα, καθώς αυτό το μοντέλο λειτούργησε αρνητικά τα τελευταία χρόνια» δηλώνει στο «Βήμα» ο έμπειρος πανεπιστημιακός καθηγητής, βουλευτής Δωδεκανήσου και πρώην υπουργός Υγείας κ. Δημήτρης Κρεμαστινός. «Πουθενά στην Ευρώπη…» «Ο νόμος αυτός πρέπει να καταψηφισθεί και σε αυτό καλώ τους βουλευτές να μην ανατρέψουν τις αλλαγές που έχουν βοηθήσει τα πανεπιστήμιά μας να καταστούν διεθνώς ανταγωνιστικά. Κυρίως τους βουλευτές της Αριστεράς, πολλοί από τους οποίους είναι πανεπιστημιακοί, και δεν πιστεύω ότι θα θελήσουν να ψηφίσουν διατάξεις που δεν ισχύουν σε κανένα ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο» επισημαίνει ο κ. Κρεμαστινός. Σχολιάζοντας τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες τονίζει ότι «ο νόμος που ισχύει σήμερα για την ανώτατη παιδεία ψηφίστηκε με συντριπτική πλειοψηφία από τα 4/5 της Βουλής, γεγονός πράγματι μοναδικό στην πολιτική ιστορία της χώρας, ύστερα από διαβούλευση με φορείς και κόμματα. Ο νόμος αυτός δεν είναι δυνατόν να ανατραπεί από απλή πλειοψηφία. Ο νόμος αυτός, αντικειμενικά κρινόμενος, πέτυχε – εκ των τριών βασικών στόχων που έθεσε – αναμφισβήτητα τους δύο που έχουν σχέση με το πανεπιστημιακό άσυλο και με τη συναλλαγή και τη διαφθορά. Αποκατέστησε την ουσία του πανεπιστημιακού ασύλου, από άσυλο των πάσης φύσεως παρανόμων που είχε καταντήσει, σε άσυλο ιδεών». Το πανεπιστημιακό άσυλο έγινε έτσι ένας όρος που ξαναμπήκε αιφνίδια στην καθημερινότητα των πανεπιστημιακών με τον νέο νόμο. «Ετσι, σήμερα, που τυπικά το πανεπιστημιακό άσυλο ως όρος έχει καταργηθεί, ουδείς διανοείται να παρεμποδίσει οποιαδήποτε δραστηριότητα ιδεολογικής φύσεως μέσα στον πανεπιστημιακό χώρο από φοιτητές» λέει ο κ. Κρεμαστινός. «Το να επαναφέρει ο νέος νόμος το πανεπιστημιακό άσυλο ως ορολογία, μόνο για ιστορικούς λόγους είναι κατανοητό. Ομως, το να μην αποτρέπει με συγκεκριμένες διατάξεις την αλλοίωση της ουσίας του είναι αδιανόητο, γιατί παραδίδει και πάλι τα πανεπιστήμια στην παρανομία» αναφέρει. «Σταμάτησε τη συναλλαγή και τη διαφθορά με μη συμμετοχή των φοιτητών στα εκλεκτορικά σώματα εκλογής πρυτάνεων και προέδρων τμημάτων. Συναλλαγή και διαφθορά μεταξύ καθηγητών και φοιτητών που αμφότεροι καλλιεργούσαν συστηματικά. Οι πρώτοι για να διατηρούν τα πανεπιστημιακά τους αξιώματα και οι δεύτεροι για να διασφαλίζουν προνόμια με προτεραιότητα σε διδακτορικές διατριβές και πανεπιστημιακές θέσεις, τα οποία πολλές φορές έφθαναν ως και τον χρηματισμό» εξηγεί. «Εμποδίζονται νέες, υγιείς δυνάμεις» «Ομως απέτυχε στον τρίτο του στόχο. Δηλαδή, δεν σταμάτησε τη συναλλαγή μεταξύ ανωτέρων και κατωτέρων βαθμίδων των καθηγητών, που είναι και η πλέον καταστροφική γι’ αυτό καθαυτό το μέλλον των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Η συναλλαγή συντελείται με το να εκλέγουν οι κατώτερες βαθμίδες που έχουν την πλειοψηφία στα εκλεκτορικά σώματα τα διοικητικά όργανα (πρυτάνεις και προέδρους), τα οποία είναι υπεύθυνα για τις εξελίξεις τους. Σε ποιο πανεπιστήμιο του κόσμου ισχύουν αυτά; Σε κανένα» λέει ο κ. Κρεμαστινός. «Με απλά λόγια, η συναλλαγή αυτή ουσιαστικά εμποδίζει την ανανέωση των πανεπιστημίων με νέες υγιείς δυνάμεις, ιδιαίτερα τώρα που πολλοί αξιόλογοι επιστήμονες αναγκάζονται να σταδιοδρομούν στο εξωτερικό λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα, αφού οι καθηγητικές θέσεις καταλαμβάνονται στην πράξη από τους εξελισσόμενους “ψηφοφόρους”» αναφέρει. Σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου, ο πανεπιστημιακός καθηγητής δεν εκλέγεται για να καταλαμβάνει διοικητικές θέσεις και να ασκεί εξουσία. Εκλέγεται για να προάγει την έρευνα και την εκπαίδευση. «Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια υπήρξαν καθηγητές που ανάλωσαν το κύριο μέρος της θητείας τους στη διοίκηση, γιατί αυτό αποτέλεσε τον αυτοσκοπό για την κοινωνική τους επιβίωση. Δεν ενδιαφέρθηκαν ούτε για την έρευνα ούτε για την εκπαίδευση στην ουσία» επισημαίνει. «Αν ο σημερινός υπουργός Παιδείας είχε στόχο την αναβάθμιση των σπουδών των ΑΕΙ – ΤΕΙ θα έπρεπε να λάβει υπόψη τον ισχύοντα νόμο και να τον βελτιώσει σύμφωνα με τα ισχύοντα στα καλύτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής ύστερα από εκτεταμένο διάλογο με φορείς και κόμματα και όχι να επαναφέρει τις διατάξεις εκείνες που οδηγούν στη συναλλαγή και στη διαφθορά». Και ο κ. Κρεμαστινός προτείνει στον υπουργό Παιδείας «αντί να καταργεί τα Πρυτανικά Συμβούλια θα ήταν χρήσιμο να προσδιορίσει σαφέστερα τις αρμοδιότητές τους, για να μην υπάρχει αλληλοεπικάλυψη ή σύγκρουση αρμοδιοτήτων με τους πρυτάνεις. Αντί να επαναφέρει τους “αιώνιους φοιτητές”, θα έπρεπε να προτάξει τη θέσπιση χρονικού ορίου υπηρεσίας των καθηγητών σε διοικητικές θέσεις ενώ παράλληλα θα έπρεπε να απαγορεύει το δικαίωμα της επανεκλογής, γιατί απλούστατα η επανεκλογή στην ίδια θέση είναι η αιτία της συναλλαγής μεταξύ “ψηφοφόρου” και ψηφιζομένου». http://www.tovima.gr/society/article/?aid=700118

Διαβάστε περισσότερα:

5 Πράγματα που εύχεται ο γυναικολόγος σας να γνωρίζατε για την υγεία σας.

o-HOSPITAL-GOWN-facebook
Οι  γυναικολόγοι έχουν ακούσει τα πάντα κατά την διάρκεια της καρίερας τους αλλά οι γυναίκες πάντα ντρέπονται να μοιραστούν προσωπικά πράγματα μαζί τους.
Τρεις  γυναικολόγοι μοιράζονται τα πράγματα που εύχονται να γνώριζαν όλες οι γυναίκες για τον εαυτό τους.
Να προσέχουν τους κινδύνους μολύνσεων.Η λήψη αντιβιοτικών μπορεί να αλλάξει την ισορροπία των βακτηρίων στο σώμα και μπορεί να προκαλέσουν μολύνσεις όπως η κολπίτιδα. Το ίδιο ισχύει και για τις ορμονικές εναλλαγές κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν μολύνσεις.
Μολύνσεις προκαλούν και τα υγρά ρούχα. Για παράδειγμα αν ασχολείστε με το γυμναστήριο ή υδρώνετε εύκολα τότε πάλι υπάρχει κίνδυνος.
Ο έρπης είναι πιο κοινός από όσο νομίζετε. Ο έρπης μπορεί να μεταφερθεί και από ένα απλό φιλί και όχι μόνο από την  σεξουαλική επαφή.
Η προφύλαξη δεν προστατεύει από τον  HPV(κονδυλώματα).Τα κονδυλώματα μεταφέρονται με την σεξουαλική επαφή είτε έχετε πάρει προφυλάξεις είτε όχι.Μεταφέρονται από την σωματική σεξουαλική επαφή.
Αγαπήστε το σώμα σας.Όταν μια γυναίκα αγαπά και φροντίζει το σώμα της είναι δέιγμα καλής σωματικής και ψυχικής υγείας. Αν μια γυναίκα φρόντίζει το σώμα της τότε έχει λίγοτερες πιθανότητες να εμφανίσει γυναικολογικές ασθένειες.
babyradio.gr-webmd.com- Μετάφραση:Γκαλίτσιου Μαριάννα

Νονοι και δωρα (ιδεες)

  Ένα από τα πιο σημαντικά  δώρα  που πρέπει να κάνετε στα βαφτιστήρια σας είναι η πασχαλινή λαμπάδα. Συμβολίζει την Ανάσταση του Κυρίου, τη...