o cosmos mas
Ο " ΚΟΣΜΟΣ " ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΕΑ...
Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015
-Παππού τί είναι πιο σημαντικό; Το ν'αγαπάς ή ν'αγαπιέσαι;
-Παππού τί είναι πιο σημαντικό; Το ν'αγαπάς ή ν'αγαπιέσαι;
-Τί είναι πιό σημαντικό για ένα πουλί; Το δεξί φτερό ή το αριστερό φτερό;
www.childit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο,τι χειρότερο έχετε δει... Τα πτώματα απο το HELIOS που συνετρίβη στο Γραμματικό
...
Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό
Γιατί οι γυναίκες βρίσκουν το πυγοράπισμα – κοινώς χαστούκια στα οπίσθια – διεγερτικό [βίντεο] Δεν αρέσει σε όλες, αλλά σε α...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου